Lekker zegquote:
Hebben we het nog over Laura Dekker?quote:
Ik ook niet, tering eind reizen pffquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker zeg
[..]
Hebben we het nog over Laura Dekker?
[..]
Ik ook niet, tering eind reizen pff
30. ja labiel hequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet laat zich nu ook nemen door een halve bejaarde
Guess so. Hoewel sportief geen probleem is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Laura Dekker
[..]
Haha, jij houdt gewoon wta meer van vrouwen-vrouwen
Daarom. Die grote moedervlek die op mijn rechterhand heb kan ik ook laten verwijderen, maar ja weet niet, vind hem wel bij me passen opzichquote:
Bweheh, maar wel weer vrouw-vrouwquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Guess so. Hoewel sportief geen probleem is.
[ afbeelding ]
Ik vind dit een aparte post.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Die grote moedervlek die op mijn rechterhand heb kan ik ook laten verwijderen, maar ja weet niet, vind hem wel bij me passen opzich
Klopt.quote:
Jij vind alles een aparte postquote:
Nee maar vroeger, als kleine fokkie, had ik een kleinere hand en een grotere moedervlek, en toen kon ik makkelijk weer gevonden worden als ik kwijt was dusquote:
Hm, okequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar vroeger, als kleine fokkie, had ik een kleinere hand en een grotere moedervlek, en toen kon ik makkelijk weer gevonden worden als ik kwijt was dus
Ik snap het wel. Sommige dingen zijn gewoon ''jou''. Ook al is het niet mooi, toch hoort het bij je. Zou dan raar zijn als het er ineens niet meer was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar vroeger, als kleine fokkie, had ik een kleinere hand en een grotere moedervlek, en toen kon ik makkelijk weer gevonden worden als ik kwijt was dus
Het is alleen wel kut dat ik hem de hele tijd moet epileren omdat er haren op groeienquote:
Precies.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Sommige dingen zijn gewoon ''jou''. Ook al is het niet mooi, toch hoort het bij je. Zou dan raar zijn als het er ineens niet meer was.
Ohja, dat is wel kutquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen wel kut dat ik hem de hele tijd moet epileren omdat er haren op groeien
Op je zak ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen wel kut dat ik hem de hele tijd moet epileren omdat er haren op groeien
Ja, die ga ik ook echt epilerenquote:
Als je dat epileert ben je wel een baas.quote:
quote:
Dat kan.quote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je dat epileert ben je wel een baas.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Mn mama weet dat ik een tattoo heb. Ze zei ineens "heb je nou een tattoo op je enkel?" ".. ja
" "Oh, oke"
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |