Nein. Ich habe jetzt keine Lust mit dir zu reden. Es tut mir leid.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Wie wil mij Duits leren praten over deze onderwerpen:
A Moderne Kommunikationsmittel
B Alkoholverbot unter 18
C Gesund leben – was bedeutet das für mich?
D Leistungsdruck
E Großstadt – Multikulti
Hoe zeg je: Ik vergeef je ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein. Ich habe jetzt keine Lust mit dir zu reden. Es tut mir leid.
Ich habe keine Schwesterquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hast du auch pics von deine schwester?
Ich vergib dich. Denk ik.quote:
Danke schön.quote:
Gemacht.quote:
Verdammt noch mal!quote:
Wann geht der nächste Zug?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt zeker wel eens een fiets gestolen ofzo?
Wanneer de volgende trein gaat? Nou ja er gaat denk ik elke minuut wel ergens een trein, dus over een minuut of 0,2.quote:
Welke taal is dit dan weer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka cyka
Je snapte m'n treingrapje niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer de volgende trein gaat? Nou ja er gaat denk ik elke minuut wel ergens een trein, dus over een minuut of 0,2.
euh..quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoorde ik dat er een Apple-bash aan de gang was? Count me in.
Apfelmus.quote:
Genau.quote:
quote:
quote:
Entschuldigung.quote:
Ja. Precies/accuraat/exact etc.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nu of Genau gaan googelen, of hier gaan vragen wat het betekent of er gewoon van uit gaan dat het 'dat klopt' betekent. Wat zou ik doen?
привет как делаquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt een linguïst, jij kent echt 5400 talen.
Genau = Preciesquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nu of Genau gaan googelen, of hier gaan vragen wat het betekent of er gewoon van uit gaan dat het 'dat klopt' betekent. Wat zou ik doen?
WIETquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
Die scheikunde leraar van Youtube heeft echt grappige ezelsbruggetjes:
[ afbeelding ]
wutquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moet even naar een vriendin toe.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moet even naar een vriendin toe.
Hoi Spatiequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, je moet me helpen met Duits, Ich habe du 'notwendig'?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi SpatieJe 9 voor Duits al teruggekregen?
LRquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi SpatieJe 9 voor Duits al teruggekregen?
Jij staat al een tijdje droog, of niet?quote:
Niet?quote:
hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
Het enige dat mij nog hoop geeft is dat mijn lerares mij overduidelijk leuk vindt, dus ik krijg misschien wel een voldoende.
Goed/niet goed?quote:
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, je moet me helpen met Duits, Ich habe du 'notwendig'?
Hoi Appelen. Al vakantie? Nu zet ik Proefkonijnen op.quote:
Gewoon je shirt uittrekken. Bij mij werkte het in ieder geval.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
Het enige dat mij nog hoop geeft is dat mijn lerares mij overduidelijk leuk vindt, dus ik krijg misschien wel een voldoende.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.
Voldoet meestal wel.
[..]
Hoi Appelen. Al vakantie? Nu zet ik Proefkonijnen op.
Ik vind het lang genoeg.quote:
In een relatie zou het helemaal ongezond zijn, ja. Tenzij je Inso heet.quote:
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LekkerAlles gehaald wat je moest halen ook?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
In een relatie zou het helemaal ongezond zijn, ja. Tenzij je Inso heet.
Gij zult houden uw eten voordat ik verkracht je je zoon van een teef. ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.
Dat klinkt niet heel positief?quote:
Opnieuw betrap ik je op het roddelen. Stouterd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niet neerbuigend hoor ik snap je afwegingen helemaal. Al zal het voor rijke studentjes zoals Etsu geen probleem zijn
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opnieuw betrap ik je op het roddelen. Stouterd.
is goed wanneerquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool, daar woon ik ook. Zullen we een keer meeten?
Ja hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positief?Zal toch wel goedkomen zoals het een professioneel FOK!ker betaamt?.
Roddel of achterklap wordt door de Dikke van Dale beschreven als 'opzettelijk slechte dingen van iemand vertellen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opnieuw betrap ik je op het roddelen. Stouterd.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Roddel of achterklap wordt door de Dikke van Dale beschreven als 'opzettelijk slechte dingen van iemand vertellen.
Rijk zijn is nou niet echt een slecht ding! Dus het is geen roddel! Tenzij je liever arm wilt zijn, in dat geval, ik kan best wat geld gebruiken.
Tijdens mijn Duits mondeling, dan neem jij mijn plaats in (je lijkt best op mij). Daarna kunnen we op mijn kamer FOK!en en pinda's castreren en hun ballen op eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |