Chromebook niks voor je die zijn rond de 300?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Voornamelijk voor school eigenlijk. Hoeven geen zware games op te kunnen draaien, want die speel ik toch niet. Verder heb ik liever qua gewicht niet zo'n hele zware. Iets tussen 11,6" - 15,6" qua scherm is prima. Budget max. 400 Euro.
Zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Acer laptopje anders? Goedkoop en gewoon degelijk.
Wel goede ervaringen mee op zich.quote:
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je laat je wel heel erg kennen hoor kaneel
Acer budgetmoddellen zijn erg om te huilenquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Acer laptopje anders? Goedkoop en gewoon degelijk.
Ik heb een Toshiba laptop werkt opzich goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad.
[..]
Wel goede ervaringen mee op zich.
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Als er mensen veel geld uit willen geven aan een laptop waarvan de topcase binnen een jaar breekt, waar het Apple logo door het beeld heen schijnt, waar de cams het zelden doen, waar je een streep door je beeld hebt lopen van het toetsenbord, waar de accu het regelmatig niet doet, waar de magsafe zo fragiel is dat hij het binnen een jaar begeeft, dan moeten zij dat zelf weten.
Hmmm. Eens even neuzen op de Dell website. Ik heb wel een desktop gehad van Dell. Maar ik hoorde altijd dat Dell verder vrij crappy is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Fera, ik heb een Dell laptop. In mijn ogen hartstikke goed en dit was de goedkopste met deze specs die ik kon vinden.. misschien daar eens kijken? Is ook lastig..
Wellicht. Maar daar zijn dus verschillende merken in.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Chromebook niks voor je die zijn rond de 300?
Acer, HP, en PB zijn no go's?quote:
Vreemd dat het allemaal door Apple erkende problemen waren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Daarom staan er natuurlijk zoveel tweedehands Macbooks op Marktplaats, omdat ze allemaal na een jaar kapot gaan
HP's zijn nog wel degelijkquote:
Dat waren het helemaal niet. Jij klets maar wat uit je nek merk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat het allemaal door Apple erkende problemen waren.
Vreemd dat mijn werkgever dan gelogen heeft tegen me. En dat ze kennelijk al die kosten zelf op zich hebben genomen, ipv Apple.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat waren het helemaal niet. Jij klets maar wat uit je nek merk ik.
Oh ongetwijfeldquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Acer budgetmoddellen zijn erg om te huilen
Jij zal er best goeie ervaringen mee hebben maar van de 10 laptops die ik moest repareren waren er minstens 5 Acer of Packerd Bell (zelfde fabriek)
Thanks.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=531497&ref=googleps
Toshiba + Chromebook en onder de 300 euro
Ik zal het meenemen. Dank je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HP's zijn nog wel degelijk
heb er zelf ook een maar als je van die 3 bovenstaande een laptop kan vinden zou ik dat doen
Zoals ik net met een voorbeeld al heb aangegeven is dat niet mijn ervaring met customer support. Ze helpen je zelfs als je al ver buiten je garantie bent normaliter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat mijn werkgever dan gelogen heeft tegen me. En dat ze kennelijk al die kosten zelf op zich hebben genomen, ipv Apple.
Maar jij zal het wel beter weten.
Zat ik al te kijken.quote:
Hoezo niet geschikt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
Elan Macbooks zijn vooral leuk als je grafisch/muziekaal werk doet
als jij een laptopje voor office nodig hebt dan is een macbook echt niet een geschikte laptop
wel erg klein maar ziet er okee uit voor die prijsquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
Dit iets bijvoorbeeld?
http://tweakers.net/price(...)k-x200ca-ct179h.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |