Ze was volgens mij 15 toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik niet, ze was 13 toen ze dat wilde. Dan ben je gewoon dom. Niks tofs aan.
Ja, maar daar kon zij niks aan doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Was meer het mediacircus er omheen
maar zelf spoorde ze ook niet helemaal hoor
Oh zo, naja, ze was wel heel ervaren al.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, 14 toen ze echt wegging maar 13 toen al die shit op tv kwam
Misschien kun je het van haar niet dom noemen.. maar óntzettend naïef wel. En daarom misschien domquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo, naja, ze was wel heel ervaren al.
Vond het van haar niet dom hoor, meer van haar ouders
Automutilerende als een malle toen ze nog bij ons op school zatquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon zij niks aan doen.
En ik ken der niet, maar zal vast wel
Elk meisje van 13 is naief.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kun je het van haar niet dom noemen.. maar óntzettend naïef wel. En daarom misschien dom![]()
Ja so? Wat heeft dat met dit alles te makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Automutilerende als een malle toen ze nog bij ons op school zat
Oke?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Automutilerende als een malle toen ze nog bij ons op school zat
Yesquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk meisje van 13 is naief.
Maar dat je het daarna gewoon doet, en dat je het nog lukt ook, ja vind ik wel ballen hebben
Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kun je het van haar niet dom noemen.. maar óntzettend naïef wel. En daarom misschien dom![]()
Dat ze niet erg stabiel was en dat het dus niet verstandig was om die de zee op te sturenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja so? Wat heeft dat met dit alles te maken
Ja maar vorige keer liep je ook al rare dingen te zeggen over mensen die automutileerde vandaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat ze niet erg stabiel was en dat het dus niet verstandig was om die de zee op te sturen
Snelle aanname. Weet je waarom ze niet stabiel zou zijn dan? Misschien was dat wel omdat ze zich op land kut voelde en had ze daar op zee totaal geen last van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat ze niet erg stabiel was en dat het dus niet verstandig was om die de zee op te sturen
Dat is juist heel verstandig van haar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
Verbazingwekkend dat ze nooit een fokprofiel heeft aangemaakt.
Iedereen Laura Dekker hosselenquote:
De helft hosselt, de andere helft noemt haar achterlijk en dom waarschijnlijk.quote:
Terechte klachtquote:
Ja, zoveel topics over haar al gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
De helft hosselt, de andere helft noemt haar achterlijk en dom waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snelle aanname. Weet je waarom ze niet stabiel zou zijn dan? Misschien was dat wel omdat ze zich op land kut voelde en had ze daar op zee totaal geen last van.
Ik weet het niet hoor, maar zou kunnen.
woonde bij haar vader die er echt helemaal achter stond enzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar vorige keer liep je ook al rare dingen te zeggen over mensen die automutileerde vandaar
Ze was wel labiel ja, liep volgens mij ook al bij jeugdzorg tijdje
Maar echt mooi vind ik haar trouwens niet.quote:
was ze ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar echt mooi vind ik haar trouwens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |