Johannes en jij zijn boezemvrienden dus een objectief oordeel zal er sowieso wel niet inzitten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes weet zeker dat mijn lasagne lekkerder is dan jouw lasagne.
Jemig, wat praat je negatief over Johannes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes en jij zijn boezemvrienden dus een objectief oordeel zal er sowieso wel niet inzitten.
Fuck...quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet eerst anaal vernederd worden door Etsu. Don't worry, dit moesten we allemaal ondergaan om bij de GRTD-kliek te horen.
serieus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
Ik hecht sowieso meer waarde aan het oordeel van Iwanus dat is namelijk een echte restaurantkok.
Zie jij jezelf als een slecht persoon dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig, wat praat je negatief over Johannes.Doe even normaal.
Alleen ik verneder koters uit 1999 niet anaal.quote:
Ja doe maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen ik verneder koters uit 1999 niet anaal.
Ik neig naar oraal, wat denk jij?
Een restaurantkok die gevangen is in een keuken met een gasstel wat de 100 graden niet haalt, ik herken de tragiek wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
Ik hecht sowieso meer waarde aan het oordeel van Iwanus dat is namelijk een echte restaurantkok.
Altijd bbyquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
fijn dat jij mijn humor wel kan waarderen
Jij bent nog maagd toch Albert.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen ik verneder koters uit 1999 niet anaal.
Ik neig naar oraal, wat denk jij?
Uh dat zei je laatst zelf dat je alleen oraal deedquote:
Hoe je het ook bedoelt, op een of andere manier stook je altijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh dat zei je laatst zelf dat je alleen oraal deed![]()
![]()
Niet dat ik wil stoken in jullie relatie maar dat zijn toch een beetje halve maatregelen
hoi nick ik ben jesper en ik ben 18quote:
OCD.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoi nick ik ben jesper en ik ben 18
alles goed met jou?
met mij wel![]()
ik heb last van autisme, mijn moeder zegt dat iedereen ergens last van heeft dus waar heb jij last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |