Vriendschap is een illusie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag wel aan lr
lr is een echte vriend
is ook baas maar al veel mensen die ik ken hebben datquote:
hahah wutquote:
waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zit deze keer geen gothic naast mij dus moet het ergens anders over hebben deze reis
naar mens ben jequote:
Heb al wel zijn wc ondergekotstquote:
zeeland hèquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar ga je naartoe?
[..]
naar mens ben je
[..]
Heb al wel zijn wc ondergekotst
Kotsen van drankquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar ga je naartoe?
[..]
naar mens ben je
[..]
Heb al wel zijn wc ondergekotst
ohjaquote:
Ik hou me niet zo bezig met nieuwsquote:
wie zegt dat het van drank was, mss heeft hij wel verrotte kip of vis van typisch gehadquote:
Wietparkiet kennende was het alleen van stimulerende middelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
wie zegt dat het van drank was, mss heeft hij wel verrotte kip of vis van typisch gehad
Het was hoogstwaarschijnlijk de grote hoeveelheid drankquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
wie zegt dat het van drank was, mss heeft hij wel verrotte kip of vis van typisch gehad
Koude kroketten in een broodtrommel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wietparkiet kennende was het alleen van stimulerende middelen.
mjah dat kan werkelijk van alles zijn, van koffie tot coke enzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wietparkiet kennende was het alleen van stimulerende middelen.
Not this shit againquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Koude kroketten in een broodtrommel.
een keer iets van 10 keer op een dag gekotst uit zenuwenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef Typisch het volgende:
Sowieso kotsen als.je geen griep hebt
Zwakke mensen
gadverdammequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Koude kroketten in een broodtrommel.
geef ik je een save met kip en vis, ga je toegeven dat het drank wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het was hoogstwaarschijnlijk de grote hoeveelheid drank
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een keer iets van 10 keer op een dag gekotst uit zenuwen
ondertussen wel FOK!ken toen
ik heb vegetarisch gekookt en het waren allemaal verse groente en fruitquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Godver ik moest hard lachen.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb vegetarisch gekookt en het waren allemaal verse groente en fruit
Ben gewoon #true naar mijn medefokkers #nolies manquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
geef ik je een save met kip en vis, ga je toegeven dat het drank was
n00b
hommotjequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb vegetarisch gekookt en het waren allemaal verse groente en fruit
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben gewoon #true naar mijn medefokkers #nolies man
straks in zeeland gelijk wietjes roken en dan van de wildwaterbaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
stoners die alleen kleuterdrugs kunnen handlen maar geen drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |