Klopt maar jij raakt daar opgewonden van dus alles om in het broekje te komenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe je het ook bedoelt, op een of andere manier stook je altijd.
hihi je zei brijn :$quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan haal ik de wiet?
[..]
Hoi brijn
Ik moet je gerimpelde penis met grijs schaamhaar niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar jij raakt daar opgewonden van dus alles om in het broekje te komen
Sherlocken was erg interessant. Jij, LR en Rezania kenmerkten zich door positieve en soms grappige berichtjes over mij, terwijl Toto een verwoede poging deed mijn identiteit te achterhalenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pics
Was sherlocken leuk trouwens?
Dat is waar. Vergeten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij zou alles doen met een paarsgepunte lans, een hartslag (soms zelfs zonder) en een kontgat
Wat viel je op in mijn berichten waarin jij werd genoemd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sherlocken was erg interessant. Jij, LR en Rezania kenmerkten zich door positieve en soms grappige berichtjes over mij, terwijl Toto een verwoede poging deed mijn identiteit te achterhalen
Er zijn geen pics van de spannende tinychatavonden, althans niet bij mij. Dit zijn natuurlijk herinneringen die je je leven bijblijven en waarvoor je dus geen foto's nodig hebt.
#neverforget
Die verwoede poging is geluktquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sherlocken was erg interessant. Jij, LR en Rezania kenmerkten zich door positieve en soms grappige berichtjes over mij, terwijl Toto een verwoede poging deed mijn identiteit te achterhalen
Er zijn geen pics van de spannende tinychatavonden, althans niet bij mij. Dit zijn natuurlijk herinneringen die je je leven bijblijven en waarvoor je dus geen foto's nodig hebt.
#neverforget
Nee jij doet het liever met onschuldige kinderenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je gerimpelde penis met grijs schaamhaar niet.Stop ermee.
Wie is Stijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij doet het liever met onschuldige kinderenzelfs Stijn is te oud voor je
de dokter zegt altijd dat wiet je helpt te ontspannenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik dat wel? Want ik ben een ''1999 kotertje''
We hadden misschien gisteren ook foto's moeten maken van het moment dat jij het spel won.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
#neverforget
oh okequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de dokter zegt altijd dat wiet je helpt te ontspannen
en je bent 14/15 toen begon ik ook met blowen
Volgens mij was jij niet aanwezig tussen ~00.00-03.00, subsidiair heb ik jouw reacties niet gezien. Dat kan natuurlijk z'n oorzaken hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat viel je op in mijn berichten waarin jij werd genoemd?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik dat wel? Want ik ben een ''1999 kotertje''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |