Spaghetti met rode pesto, cherrytomaatjes, courgette, rode ui en spekjes. Lekker makkelijk en niet duur.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet nog naar de winkel
[..]
Wat voor een pasta dan?
carbonara met groentequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou ik alleen vlees en groente moeten halen, pesto hebben we nog namelijk
Daar wordt ik zo misselijk van van die sausquote:
De hele discussie is subjectiefquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan jouw afweging, nogmaals het heeft niets te maken met het feit dat ie er meer of minder geschikt voor zou zijn.
Safari werkt perfect i.m.o. prettiger dan Chrome en Windows 8 vind ik kut, maar dat zijn weer mijn afwegingen daarom subjectief.
Misschien Dota of Pay Day aan het doen? Ik heb 'm ook al een tijd niet gesproken.quote:
paydayquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien Dota of Pay Day aan het doen? Ik heb 'm ook al een tijd niet gesproken.
Als in: "Ja, dat doet 'ie nu" of "Payday moet aan elkaar"?quote:
Vond het zelf even wennen om te werken ermee, maar dat is altijd. Lijkt me dan ook geen punt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Als dat de standaard norm zou zijn voor de Macbook kon het nooit zo'n ongelofelijk succesvolle lijn zijn geworden. Had je baas geen nepperds ofzo?![]()
Consumentengids van maart 2014 stond een zeer uitgebreide laptoptest waar alle aspecten naar voren kwamen van gebruikersgemak tot duurzaamheid en hoewel de prijs een issue was scoorden ze overal dubbele ++.
Sony scoort ook goed zal het artikel zo eens opzoeken en inscannen.
Geld is geen probleem verder, mijn moeder het bonnetje geven en ik krijg het wel terugquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Spaghetti met rode pesto, cherrytomaatjes, courgette, rode ui en spekjes. Lekker makkelijk en niet duur.
Al 4 uur lang paydayquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien Dota of Pay Day aan het doen? Ik heb 'm ook al een tijd niet gesproken.
Dat doet ie nuquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Als in: "Ja, dat doet 'ie nu" of "Payday moet aan elkaar"?
Heb payday the heist gekocht op steam van de winter en payday 2 gekregen vrijdag van kitkatquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik ook gekocht op Steam is dat echt leuk?
Beetje GTA-achtig zeker of anders
De hardware is gewoon van Intel ik begrijp echt je issues niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het zelf even wennen om te werken ermee, maar dat is altijd. Lijkt me dan ook geen punt.
Duurzaamheid, mja. iOS blijft wel draaien, maar de hardware is gewoon prut. Er waren ook veel problemen met het lezen van cd's bijvoorbeeld. En dat was een hels karwei zeg. Alles er uit halen, cd ding er uit. Open maken, schoonmaken, controleren, dichtmaken, alles weer vast, opnieuw proberen.
Gaat enorm veel tijd inzitten.
Nee, was allemaal echt van Apple. Niks neps aan.
Ja, maar dan nog. Het is wel makkelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geld is geen probleem verder, mijn moeder het bonnetje geven en ik krijg het wel terug
quote:
O, oké. Ja, tegen mij heeft 'ie niks gezegd. Was gewoon verdwenen op een gegeven moment.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat doet ie nu
[..]
Heb payday the heist gekocht op steam van de winter en payday 2 gekregen vrijdag van kitkat
maar is een soort shooter niet echt gta like
De hardware van een packerd bell is ook van intel of amd, dat maakt het merk packerd bell niet meteen goed thoquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
De hardware is gewoon van Intel ik begrijp echt je issues niet.
Mwoah die gebruiken nog wel eens oudere AMD-spullen ook. Misschien doelt ie op het moederbord of zo maar de A1226 en A1260 zijn gewoon goede moederborden in die zin dat het niet bekend staan om veel voorkomende defecten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De hardware van een packerd bell is ook van intel of amd, dat maakt het merk packerd bell niet meteen goed tho
neequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Wie wil mij Duits leren praten over deze onderwerpen:
A Moderne Kommunikationsmittel
B Alkoholverbot unter 18
C Gesund leben – was bedeutet das für mich?
D Leistungsdruck
E Großstadt – Multikulti
ja dat zal best maar wat ik bedoel te zeggen dat ook intel wel eens rotte processoren en moederborden leveren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah die gebruiken nog wel eens oudere AMD-spullen ook. Misschien doelt ie op het moederbord of zo maar de A1226 en A1260 zijn gewoon goede moederborden in die zin dat het niet bekend staan om veel voorkomende defecten.
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat zal best maar wat ik bedoel te zeggen dat ook intel wel eens rotte processoren en moederborden leveren.
Hallo du bist Ryanquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Wie wil mij Duits leren praten over deze onderwerpen:
A Moderne Kommunikationsmittel
B Alkoholverbot unter 18
C Gesund leben – was bedeutet das für mich?
D Leistungsdruck
E Großstadt – Multikulti
amd is primaquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
en amd is geen slecht merk
heb een amd videokaart en cpu in mijn laptop en desktop zitten en eigenlijk nooit problemen mee,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |