SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
De TT sprak je wel aan?quote:
Zelfkennis ftwquote:
Het mag wel wat bescheidener als je hier 1 avondje bent geweestquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef Fylax het volgende:
Wat lief dat de TT naar mijn uitspraak is vernoemd.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef Fylax het volgende:
Wat lief dat de TT naar mijn uitspraak is vernoemd.
Waardeloze artiestquote:
Hij heeft goeie stem manquote:
Moet je doen dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
Wie wil mij een schop geven? Ik moet aan het werk.
Vind ik niet.quote:
Werken. Maar omdat het thuiswerk is en zo flexibel in te delen is het erg moeilijk om te beginnen.quote:
Wat voor thuiswerk?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Werken. Maar omdat het thuiswerk is en zo flexibel in te delen is het erg moeilijk om te beginnen.
Een openbaar verhoor uittypen.quote:
Hup, aan 't werk!quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Werken. Maar omdat het thuiswerk is en zo flexibel in te delen is het erg moeilijk om te beginnen.
Hoe kom je daar allemaal aan?quote:
Ja hèhè, noem je ook iemandquote:
Yes, sir.quote:
Via mijn werkgever natuurlijk.quote:
Speciaal voor thuiswerk Ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes, sir.
[..]
Via mijn werkgever natuurlijk.
Okquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
Opnieuw heb ik moeten concluderen dat jullie gisteren en vannacht tijdens mijn afwezigheid over mij hebben geroddeld. Laat dit een laatste waarschuwing zijn, anders zullen er maatregelen getroffen moeten worden.![]()
Hoogachtend,
Etsu
PS. Johannes_Vermeer is een lekkerding.
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
Opnieuw heb ik moeten concluderen dat jullie gisteren en vannacht tijdens mijn afwezigheid over mij hebben geroddeld. Laat dit een laatste waarschuwing zijn, anders zullen er maatregelen getroffen moeten worden.![]()
Hoogachtend,
Etsu
Wie deed dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
Hoogachtend,
Etsu
neequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
Hoogachtend,
Etsu
Het is behoorlijk onbeleefd om voor anderen te praten, dus graag zou ik je willen verzoeken om daarmee in het vervolg voorzichtig te zijn.quote:
Nee, dat niet zozeer. Ze hebben ook een kantoor waar ik een tijdje heb gewerkt. Maar het typiste werk wordt inderdaad vooral door mensen thuis gedaan. Dat maakt het een stuk makkelijker. Je krijgt een audiobestand, een bepaalde lay out en een deadline.quote:
Een van de betere Nederlandse artiesten jaquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is behoorlijk onbeleefd om voor anderen te praten, dus graag zou ik je willen verzoeken om daarmee in het vervolg voorzichtig te zijn.
quote:
quote:
quote:
quote:
2002 is er alquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:15 schreef Etsu het volgende:
Nog even, dan komen de 2000-koters FOK! terroriseren.
Tegen die tijd heb je zelf ook een gerimpelde pener.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:15 schreef Etsu het volgende:
Nog even, dan komen de 2000-koters FOK! terroriseren.
lmi is op 'vakantie'quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet nu aan je borstvoeding, dus ga maar snel van FOK! af.
Kinderachtig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet nu aan je borstvoeding, dus ga maar snel van FOK! af.
Rawrrr.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom doe je tijger als je pussy bent
Awwww.quote:
Ach man, doe niet zo kinderachtig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Etsu het volgende:
ow wacht, ik zei neuken. Ik bedoelde natuurlijk het verboden woord ivm die 1999-koter hier.
Je bent zelf niet zoquote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hand voor je kont want etsu loopt rond
whahahahahah hoeohoeheoeohohohohoho
Picsquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat waren spannende avonden kan ik je vertellen
Nog wel ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Ik zie dat je nog steeds leeft.
Ja, dat heb jij goed gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Ik zie dat je nog steeds leeft.
Dat is fijn om te horen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat heb jij goed gezien.
De nasi was HEERLIJK. Heb er wel een zak garnalen door gepleurd voor de smaakquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat heb jij goed gezien.
Dat lijkt mij een goede toevoeging, ik kijk uit naar de foto's van Nasi a la Elanquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
De nasi was HEERLIJK. Heb er wel een zak garnalen door gepleurd voor de smaak
Niet naar Nasi a la Etsu?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goede toevoeging, ik kijk uit naar de foto's van Nasi a la Elan
Volgend weekend zelf lasagne maken dan zal ik eens een leuke reportage voor jullie makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goede toevoeging, ik kijk uit naar de foto's van Nasi a la Elan
Johannes weet zeker dat mijn lasagne lekkerder is dan jouw lasagne.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgend weekend zelf lasagne maken dan zal ik eens een leuke reportage voor jullie maken
Je moet eerst anaal vernederd worden door Etsu. Don't worry, dit moesten we allemaal ondergaan om bij de GRTD-kliek te horen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
4 mensen quoten mijn reactie. Hoor ik er nu bij?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet eerst anaal vernederd worden door Etsu. Don't worry, dit moesten we allemaal ondergaan om bij de GRTD-kliek te horen.
Johannes en jij zijn boezemvrienden dus een objectief oordeel zal er sowieso wel niet inzitten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes weet zeker dat mijn lasagne lekkerder is dan jouw lasagne.
Jemig, wat praat je negatief over Johannes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes en jij zijn boezemvrienden dus een objectief oordeel zal er sowieso wel niet inzitten.
Fuck...quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet eerst anaal vernederd worden door Etsu. Don't worry, dit moesten we allemaal ondergaan om bij de GRTD-kliek te horen.
serieus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
Ik hecht sowieso meer waarde aan het oordeel van Iwanus dat is namelijk een echte restaurantkok.
Zie jij jezelf als een slecht persoon dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig, wat praat je negatief over Johannes.Doe even normaal.
Alleen ik verneder koters uit 1999 niet anaal.quote:
Ja doe maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen ik verneder koters uit 1999 niet anaal.
Ik neig naar oraal, wat denk jij?
Een restaurantkok die gevangen is in een keuken met een gasstel wat de 100 graden niet haalt, ik herken de tragiek wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
Ik hecht sowieso meer waarde aan het oordeel van Iwanus dat is namelijk een echte restaurantkok.
Altijd bbyquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
fijn dat jij mijn humor wel kan waarderen
Jij bent nog maagd toch Albert.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen ik verneder koters uit 1999 niet anaal.
Ik neig naar oraal, wat denk jij?
Uh dat zei je laatst zelf dat je alleen oraal deedquote:
Hoe je het ook bedoelt, op een of andere manier stook je altijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh dat zei je laatst zelf dat je alleen oraal deed![]()
![]()
Niet dat ik wil stoken in jullie relatie maar dat zijn toch een beetje halve maatregelen
hoi nick ik ben jesper en ik ben 18quote:
OCD.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoi nick ik ben jesper en ik ben 18
alles goed met jou?
met mij wel![]()
ik heb last van autisme, mijn moeder zegt dat iedereen ergens last van heeft dus waar heb jij last van?
Klopt maar jij raakt daar opgewonden van dus alles om in het broekje te komenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe je het ook bedoelt, op een of andere manier stook je altijd.
hihi je zei brijn :$quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan haal ik de wiet?
[..]
Hoi brijn
Ik moet je gerimpelde penis met grijs schaamhaar niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar jij raakt daar opgewonden van dus alles om in het broekje te komen
Sherlocken was erg interessant. Jij, LR en Rezania kenmerkten zich door positieve en soms grappige berichtjes over mij, terwijl Toto een verwoede poging deed mijn identiteit te achterhalenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pics
Was sherlocken leuk trouwens?
Dat is waar. Vergeten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij zou alles doen met een paarsgepunte lans, een hartslag (soms zelfs zonder) en een kontgat
Wat viel je op in mijn berichten waarin jij werd genoemd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sherlocken was erg interessant. Jij, LR en Rezania kenmerkten zich door positieve en soms grappige berichtjes over mij, terwijl Toto een verwoede poging deed mijn identiteit te achterhalen
Er zijn geen pics van de spannende tinychatavonden, althans niet bij mij. Dit zijn natuurlijk herinneringen die je je leven bijblijven en waarvoor je dus geen foto's nodig hebt.
#neverforget
Die verwoede poging is geluktquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sherlocken was erg interessant. Jij, LR en Rezania kenmerkten zich door positieve en soms grappige berichtjes over mij, terwijl Toto een verwoede poging deed mijn identiteit te achterhalen
Er zijn geen pics van de spannende tinychatavonden, althans niet bij mij. Dit zijn natuurlijk herinneringen die je je leven bijblijven en waarvoor je dus geen foto's nodig hebt.
#neverforget
Nee jij doet het liever met onschuldige kinderenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je gerimpelde penis met grijs schaamhaar niet.Stop ermee.
Wie is Stijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij doet het liever met onschuldige kinderenzelfs Stijn is te oud voor je
de dokter zegt altijd dat wiet je helpt te ontspannenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik dat wel? Want ik ben een ''1999 kotertje''
We hadden misschien gisteren ook foto's moeten maken van het moment dat jij het spel won.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
#neverforget
oh okequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de dokter zegt altijd dat wiet je helpt te ontspannen
en je bent 14/15 toen begon ik ook met blowen
Volgens mij was jij niet aanwezig tussen ~00.00-03.00, subsidiair heb ik jouw reacties niet gezien. Dat kan natuurlijk z'n oorzaken hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat viel je op in mijn berichten waarin jij werd genoemd?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik dat wel? Want ik ben een ''1999 kotertje''
Zo'n vermoeden had ik al. Ik las ook ergens dat jij een keer naar Groningen komt om onmin hard te chillen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want een normaal mens slaapt tussen 00:00-03:00. Met andere woorden: ik ben normaal en jij niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij was jij niet aanwezig tussen ~00.00-03.00, subsidiair heb ik jouw reacties niet gezien. Dat kan natuurlijk z'n oorzaken hebben.
Dat was inderdaad een redelijk historisch moment. De zege pakken tussen twee encyclopedieën van voetbalkennis. Genee en de dobbelsteen waren mij gunstig gezind.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hadden misschien gisteren ook foto's moeten maken van het moment dat jij het spel won.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Ik las ook ergens dat jij een keer naar Groningen komt om onmin hard te chillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitch please.
Ik was er ook niet, vandaar dat ik heb gesherlockt en toen alles heb teruggelezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want een normaal mens slaapt tussen 00:00-03:00. Met andere woorden: ik ben normaal en jij niet.
Waar was je dan? Ik moet dit even opschrijven in mijn Paxcondagboek, dus vertel maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, vandaar dat ik heb gesherlockt en toen alles heb teruggelezen.
Bij mij thuisquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar was je dan? Ik moet dit even opschrijven in mijn Paxcondagboek, dus vertel maar.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Ik las ook ergens dat jij een keer naar Groningen komt om onmin hard te chillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jemig. Ik hoop toch echt dat je je beddengoed gaat verschonen voor als ik vanavond bij je slaap.quote:
quote:Het lelijkste kind dat ben jij en ja dan tel ik je innerlijk er ook bij. Vriendjes pakker je mag hem hebben die stakker. Fock jou en iedereen die op je lijkt wanneer karma je pakt heb je zeker wel spijt!
Jij karakteriseert jezelf door enge stalkereigenschappen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar was je dan? Ik moet dit even opschrijven in mijn Paxcondagboek, dus vertel maar.
Ik ben ook maar gestopt met trollen van mensen op FB. Ze zijn te dom om te poepen en gaan vaak in hele groepen dreigenquote:
Je doelt hiermee zeker op Europees?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij karakteriseert jezelf door enge stalkereigenschappen.
Sommige mensen zijn zo met hun eigen waanideeën bezig dat de materie waarin ze zich zouden moeten verdiepen er maar een beetje bijhangt.
Dat gaat eigenlijk over het uiterlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo met hun eigen waanideeën bezig dat de materie waarin ze zich zouden moeten verdiepen er maar een beetje bijhangt.
Pax vrijdag gaan we die park checken hequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat wou ik niet direct suggereren, maar dat jij zelf die link legt zegt mij eigenlijk voldoende.quote:
Derksen's teksten zijn voor meerdere uitleggingen vatbaar. Dat is hoe hij het heeft bedoeld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk over het uiterlijk.
Zekerquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pax vrijdag gaan we die park checken he
Ja, wat is dat een slecht programma zegquote:
Tof tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja duh scripted
Maar ben uitgenodigd voor castingdag daarvoor
Neequote:
En je weet dat het nep is, bij Net 5 moet je er zelf achter komenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ja, prima dat het scripted is.. dat is GTST ook maar zij acteren nog beter dan die mensen bij dat programma van net 5![]()
Ja, dat ook nog joh. Doen alsof het echt isquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
En je weet dat het nep is, bij Net 5 moet je er zelf achter komen
She died an old pig.quote:
Bij GTST wordt er supergoed geacteerd inderdaad, laat de oscars maar komen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
GTST zou je nog kunnen geloven, los van het verhaal zeg maar. Bij die van net 5 zie je dat het nep is omdat ze zo slecht acteren en dát is irritant![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij GTST wordt er supergoed geacteerd inderdaad, laat de oscars maar komen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik nu al drie jaar lang geen NET5 ontvang.
Etsu speelt er ook in mee. Niet iedereen weet dat hier.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
woefquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu doet de gay-scenes als een soort stuntman voor Ferry Doedensquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu speelt er ook in mee. Niet iedereen weet dat hier.
Daarom zei ik woef, aangezien je hond zo heet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou deze keer, had wel gekund natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu doet de gay-scenes als een soort stuntman voor Ferry Doedens
Thatcher heeft zelf Sovjet pakkie gegeven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
Beetje laatdunkend over het machtige Rusland praten wat denkt ze
[..]
[..]
Ja, ik snapte hem wel hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom zei ik woef, aangezien je hond zo heet.
[..]
En toen heb je hem op z'n bek gepakt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
FerryHeb hem weleens gezien met het uitgaan
Bedankt dat je onze meets ook een groot succes vond.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sws
FOK!meets zijn tot nu toe altijd een groot succes
Pas twee mensen gemeet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sws
FOK!meets zijn tot nu toe altijd een groot succes
Poetin is bezig met rivival laat zich niet langer de les lezen door het westen. Heeft Thatcher nog net kunnen meemaken voor ze onder de grond verdween.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thatcher heeft zelf Sovjet pakkie gegeven.
[ afbeelding ]
Gorbatsjov en Thatcher anti-commie matties 4 life.
ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoop het niet voor hem, die gast is zo misseliijkmakend arrogant
Hoe was het?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iehl, dat doe je toch niet zomaar?Zo smerig.
Wel anaal gepakt trouwens.
haha maagdquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iehl, dat doe je toch niet zomaar?Zo smerig.
Wel anaal gepakt trouwens.
Voel je ook interesse voor een anale ontmaagding?quote:
Oh kutquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt dat je onze meetes ook een groot succes vond.
ja gaat zeer slechte kant op in de wereld daardoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Poetin is bezig met rivival laat zich niet langer de les lezen door het westen. Heeft Thatcher nog net kunnen meemaken voor ze onder de grond verdween.
Ik weet niet wat jij onder maagd verstaat, maar mannen hebben geen maagdenvlies en kunnen dus niet ontmaagd worden.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kut
Die was ik even vergeten. Hier wil overigens niks mee insinueren.
Soms.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voel je ook interesse voor een anale ontmaagding?
Ik heb inmiddels zowat half FOK! gemeet. Johannes weet een ongekende meetstroom in gang te zetten.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zowat half FOK! gemeet. Johannes weet een ongekende meetstroom in gang te zetten.
ok jespuhuhurquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
Nick je moet je niet zoveel aantrekken van fok-it
hij is een racist hij discrimineert autisten
Oke daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder maagd verstaat, maar mannen hebben geen maagdenvlies en kunnen dus niet ontmaagd worden.
Hij heeft geen eens autismequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
dankjewel mijn medeautistquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef Etsu het volgende:
Paxcon ging vorige week woensdag vrijwillig naast me zitten. Ik wist niet wat ik meemaakte.
Ook heel erg verwarrend. Ene keer haat mij, andere keer wenst hij me dood, andere keer doet hij lief en dan gaat die naast me zitten.
Wat vinden jullie daarvan?
Ja lastig inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef Crack_ het volgende:
Maar Toto, wat denk je zelf over dat programma?Het is een beetje lastig.. ene kant hartstikke leuk weer op tv en alles.. maar moet je dat doe nbij zo'n programma?
Moeilijk
Heb het wel een paar keer hier gezegd volgens mij, dus ga maar 4340 delen teruglezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke daar heb je wel een punt.
Maar heb je nou al eens seks gehad met een man, en dan rauwe anus oprekkende stampseks of blijft het bij stoere woorden.
Ja, dat is zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja lastig inderdaad.
Ik denk er over naals er ook een leuke vergoeding tegenover staat scheelt dat ook veel
Ik heb een blendertjequote:
Ben jij nou eigenlijk nog te bewonderen geweest bij SBS? Je zei iets over aflevering 3 maar ik kon je zo snel niet ontdekken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja lastig inderdaad.
Ik denk er over naals er ook een leuke vergoeding tegenover staat scheelt dat ook veel
Ja, aflevering 5.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk nog te bewonderen geweest bij SBS? Je zei iets over aflevering 3 maar ik kon je zo snel niet ontdekken.
Rusland komt wel weer terug jammer dat er zoveel corruptie is. Potentie is er wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat zeer slechte kant op in de wereld daardoor.
hopelijk laten ze polen met rust
Ja sorry dat ik niet geluisterd hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ik je van te voren wel kunnen vertellen
ik zei ik heb ocdquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht
ik leef een leugen
ik ga uit mijn raam springen nu zo verdrietig ben ik
Sapjes maken, moet straks nog even wat meer fruit kopenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, ook wel iets van gehoord maar heb het nog nooit gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is net zoiets als NET5 Dokters geloof ik
Lekkahquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sapjes maken, moet straks nog even wat meer fruit kopen
Dokters is wel aangrijpend altijdquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ook wel iets van gehoord maar heb het nog nooit gezien
[..]
Lekkah
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]Jij bent die ouwe met dat grijze haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hoor![]()
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent die ouwe met dat grijze haar?
Mwah, ook absurd slecht geacteerd hoor.quote:
Wel beter vind ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ook absurd slecht geacteerd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |