Qua prijs niet geschikt neequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo niet geschikt?
Te duur misschien voor de meeste mensen maar niet perse ongeschikt.
Ik hou wel van klein op zich. Momenteel werk ik ook op een netbook. Je went eraan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel erg klein maar ziet er okee uit voor die prijs
Een aantal dingen vielen ook in de garantie. Dat is het ook niet. Apple erkende meerdere keren een fout te hebben gemaakt met het produceren van die dingen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals ik net met een voorbeeld al heb aangegeven is dat niet mijn ervaring met customer support. Ze helpen je zelfs als je al ver buiten je garantie bent normaliter.
Dat is ook wat de redelijk absurde prijzen rechtvaardigt. Anders zouden ze die toko na een jaar kunnen opdoeken als alles kapot gaan en ze vervolgens niet thuis zouden geven.
Voor het plebs, zoals ik, is het een dure grap. Laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt dan aan je budget zijn genoeg mensen die het probleemloos aftikken.
Ja en dan nog?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt dan aan je budget zijn genoeg mensen die het probleemloos aftikken.
Vraag Hep.quote:
Als dat de standaard norm zou zijn voor de Macbook kon het nooit zo'n ongelofelijk succesvolle lijn zijn geworden. Had je baas geen nepperds ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een aantal dingen vielen ook in de garantie. Dat is het ook niet. Apple erkende meerdere keren een fout te hebben gemaakt met het produceren van die dingen.
Dus moesten alle laptopjes gemaakt worden. Een aantal dingen (zoals de housing die 99/100 keer kapot ging bij de scharnieren) werd dan ook door Apple vergoed.
Andere dingen, zoals de lijn in het beeldscherm door het toetsenbord, niet. Maar al die laptops hadden dat. Net zoals het doorschijnende logo, dat in ieder beeldscherm gebrand was. Tough shit.
pastaquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
wat zal ik eens gaan eten
(geen pizza, patat of bestelvoer)
Is niet neerbuigend hoor ik snap je afwegingen helemaal. Al zal het voor rijke studentjes zoals Etsu geen probleem zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor het plebs, zoals ik, is het een dure grap. Laten we het daarop houden.
Moet je nog naar de winkel of heb je stuff in huis?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
Chili con carnequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
Moet nog naar de winkelquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je nog naar de winkel of heb je stuff in huis?
Wat voor een pasta danquote:
jezelfquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
pestoquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet nog naar de winkel
[..]
Wat voor een pasta dan?
In principe is het geld er wel, maar ik besteed dat straks ook liever aan de inrichting van mijn huis.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niet neerbuigend hoor ik snap je afwegingen helemaal. Al zal het voor rijke studentjes zoals Etsu geen probleem zijn
Dat is dan jouw afweging, nogmaals het heeft niets te maken met het feit dat ie er meer of minder geschikt voor zou zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja en dan nog?
als je een laptop nodig hebt voor browsen, word en basisdingen koop ik liever voor 400/500 een windows laptop dan een macbook
al kan ik het missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |