SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Dat is ook een hoertjequote:
Alle mods toch? :squote:
Jij wel ja.quote:
ik heb al heel lang geen notes sta op 117 al superlangquote:
da's niet met kk naar iemand gooien, maar gericht op zichzelf. Ook 2009, maar dat moet 'ie zelf wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Uhm?quote:
quote:Je hebt 21 notes gekregen van onze moderators.
Vertelquote:
Haha heilig boontjequote:
haha zag m toch welquote:
rodawa geapptquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
dronken van de liefde die ik voor jou voel x
als nederland kampioen word of er weer klassieker is krijg ik denk ik weer banquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Etsu het volgende:
brandx is verliefd op mij want ik heb geen notes erbij
Ga wegquote:
was echt bang dat ik het wk ging missen door een banquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als nederland kampioen word of er weer klassieker is krijg ik denk ik weer ban
moet nog bedenkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alleen tekst of nog kruisje erbij ofzo?
zou wel kruisje erbij doen staat mooier
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
je hebt zijn nummer niet eens
voor 5 euro mag je 't
vraag wel aan lrquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
je hebt zijn nummer niet eens
voor 5 euro mag je 't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |