Ik heb geen zak helaas.quote:
Was me niet eens opgevallen eigenlijk. :Squote:Op woensdag 2 juli 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Mn mama weet dat ik een tattoo heb. Ze zei ineens "heb je nou een tattoo op je enkel?" ".. ja
" "Oh, oke"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo sadistisch.quote:
Ohhh diequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dat hier toch ooit verteld. Het is mega klein, moest iets andesr worden dan dat het op dit moment is omdat ik het zelf had gedaan toen ik 14 oid was.
Het is ook niet de bedoeling dat iedereen het ziet oid. Meer een crack-ding wat bijna niemand weet (want als je het niet zelf verteld weet niemand het
)
Hoe doe je dat zelf dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dat hier toch ooit verteld. Het is mega klein, moest iets andesr worden dan dat het op dit moment is omdat ik het zelf had gedaan toen ik 14 oid was.
Het is ook niet de bedoeling dat iedereen het ziet oid. Meer een crack-ding wat bijna niemand weet (want als je het niet zelf verteld weet niemand het
)
Staat me niks van bij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
)
Dat kan je toch niet zomaar kopen?quote:
quote:
Ach, misschien was jij er niet toen ik het zei. Maar ik zeg het bijna nooit omdat ik niet zou weten waarom en omdat je er zelf ook niet echt over na denkt dat ie er zit ofzo _Oquote:
Wat kun je niet kopen? Naald en inkt niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zomaar kopen?
Behalve voor henna enzo
Laat maar, ik snap het alquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat kun je niet kopen? Naald en inkt niet?
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ach, misschien was jij er niet toen ik het zei. Maar ik zeg het bijna nooit omdat ik niet zou weten waarom en omdat je er zelf ook niet echt over na denkt dat ie er zit ofzo _O
MIJ OPTILLEN?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar je maakt me wel nieuwsgierig zo.
Volgende keer je maar even optillen om te kijken.
Echt waar johquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even hoor, kan gewoon staan en lopen enzo hoor
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even hoor, kan gewoon staan en lopen enzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |