SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Dat is ook een hoertjequote:
Alle mods toch? :squote:
Jij wel ja.quote:
ik heb al heel lang geen notes sta op 117 al superlangquote:
da's niet met kk naar iemand gooien, maar gericht op zichzelf. Ook 2009, maar dat moet 'ie zelf wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Uhm?quote:
quote:Je hebt 21 notes gekregen van onze moderators.
Vertelquote:
Haha heilig boontjequote:
haha zag m toch welquote:
rodawa geapptquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
dronken van de liefde die ik voor jou voel x
als nederland kampioen word of er weer klassieker is krijg ik denk ik weer banquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Etsu het volgende:
brandx is verliefd op mij want ik heb geen notes erbij
Ga wegquote:
was echt bang dat ik het wk ging missen door een banquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als nederland kampioen word of er weer klassieker is krijg ik denk ik weer ban
moet nog bedenkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alleen tekst of nog kruisje erbij ofzo?
zou wel kruisje erbij doen staat mooier
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
je hebt zijn nummer niet eens
voor 5 euro mag je 't
vraag wel aan lrquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
je hebt zijn nummer niet eens
voor 5 euro mag je 't
Vriendschap is een illusie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag wel aan lr
lr is een echte vriend
is ook baas maar al veel mensen die ik ken hebben datquote:
hahah wutquote:
waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zit deze keer geen gothic naast mij dus moet het ergens anders over hebben deze reis
naar mens ben jequote:
Heb al wel zijn wc ondergekotstquote:
zeeland hèquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar ga je naartoe?
[..]
naar mens ben je
[..]
Heb al wel zijn wc ondergekotst
Kotsen van drankquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar ga je naartoe?
[..]
naar mens ben je
[..]
Heb al wel zijn wc ondergekotst
ohjaquote:
Ik hou me niet zo bezig met nieuwsquote:
wie zegt dat het van drank was, mss heeft hij wel verrotte kip of vis van typisch gehadquote:
Wietparkiet kennende was het alleen van stimulerende middelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
wie zegt dat het van drank was, mss heeft hij wel verrotte kip of vis van typisch gehad
Het was hoogstwaarschijnlijk de grote hoeveelheid drankquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
wie zegt dat het van drank was, mss heeft hij wel verrotte kip of vis van typisch gehad
Koude kroketten in een broodtrommel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wietparkiet kennende was het alleen van stimulerende middelen.
mjah dat kan werkelijk van alles zijn, van koffie tot coke enzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wietparkiet kennende was het alleen van stimulerende middelen.
Not this shit againquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Koude kroketten in een broodtrommel.
een keer iets van 10 keer op een dag gekotst uit zenuwenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef Typisch het volgende:
Sowieso kotsen als.je geen griep hebt
Zwakke mensen
gadverdammequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Koude kroketten in een broodtrommel.
geef ik je een save met kip en vis, ga je toegeven dat het drank wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het was hoogstwaarschijnlijk de grote hoeveelheid drank
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een keer iets van 10 keer op een dag gekotst uit zenuwen
ondertussen wel FOK!ken toen
ik heb vegetarisch gekookt en het waren allemaal verse groente en fruitquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Godver ik moest hard lachen.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb vegetarisch gekookt en het waren allemaal verse groente en fruit
Ben gewoon #true naar mijn medefokkers #nolies manquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
geef ik je een save met kip en vis, ga je toegeven dat het drank was
n00b
hommotjequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb vegetarisch gekookt en het waren allemaal verse groente en fruit
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben gewoon #true naar mijn medefokkers #nolies man
straks in zeeland gelijk wietjes roken en dan van de wildwaterbaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
stoners die alleen kleuterdrugs kunnen handlen maar geen drank
gewoon lidlquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had ook liever vlees maarja typisch is erg arm en vond vlees te duur
Heel somsquote:
mango was duurder dan kipquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had ook liever vlees maarja typisch is erg arm en vond vlees te duur
Wat had je gemaakt dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
Het was wel lekker al zeg ik het zelf
#typischmasterchef
ik had laatst ook voor het eerst ooi zo'n beetje gekookt man wat zeg je daarvanquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
#typischmasterchef
het was prima te eten iddquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
#typischmasterchef
Die spaghetti?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had laatst ook voor het eerst ooi zo'n beetje gekookt man wat zeg je daarvan
www.twitter.comquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:07 schreef badschaap het volgende:
Net wéér een telefoon gekocht. Nu huilen en mn bankpas maar inleveren ofzo
Heb laatst ook curry met mango erin voor het eerst op, lekkere combi inderdaadquote:
en was het te eten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had laatst ook voor het eerst ooi zo'n beetje gekookt man wat zeg je daarvan
alleen zo tomatensaus uit potjequote:
is sowieso veel lekkerder met verse groentequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen zo tomatensaus uit potje
rest allemaal ziek groente gesneden enzo had niet eens zo'n groentepakket
kom maar naar zeelandquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
typisch kom eens een omelet maken voor mij ik heb honger
Vooral Indiasequote:
Naanbroodje erbijquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die masala is lekker jaOok overigens de enige Indiase die ik gegeten heb.
[..]
sowieso. Alleen al vanwege het eten kijk ik er echt naar uitquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naanbroodje erbij
Jij zult volgend jaar in Azie ook wel lekker eten
Haha, je keert echt wel terug, geloof mequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sowieso. Alleen al vanwege het eten kijk ik er echt naar uitMisschien keer ik dan ook niet meer terug naar Nederland
Lunchen met noodlesoup en dat soort shit
Misschien wat minder op je mobiel kijken en wat meer om je heen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Fylax het volgende:
In het klassengroepsgesprek zijn ze aan het overleggen om naar de mcdonalds te gaan straks, maar ze sluiten mij buiten.
sla ze de tyfus!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Fylax het volgende:
In het klassengroepsgesprek zijn ze aan het overleggen om naar de mcdonalds te gaan straks, maar ze sluiten mij buiten.
Lijkt het echte leven toch veel op FOK! voor jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Fylax het volgende:
Oh okequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wat minder op je mobiel kijken en wat meer om je heen.
jaquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt het echte leven toch veel op FOK! voor jou
Dat weet ik ook wel zeker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, je keert echt wel terug, geloof me
Daarom. Al is Azie wel heel makkelijk om te blijven hangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker.Weet nu al dat heimwee een factor gaat worden, mocht ik blijven
lekker goedkoop in pattaya blijven wonen hoertjes neukenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Al is Azie wel heel makkelijk om te blijven hangen.
Zeker als je duikdiploma hebt denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Al is Azie wel heel makkelijk om te blijven hangen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker goedkoop in pattaya blijven wonen hoertjes neuken
drinken en ya ba snuiven je weet
Ja inderdaad, gewoon ergens bij een duikschooltje solliciteren en je bent binnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker als je duikdiploma hebt denk ik.
Is ook niet zoveel aan denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
Nooit in me opgekomen om daar heen te gaan
Chiang Mai is chill leven ja,quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zou gewoon 4 weken lang in chiang mai hoofd laten rusten
goede appartementen ook op airbnb daarquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chiang Mai is chill leven ja,
af en toe excursietje
Mag ik eerst wat meer geld krijgenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
laten we naar chang mai emigreren fok-it
niet meer vroeger wel tijd veel gespeeld.quote:
LoL is voor scrublordsquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet meer vroeger wel tijd veel gespeeld.
maar ben er niet zo goed in, was LoL te veel gewend
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet meer vroeger wel tijd veel gespeeld.
maar ben er niet zo goed in, was LoL te veel gewend
moest wat toen Dota 2 er nog niet wasquote:
Kan het me haast niet voorstellen eigenlijkquote:
Denk het wel check deze:quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen eigenlijk
staat groot bij dat het joke wasquote:
is dat wp?quote:
Ben jij lekkerder ja?quote:
Even teruggelezen. Ik hoop het wel voor je.quote:
flessen drank atten enzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Even teruggelezen. Ik hoop het wel voor je.
Ik heb er volgens mij wel eens een filmpje van gezien. Maar is het niet nep?quote:
als ik die vicedocu moet geloven niet neequote:Op woensdag 2 juli 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij wel eens een filmpje van gezien. Maar is het niet nep?
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
Kunnen we niet een petitie maken?
eentje waardoor toto verplicht van FOK! af moet en alleen mag posten tussen 3 en 4 uur 's nachts?
Je bent wel irritant dudequote:
dat snapt hij zelf nietquote:
Ja. Ik ben een beejte aan het kerven in mijn arm nuquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik zei alleen schat tegen WP.
Ben je jaloers of zo fokkie :s
Okee dan kom ik je morgen even in elkaar trappenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef Toto69 het volgende:
Kinderen, we moeten niet liefhebben met de mond, met woorden, maar waarachtig, met daden.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een beejte aan het kerven in mijn arm nu
Utrecht Overvecht 15.33quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee dan kom ik je morgen even in elkaar trappen
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon centraal station?
of ben je bang dat ik je publiekelijk verneder????
Ik hou je tegenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jmr dan
ik stomp je van hier tot tokio ben helemaal wild jonge
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jmr dan
ik stomp je van hier tot tokio ben helemaal wild jonge
Wie is hier nou de wietparkiet, gij of ikquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dan krijg ik ook een gat in mijn rug zeker
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen dingen posten die je niet leuk vind
Dat is mijn plek. Oprotten daar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon centraal station?
of ben je bang dat ik je publiekelijk verneder????
Ja. Daar ga ik helemaal los.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal jou eens publiekelijk vernederen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal jou eens publiekelijk vernederen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nergens, zoals gewoonlijkquote:
kom chillenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben aan het stoken omdat ik me verveel
Ga buiten wandelenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben aan het stoken omdat ik me verveel
Het zou veel gaan regenen deze week, ziet er nog goed uitquote:
Waarquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geen zin om sokken en schoenen aan te trekken
[..]
Kom jij hier maar chillen
Oh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geen zin om sokken en schoenen aan te trekken
[..]
Kom jij hier maar chillen
Het mag van mij best wat gaan regenenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zou veel gaan regenen deze week, ziet er nog goed uit
Hoezo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Het mag van mij best wat gaan regenen
Wow ziek.quote:
Nee, maar al genoeg gehadquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks mis met regen. Goed voor de natuur
Heb je Laura Dekker weleens gespot?quote:
Niet meerquote:
Serieus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
irritant kkkind was dat![]()
Mee op school gezeten in wijk
Dé Lauraquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ze woont nu in Nieuw-Zeeland geloof ikquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aandachtshoer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze woont nu in Nieuw-Zeeland geloof ik
Jaquote:
WTF. Hoe doet ze dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze woont nu in Nieuw-Zeeland geloof ik
Iets voor jouquote:
Schijt hebbenquote:
Ik bedoel ... Je mag niet zomaar in Nieuw-Zeeland wonen. Daar hebben ze superstrenge toelatingseisen en weet ik veel wat.quote:
Ik vond het ook wel meevallen hoor, ik vond het wel tofquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Valt toch wel mee, dat aandachtshoeren? Of doelen jullie op iets anders dan willen zeilen enzo?
Ik niet, ze was 13 toen ze dat wilde. Dan ben je gewoon dom. Niks tofs aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen hoor, ik vond het wel tof
Was meer het mediacircus er omheenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Valt toch wel mee, dat aandachtshoeren? Of doelen jullie op iets anders dan willen zeilen enzo?
Ze was volgens mij 15 toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik niet, ze was 13 toen ze dat wilde. Dan ben je gewoon dom. Niks tofs aan.
Ja, maar daar kon zij niks aan doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Was meer het mediacircus er omheen
maar zelf spoorde ze ook niet helemaal hoor
Oh zo, naja, ze was wel heel ervaren al.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, 14 toen ze echt wegging maar 13 toen al die shit op tv kwam
Misschien kun je het van haar niet dom noemen.. maar óntzettend naïef wel. En daarom misschien domquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo, naja, ze was wel heel ervaren al.
Vond het van haar niet dom hoor, meer van haar ouders
Automutilerende als een malle toen ze nog bij ons op school zatquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon zij niks aan doen.
En ik ken der niet, maar zal vast wel
Elk meisje van 13 is naief.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kun je het van haar niet dom noemen.. maar óntzettend naïef wel. En daarom misschien dom![]()
Ja so? Wat heeft dat met dit alles te makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Automutilerende als een malle toen ze nog bij ons op school zat
Oke?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Automutilerende als een malle toen ze nog bij ons op school zat
Yesquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk meisje van 13 is naief.
Maar dat je het daarna gewoon doet, en dat je het nog lukt ook, ja vind ik wel ballen hebben
Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kun je het van haar niet dom noemen.. maar óntzettend naïef wel. En daarom misschien dom![]()
Dat ze niet erg stabiel was en dat het dus niet verstandig was om die de zee op te sturenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja so? Wat heeft dat met dit alles te maken
Ja maar vorige keer liep je ook al rare dingen te zeggen over mensen die automutileerde vandaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat ze niet erg stabiel was en dat het dus niet verstandig was om die de zee op te sturen
Snelle aanname. Weet je waarom ze niet stabiel zou zijn dan? Misschien was dat wel omdat ze zich op land kut voelde en had ze daar op zee totaal geen last van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat ze niet erg stabiel was en dat het dus niet verstandig was om die de zee op te sturen
Dat is juist heel verstandig van haar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
Verbazingwekkend dat ze nooit een fokprofiel heeft aangemaakt.
Iedereen Laura Dekker hosselenquote:
De helft hosselt, de andere helft noemt haar achterlijk en dom waarschijnlijk.quote:
Terechte klachtquote:
Ja, zoveel topics over haar al gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
De helft hosselt, de andere helft noemt haar achterlijk en dom waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snelle aanname. Weet je waarom ze niet stabiel zou zijn dan? Misschien was dat wel omdat ze zich op land kut voelde en had ze daar op zee totaal geen last van.
Ik weet het niet hoor, maar zou kunnen.
woonde bij haar vader die er echt helemaal achter stond enzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar vorige keer liep je ook al rare dingen te zeggen over mensen die automutileerde vandaar
Ze was wel labiel ja, liep volgens mij ook al bij jeugdzorg tijdje
Maar echt mooi vind ik haar trouwens niet.quote:
was ze ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar echt mooi vind ik haar trouwens niet.
Ik zie de link niet met de posts die je quote.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
woonde bij haar vader die er echt helemaal achter stond enzo![]()
was ook bijna uit huis geplaatst enzovoorts,
werd na dat mediacircus aan het eind van de zomervakantie door iedereen en alles gepest
zelfs leerkrachten vond het een erg dom iets. verder weinig vriendinnen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |