Heb je niet persee nodigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je fatsecret? Mss dat die hem pakt als je de barcode scant.
Hoef je toch niet gelijk door naar het vriesvak te lopen voor pizza's oid?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
klopt, ben liever met andere dingen bezig dan
Nee, de bezorger werkt ook goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hoef je toch niet gelijk door naar het vriesvak te lopen voor pizza's oid?
Van 1 pizza zit je ook niet volquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, de bezorger werkt ook goed
En ik zei alleen maar dat ik me niet afvallen bezig ga houden, zeg nergens dat ik me vol ga vreten volgens mij
Zolang je er maar van geniet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Nou van die pizza gisteren zat ik wel vol, kreeg hem niet op en heb de rest toen als late night snack op.
En inderdaad zoals Isa het zegt, zo bedoelde ik het.
Ik ben sowieso niet van het snoepen dus is geen probleem, ik ga gewoon wat andere dingen voor het avondeten eten, af en toe een toetje, wijntje etc.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat sowieso
Mijn vriend gaat zo wentelteefjes maken
Hoe graag ik dat ook wilde, ze hebben verder niets waar geen melk of boter in zit... Heb ervan genoten. Vanavond hebben we bbq. Morgen doen we weer normaalquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is toch gewoon kwestie van iets anders kiezen dan frietjes?
Maar waarom dan niet even een salade van de AH oid?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hoe graag ik dat ook wilde, ze hebben verder niets waar geen melk of boter in zit... Heb ervan genoten. Vanavond hebben we bbq. Morgen doen we weer normaal
Zo'n salade van de AH.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet even een salade van de AH oid?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef Myraela het volgende:
Zo'n salade van de AH.Dan kun je net zo goed een klein patatje eten.
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]je schrikt je rot als je naar de kcal van zo'n hele salade kijkt
Truequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n salade van de AH.Dan kun je net zo goed een klein patatje eten.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Ik pas de komende weken op een roedel honden en ik heb net al 1 uur gewandeld.
Wel handig. Met honden moet je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |