SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationBaby darling doll face honey
Daar mag je alleen solliciteren als je voor elke andere baan compleet incompetent ben.quote:
Niet heel erg neequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar echt mooi vind ik haar trouwens niet.
Daar kan je niks aan doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat ze te veel moedervlekken heeft.
oh jouw post hoort daar niet bijquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie de link niet met de posts die je quote.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:36 schreef Crack_ het volgende:
Verder is ze op sommige foto's mooi en op andere weer niet zo heel erg![]()
quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hier weer wel bijv.
[ afbeelding ]
Wie gaat het over?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat ze te veel moedervlekken heeft.
Daar heeft ze net een jongenshoofd. Of ligt dat weer aan mij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hier weer wel bijv.
[ afbeelding ]
ligt niet aan jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heeft ze net een jongenshoofd. Of ligt dat weer aan mij?
Is het ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en? Mag ik 't nog wel lelijk vinden.
Laura Dekkerquote:
Haha, jij houdt gewoon wta meer van vrouwen-vrouwenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heeft ze net een jongenshoofd. Of ligt dat weer aan mij?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Ik kwam alleen voor mensen met moedervlekken op
Geeft niks, het is ook al half zesquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja jullie posten onder elkaar dan raak ik de tel kwijt crack
ben echt superdronken al xDquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..].
[..]
Geeft niks, het is ook al half zes
Hele buik en rug zit onderquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..].
[..]
Geeft niks, het is ook al half zes
ik ook niet laat zich nu ook nemen door een halve bejaardequote:
Lekker zegquote:
Hebben we het nog over Laura Dekker?quote:
Ik ook niet, tering eind reizen pffquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker zeg
[..]
Hebben we het nog over Laura Dekker?
[..]
Ik ook niet, tering eind reizen pff
30. ja labiel hequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet laat zich nu ook nemen door een halve bejaarde
Guess so. Hoewel sportief geen probleem is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Laura Dekker
[..]
Haha, jij houdt gewoon wta meer van vrouwen-vrouwen
Daarom. Die grote moedervlek die op mijn rechterhand heb kan ik ook laten verwijderen, maar ja weet niet, vind hem wel bij me passen opzichquote:
Bweheh, maar wel weer vrouw-vrouwquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Guess so. Hoewel sportief geen probleem is.
[ afbeelding ]
Ik vind dit een aparte post.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Die grote moedervlek die op mijn rechterhand heb kan ik ook laten verwijderen, maar ja weet niet, vind hem wel bij me passen opzich
Klopt.quote:
Jij vind alles een aparte postquote:
Nee maar vroeger, als kleine fokkie, had ik een kleinere hand en een grotere moedervlek, en toen kon ik makkelijk weer gevonden worden als ik kwijt was dusquote:
Hm, okequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar vroeger, als kleine fokkie, had ik een kleinere hand en een grotere moedervlek, en toen kon ik makkelijk weer gevonden worden als ik kwijt was dus
Ik snap het wel. Sommige dingen zijn gewoon ''jou''. Ook al is het niet mooi, toch hoort het bij je. Zou dan raar zijn als het er ineens niet meer was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar vroeger, als kleine fokkie, had ik een kleinere hand en een grotere moedervlek, en toen kon ik makkelijk weer gevonden worden als ik kwijt was dus
Het is alleen wel kut dat ik hem de hele tijd moet epileren omdat er haren op groeienquote:
Precies.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Sommige dingen zijn gewoon ''jou''. Ook al is het niet mooi, toch hoort het bij je. Zou dan raar zijn als het er ineens niet meer was.
Ohja, dat is wel kutquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen wel kut dat ik hem de hele tijd moet epileren omdat er haren op groeien
Op je zak ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen wel kut dat ik hem de hele tijd moet epileren omdat er haren op groeien
Ja, die ga ik ook echt epilerenquote:
Als je dat epileert ben je wel een baas.quote:
quote:
Dat kan.quote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je dat epileert ben je wel een baas.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Mn mama weet dat ik een tattoo heb. Ze zei ineens "heb je nou een tattoo op je enkel?" ".. ja
" "Oh, oke"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen zak helaas.quote:
Was me niet eens opgevallen eigenlijk. :Squote:Op woensdag 2 juli 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Mn mama weet dat ik een tattoo heb. Ze zei ineens "heb je nou een tattoo op je enkel?" ".. ja
" "Oh, oke"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo sadistisch.quote:
Ohhh diequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dat hier toch ooit verteld. Het is mega klein, moest iets andesr worden dan dat het op dit moment is omdat ik het zelf had gedaan toen ik 14 oid was.
Het is ook niet de bedoeling dat iedereen het ziet oid. Meer een crack-ding wat bijna niemand weet (want als je het niet zelf verteld weet niemand het
)
Hoe doe je dat zelf dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dat hier toch ooit verteld. Het is mega klein, moest iets andesr worden dan dat het op dit moment is omdat ik het zelf had gedaan toen ik 14 oid was.
Het is ook niet de bedoeling dat iedereen het ziet oid. Meer een crack-ding wat bijna niemand weet (want als je het niet zelf verteld weet niemand het
)
Staat me niks van bij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
)
Dat kan je toch niet zomaar kopen?quote:
quote:
Ach, misschien was jij er niet toen ik het zei. Maar ik zeg het bijna nooit omdat ik niet zou weten waarom en omdat je er zelf ook niet echt over na denkt dat ie er zit ofzo _Oquote:
Wat kun je niet kopen? Naald en inkt niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zomaar kopen?
Behalve voor henna enzo
Laat maar, ik snap het alquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat kun je niet kopen? Naald en inkt niet?
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ach, misschien was jij er niet toen ik het zei. Maar ik zeg het bijna nooit omdat ik niet zou weten waarom en omdat je er zelf ook niet echt over na denkt dat ie er zit ofzo _O
MIJ OPTILLEN?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar je maakt me wel nieuwsgierig zo.
Volgende keer je maar even optillen om te kijken.
Echt waar johquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even hoor, kan gewoon staan en lopen enzo hoor
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even hoor, kan gewoon staan en lopen enzo hoor
Lekkurr, met wat erbij?quote:
Garnalen en avocadoquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkurr, met wat erbij?
Penne met pesto en kip en boontjes is 1 van mijn favoriete
Ik hou niet echt van sperzieboontjes, maar daar eet ik het wel bijquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Met sperzieboontjes wil ik ook nog doen ja, klinkt lekker!
Ja, vind ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van sperzieboontjes, maar daar eet ik het wel bijGoeie combi inderdaad.
Sowieso is pesto veel lekkerder dan een simpele tomatensaus ofzo
quote:
Is alleen lekker bij spaghetti. Maar dan wel pittige saus, en kleine gehaktballetjes helemaal gekruid, nomnomquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Hééél soms wel zin in tomatensaus hoor.. maar sporadisch
Tonijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is alleen lekker bij spaghetti. Maar dan wel pittige saus, en kleine gehaktballetjes helemaal gekruid, nomnom
quote:
quote:
Ik zoek een nieuwe, maar ik weet niet zo goed wat zou goed is.quote:
MB Pro slotjequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek een nieuwe, maar ik weet niet zo goed wat zou goed is.
Geen Applequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek een nieuwe, maar ik weet niet zo goed wat zou goed is.
quote:
Je reinste onzin man.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn qua laptops anders wel de besten die je kan kopen
Je betaalt voor dezelfde kwaliteit 3 keer zo veel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh ok.
Sterk argument je hebt me overtuigd
Wat lul jij nou weer dom?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je betaalt voor dezelfde kwaliteit 3 keer zo veel.
Iedere keer productiefouten waardoor je alles kapot gaat omdat ze te krenterig zijn om goed materiaal te gebruiken.![]()
Nee, blijf zover mogelijk weg van die dingen.
Hm, misschien omdat ik ze een tijd heb gerepareerd en er tientallen van die kutdingen binnenkwamen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer dom?![]()
En je betaalt inderdaad meer, staat tegenover dat je met superieur iOs mag werken ipv dat verkankerde Winodws 8 en dat je afschrijving vele malen lager is.
Mijn zusje had een laptop 3 jaar was die stuk, vorige maand Mac Book Pro uit 2009 verkocht voor bijna 1100 euro probeer dat eens met een laptop van een of ander schijtmerk.
Subjectief en bovendien niet te controleren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm, misschien omdat ik ze een tijd heb gerepareerd en er tientallen van die kutdingen binnenkwamen?
Misschien omdat de mensen die daar al jaren werkten, al jaren de zelfde ervaringen hadden?
Hahahaha. mi gado zeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Subjectief en bovendien niet te controleren.
Apple geeft mij standaard 5 jaar garantie denk dat daarmee alles wel gezegd is over de prima kwaliteit..
Heb gewoon een schurfthekel aan die Apple fanboys die absoluut niet objectief er naar kunnen kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Wow hallo, het gaat over een fucking laptop. Doe eens rustig![]()
.
Te duur.quote:
Nee gelukkig doe jij dat wel, begint gelijk met een heel jankverhaal dat het niks is zonder enige vorm van fatsoenlijke onderbouwing dan ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb gewoon een schurfthekel aan die Apple fanboys die absoluut niet objectief er naar kunnen kijken.
Haha, is helemaal goed met je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gelukkig doe jij dat wel, begint gelijk met een heel jankverhaal dat het niks is zonder enige vorm van fatsoenlijke onderbouwing dan ook.
Dat blijkt al uit deze opmerking, zeg namelijk NERGENS dat ik alles van Apple heb zoals een eckte faboy alleen hun laptops zijn de shit.
Je laat je wel heel erg kennen hoor kaneelquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, is helemaal goed met je.
Veel plezier met je plastic van 1500 euro.
Wow jij hebt iOS op je macbookquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer dom?![]()
En je betaalt inderdaad meer, staat tegenover dat je met superieur iOs mag werken ipv dat verkankerde Winodws 8 en dat je afschrijving vele malen lager is.
Mijn zusje had een laptop 3 jaar was die stuk, vorige maand Mac Book Pro uit 2009 verkocht voor bijna 1100 euro probeer dat eens met een laptop van een of ander schijtmerk.
Budget en eisen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
Mensen, chill. Ik ga geen Apple kopen. Of dat nou wel of niet goed is laat ik even in het midden. Maar ik kan het niet betalen.
Nog andere opties? Ik hoorde Sony al. Maakt het nog uit welke Sony?
Dit bedoel ik dus je kunt niet fatsoenlijk normaal een discussie voeren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, is helemaal goed met je.
Veel plezier met je plastic van 1500 euro.
Acer laptopje anders? Goedkoop en gewoon degelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
Mensen, chill. Ik ga geen Apple kopen. Of dat nou wel of niet goed is laat ik even in het midden. Maar ik kan het niet betalen.
Nog andere opties? Ik hoorde Sony al. Maakt het nog uit welke Sony?
Ja uiteraardquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wow jij hebt iOS op je macbook
mad respect man
ik heb OSX op mijn macbook
Voornamelijk voor school eigenlijk. Hoeven geen zware games op te kunnen draaien, want die speel ik toch niet. Verder heb ik liever qua gewicht niet zo'n hele zware. Iets tussen 11,6" - 15,6" qua scherm is prima. Budget max. 400 Euro.quote:
Chromebook niks voor je die zijn rond de 300?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Voornamelijk voor school eigenlijk. Hoeven geen zware games op te kunnen draaien, want die speel ik toch niet. Verder heb ik liever qua gewicht niet zo'n hele zware. Iets tussen 11,6" - 15,6" qua scherm is prima. Budget max. 400 Euro.
Zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Acer laptopje anders? Goedkoop en gewoon degelijk.
Wel goede ervaringen mee op zich.quote:
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je laat je wel heel erg kennen hoor kaneel
Acer budgetmoddellen zijn erg om te huilenquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Acer laptopje anders? Goedkoop en gewoon degelijk.
Ik heb een Toshiba laptop werkt opzich goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad.
[..]
Wel goede ervaringen mee op zich.
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Als er mensen veel geld uit willen geven aan een laptop waarvan de topcase binnen een jaar breekt, waar het Apple logo door het beeld heen schijnt, waar de cams het zelden doen, waar je een streep door je beeld hebt lopen van het toetsenbord, waar de accu het regelmatig niet doet, waar de magsafe zo fragiel is dat hij het binnen een jaar begeeft, dan moeten zij dat zelf weten.
Hmmm. Eens even neuzen op de Dell website. Ik heb wel een desktop gehad van Dell. Maar ik hoorde altijd dat Dell verder vrij crappy is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Fera, ik heb een Dell laptop. In mijn ogen hartstikke goed en dit was de goedkopste met deze specs die ik kon vinden.. misschien daar eens kijken? Is ook lastig..
Wellicht. Maar daar zijn dus verschillende merken in.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Chromebook niks voor je die zijn rond de 300?
Acer, HP, en PB zijn no go's?quote:
Vreemd dat het allemaal door Apple erkende problemen waren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Daarom staan er natuurlijk zoveel tweedehands Macbooks op Marktplaats, omdat ze allemaal na een jaar kapot gaan
HP's zijn nog wel degelijkquote:
Dat waren het helemaal niet. Jij klets maar wat uit je nek merk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat het allemaal door Apple erkende problemen waren.
Vreemd dat mijn werkgever dan gelogen heeft tegen me. En dat ze kennelijk al die kosten zelf op zich hebben genomen, ipv Apple.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat waren het helemaal niet. Jij klets maar wat uit je nek merk ik.
Oh ongetwijfeldquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Acer budgetmoddellen zijn erg om te huilen
Jij zal er best goeie ervaringen mee hebben maar van de 10 laptops die ik moest repareren waren er minstens 5 Acer of Packerd Bell (zelfde fabriek)
Thanks.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=531497&ref=googleps
Toshiba + Chromebook en onder de 300 euro
Ik zal het meenemen. Dank je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HP's zijn nog wel degelijk
heb er zelf ook een maar als je van die 3 bovenstaande een laptop kan vinden zou ik dat doen
Zoals ik net met een voorbeeld al heb aangegeven is dat niet mijn ervaring met customer support. Ze helpen je zelfs als je al ver buiten je garantie bent normaliter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat mijn werkgever dan gelogen heeft tegen me. En dat ze kennelijk al die kosten zelf op zich hebben genomen, ipv Apple.
Maar jij zal het wel beter weten.
Zat ik al te kijken.quote:
Hoezo niet geschikt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
Elan Macbooks zijn vooral leuk als je grafisch/muziekaal werk doet
als jij een laptopje voor office nodig hebt dan is een macbook echt niet een geschikte laptop
wel erg klein maar ziet er okee uit voor die prijsquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
Dit iets bijvoorbeeld?
http://tweakers.net/price(...)k-x200ca-ct179h.html
Qua prijs niet geschikt neequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo niet geschikt?
Te duur misschien voor de meeste mensen maar niet perse ongeschikt.
Ik hou wel van klein op zich. Momenteel werk ik ook op een netbook. Je went eraan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel erg klein maar ziet er okee uit voor die prijs
Een aantal dingen vielen ook in de garantie. Dat is het ook niet. Apple erkende meerdere keren een fout te hebben gemaakt met het produceren van die dingen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals ik net met een voorbeeld al heb aangegeven is dat niet mijn ervaring met customer support. Ze helpen je zelfs als je al ver buiten je garantie bent normaliter.
Dat is ook wat de redelijk absurde prijzen rechtvaardigt. Anders zouden ze die toko na een jaar kunnen opdoeken als alles kapot gaan en ze vervolgens niet thuis zouden geven.
Voor het plebs, zoals ik, is het een dure grap. Laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt dan aan je budget zijn genoeg mensen die het probleemloos aftikken.
Ja en dan nog?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt dan aan je budget zijn genoeg mensen die het probleemloos aftikken.
Vraag Hep.quote:
Als dat de standaard norm zou zijn voor de Macbook kon het nooit zo'n ongelofelijk succesvolle lijn zijn geworden. Had je baas geen nepperds ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een aantal dingen vielen ook in de garantie. Dat is het ook niet. Apple erkende meerdere keren een fout te hebben gemaakt met het produceren van die dingen.
Dus moesten alle laptopjes gemaakt worden. Een aantal dingen (zoals de housing die 99/100 keer kapot ging bij de scharnieren) werd dan ook door Apple vergoed.
Andere dingen, zoals de lijn in het beeldscherm door het toetsenbord, niet. Maar al die laptops hadden dat. Net zoals het doorschijnende logo, dat in ieder beeldscherm gebrand was. Tough shit.
pastaquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
wat zal ik eens gaan eten
(geen pizza, patat of bestelvoer)
Is niet neerbuigend hoor ik snap je afwegingen helemaal. Al zal het voor rijke studentjes zoals Etsu geen probleem zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor het plebs, zoals ik, is het een dure grap. Laten we het daarop houden.
Moet je nog naar de winkel of heb je stuff in huis?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
Chili con carnequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
Moet nog naar de winkelquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je nog naar de winkel of heb je stuff in huis?
Wat voor een pasta danquote:
jezelfquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
pestoquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet nog naar de winkel
[..]
Wat voor een pasta dan?
In principe is het geld er wel, maar ik besteed dat straks ook liever aan de inrichting van mijn huis.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niet neerbuigend hoor ik snap je afwegingen helemaal. Al zal het voor rijke studentjes zoals Etsu geen probleem zijn
Dat is dan jouw afweging, nogmaals het heeft niets te maken met het feit dat ie er meer of minder geschikt voor zou zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja en dan nog?
als je een laptop nodig hebt voor browsen, word en basisdingen koop ik liever voor 400/500 een windows laptop dan een macbook
al kan ik het missen
Spaghetti met rode pesto, cherrytomaatjes, courgette, rode ui en spekjes. Lekker makkelijk en niet duur.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet nog naar de winkel
[..]
Wat voor een pasta dan?
carbonara met groentequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou ik alleen vlees en groente moeten halen, pesto hebben we nog namelijk
Daar wordt ik zo misselijk van van die sausquote:
De hele discussie is subjectiefquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan jouw afweging, nogmaals het heeft niets te maken met het feit dat ie er meer of minder geschikt voor zou zijn.
Safari werkt perfect i.m.o. prettiger dan Chrome en Windows 8 vind ik kut, maar dat zijn weer mijn afwegingen daarom subjectief.
Misschien Dota of Pay Day aan het doen? Ik heb 'm ook al een tijd niet gesproken.quote:
paydayquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien Dota of Pay Day aan het doen? Ik heb 'm ook al een tijd niet gesproken.
Als in: "Ja, dat doet 'ie nu" of "Payday moet aan elkaar"?quote:
Vond het zelf even wennen om te werken ermee, maar dat is altijd. Lijkt me dan ook geen punt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Als dat de standaard norm zou zijn voor de Macbook kon het nooit zo'n ongelofelijk succesvolle lijn zijn geworden. Had je baas geen nepperds ofzo?![]()
Consumentengids van maart 2014 stond een zeer uitgebreide laptoptest waar alle aspecten naar voren kwamen van gebruikersgemak tot duurzaamheid en hoewel de prijs een issue was scoorden ze overal dubbele ++.
Sony scoort ook goed zal het artikel zo eens opzoeken en inscannen.
Geld is geen probleem verder, mijn moeder het bonnetje geven en ik krijg het wel terugquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Spaghetti met rode pesto, cherrytomaatjes, courgette, rode ui en spekjes. Lekker makkelijk en niet duur.
Al 4 uur lang paydayquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien Dota of Pay Day aan het doen? Ik heb 'm ook al een tijd niet gesproken.
Dat doet ie nuquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Als in: "Ja, dat doet 'ie nu" of "Payday moet aan elkaar"?
Heb payday the heist gekocht op steam van de winter en payday 2 gekregen vrijdag van kitkatquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik ook gekocht op Steam is dat echt leuk?
Beetje GTA-achtig zeker of anders
De hardware is gewoon van Intel ik begrijp echt je issues niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het zelf even wennen om te werken ermee, maar dat is altijd. Lijkt me dan ook geen punt.
Duurzaamheid, mja. iOS blijft wel draaien, maar de hardware is gewoon prut. Er waren ook veel problemen met het lezen van cd's bijvoorbeeld. En dat was een hels karwei zeg. Alles er uit halen, cd ding er uit. Open maken, schoonmaken, controleren, dichtmaken, alles weer vast, opnieuw proberen.
Gaat enorm veel tijd inzitten.
Nee, was allemaal echt van Apple. Niks neps aan.
Ja, maar dan nog. Het is wel makkelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geld is geen probleem verder, mijn moeder het bonnetje geven en ik krijg het wel terug
quote:
O, oké. Ja, tegen mij heeft 'ie niks gezegd. Was gewoon verdwenen op een gegeven moment.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat doet ie nu
[..]
Heb payday the heist gekocht op steam van de winter en payday 2 gekregen vrijdag van kitkat
maar is een soort shooter niet echt gta like
De hardware van een packerd bell is ook van intel of amd, dat maakt het merk packerd bell niet meteen goed thoquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
De hardware is gewoon van Intel ik begrijp echt je issues niet.
Mwoah die gebruiken nog wel eens oudere AMD-spullen ook. Misschien doelt ie op het moederbord of zo maar de A1226 en A1260 zijn gewoon goede moederborden in die zin dat het niet bekend staan om veel voorkomende defecten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De hardware van een packerd bell is ook van intel of amd, dat maakt het merk packerd bell niet meteen goed tho
neequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Wie wil mij Duits leren praten over deze onderwerpen:
A Moderne Kommunikationsmittel
B Alkoholverbot unter 18
C Gesund leben – was bedeutet das für mich?
D Leistungsdruck
E Großstadt – Multikulti
ja dat zal best maar wat ik bedoel te zeggen dat ook intel wel eens rotte processoren en moederborden leveren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah die gebruiken nog wel eens oudere AMD-spullen ook. Misschien doelt ie op het moederbord of zo maar de A1226 en A1260 zijn gewoon goede moederborden in die zin dat het niet bekend staan om veel voorkomende defecten.
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat zal best maar wat ik bedoel te zeggen dat ook intel wel eens rotte processoren en moederborden leveren.
Hallo du bist Ryanquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
B Alkoholverbot unter 18
D Leistungsdruck
E Großstadt – Multikulti
amd is primaquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
en amd is geen slecht merk
heb een amd videokaart en cpu in mijn laptop en desktop zitten en eigenlijk nooit problemen mee,
Nein. Ich habe jetzt keine Lust mit dir zu reden. Es tut mir leid.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
B Alkoholverbot unter 18
D Leistungsdruck
E Großstadt – Multikulti
Hoe zeg je: Ik vergeef je ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein. Ich habe jetzt keine Lust mit dir zu reden. Es tut mir leid.
Ich habe keine Schwesterquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hast du auch pics von deine schwester?
Ich vergib dich. Denk ik.quote:
Danke schön.quote:
Gemacht.quote:
Verdammt noch mal!quote:
Wann geht der nächste Zug?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt zeker wel eens een fiets gestolen ofzo?
Wanneer de volgende trein gaat? Nou ja er gaat denk ik elke minuut wel ergens een trein, dus over een minuut of 0,2.quote:
Welke taal is dit dan weer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka
Je snapte m'n treingrapje niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer de volgende trein gaat? Nou ja er gaat denk ik elke minuut wel ergens een trein, dus over een minuut of 0,2.
euh..quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoorde ik dat er een Apple-bash aan de gang was? Count me in.
Apfelmus.quote:
Genau.quote:
quote:
quote:
Entschuldigung.quote:
Ja. Precies/accuraat/exact etc.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nu of Genau gaan googelen, of hier gaan vragen wat het betekent of er gewoon van uit gaan dat het 'dat klopt' betekent. Wat zou ik doen?
привет как делаquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt een linguïst, jij kent echt 5400 talen.
Genau = Preciesquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nu of Genau gaan googelen, of hier gaan vragen wat het betekent of er gewoon van uit gaan dat het 'dat klopt' betekent. Wat zou ik doen?
WIETquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
Die scheikunde leraar van Youtube heeft echt grappige ezelsbruggetjes:
[ afbeelding ]
wutquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moet even naar een vriendin toe.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moet even naar een vriendin toe.
Hoi Spatiequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, je moet me helpen met Duits, Ich habe du 'notwendig'?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi SpatieJe 9 voor Duits al teruggekregen?
LRquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi SpatieJe 9 voor Duits al teruggekregen?
Jij staat al een tijdje droog, of niet?quote:
Niet?quote:
hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
Het enige dat mij nog hoop geeft is dat mijn lerares mij overduidelijk leuk vindt, dus ik krijg misschien wel een voldoende.
Goed/niet goed?quote:
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, je moet me helpen met Duits, Ich habe du 'notwendig'?
Hoi Appelen. Al vakantie? Nu zet ik Proefkonijnen op.quote:
Gewoon je shirt uittrekken. Bij mij werkte het in ieder geval.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
Het enige dat mij nog hoop geeft is dat mijn lerares mij overduidelijk leuk vindt, dus ik krijg misschien wel een voldoende.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.
Voldoet meestal wel.
[..]
Hoi Appelen. Al vakantie? Nu zet ik Proefkonijnen op.
Ik vind het lang genoeg.quote:
In een relatie zou het helemaal ongezond zijn, ja. Tenzij je Inso heet.quote:
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LekkerAlles gehaald wat je moest halen ook?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
In een relatie zou het helemaal ongezond zijn, ja. Tenzij je Inso heet.
Gij zult houden uw eten voordat ik verkracht je je zoon van een teef. ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.
Dat klinkt niet heel positief?quote:
Opnieuw betrap ik je op het roddelen. Stouterd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niet neerbuigend hoor ik snap je afwegingen helemaal. Al zal het voor rijke studentjes zoals Etsu geen probleem zijn
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opnieuw betrap ik je op het roddelen. Stouterd.
is goed wanneerquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool, daar woon ik ook. Zullen we een keer meeten?
Ja hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positief?Zal toch wel goedkomen zoals het een professioneel FOK!ker betaamt?.
Roddel of achterklap wordt door de Dikke van Dale beschreven als 'opzettelijk slechte dingen van iemand vertellen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opnieuw betrap ik je op het roddelen. Stouterd.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Roddel of achterklap wordt door de Dikke van Dale beschreven als 'opzettelijk slechte dingen van iemand vertellen.
Rijk zijn is nou niet echt een slecht ding! Dus het is geen roddel! Tenzij je liever arm wilt zijn, in dat geval, ik kan best wat geld gebruiken.
Tijdens mijn Duits mondeling, dan neem jij mijn plaats in (je lijkt best op mij). Daarna kunnen we op mijn kamer FOK!en en pinda's castreren en hun ballen op eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |