kom maar naar zeelandquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
typisch kom eens een omelet maken voor mij ik heb honger
Vooral Indiasequote:
Naanbroodje erbijquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die masala is lekker jaOok overigens de enige Indiase die ik gegeten heb.
[..]
sowieso. Alleen al vanwege het eten kijk ik er echt naar uitquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naanbroodje erbij
Jij zult volgend jaar in Azie ook wel lekker eten
Haha, je keert echt wel terug, geloof mequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sowieso. Alleen al vanwege het eten kijk ik er echt naar uitMisschien keer ik dan ook niet meer terug naar Nederland
Lunchen met noodlesoup en dat soort shit
Misschien wat minder op je mobiel kijken en wat meer om je heen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Fylax het volgende:
In het klassengroepsgesprek zijn ze aan het overleggen om naar de mcdonalds te gaan straks, maar ze sluiten mij buiten.
sla ze de tyfus!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Fylax het volgende:
In het klassengroepsgesprek zijn ze aan het overleggen om naar de mcdonalds te gaan straks, maar ze sluiten mij buiten.
Lijkt het echte leven toch veel op FOK! voor jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Fylax het volgende:
Oh okequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wat minder op je mobiel kijken en wat meer om je heen.
jaquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt het echte leven toch veel op FOK! voor jou
Dat weet ik ook wel zeker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, je keert echt wel terug, geloof me
Daarom. Al is Azie wel heel makkelijk om te blijven hangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker.Weet nu al dat heimwee een factor gaat worden, mocht ik blijven
lekker goedkoop in pattaya blijven wonen hoertjes neukenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Al is Azie wel heel makkelijk om te blijven hangen.
Zeker als je duikdiploma hebt denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Al is Azie wel heel makkelijk om te blijven hangen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker goedkoop in pattaya blijven wonen hoertjes neuken
drinken en ya ba snuiven je weet
Ja inderdaad, gewoon ergens bij een duikschooltje solliciteren en je bent binnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker als je duikdiploma hebt denk ik.
Is ook niet zoveel aan denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
Nooit in me opgekomen om daar heen te gaan
Chiang Mai is chill leven ja,quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zou gewoon 4 weken lang in chiang mai hoofd laten rusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |