haha maagdquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iehl, dat doe je toch niet zomaar?Zo smerig.
Wel anaal gepakt trouwens.
Voel je ook interesse voor een anale ontmaagding?quote:
Oh kutquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt dat je onze meetes ook een groot succes vond.
ja gaat zeer slechte kant op in de wereld daardoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Poetin is bezig met rivival laat zich niet langer de les lezen door het westen. Heeft Thatcher nog net kunnen meemaken voor ze onder de grond verdween.
Ik weet niet wat jij onder maagd verstaat, maar mannen hebben geen maagdenvlies en kunnen dus niet ontmaagd worden.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kut
Die was ik even vergeten. Hier wil overigens niks mee insinueren.
Soms.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voel je ook interesse voor een anale ontmaagding?
Ik heb inmiddels zowat half FOK! gemeet. Johannes weet een ongekende meetstroom in gang te zetten.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zowat half FOK! gemeet. Johannes weet een ongekende meetstroom in gang te zetten.
ok jespuhuhurquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
Nick je moet je niet zoveel aantrekken van fok-it
hij is een racist hij discrimineert autisten
Oke daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder maagd verstaat, maar mannen hebben geen maagdenvlies en kunnen dus niet ontmaagd worden.
Hij heeft geen eens autismequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
dankjewel mijn medeautistquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef Etsu het volgende:
Paxcon ging vorige week woensdag vrijwillig naast me zitten. Ik wist niet wat ik meemaakte.
Ook heel erg verwarrend. Ene keer haat mij, andere keer wenst hij me dood, andere keer doet hij lief en dan gaat die naast me zitten.
Wat vinden jullie daarvan?
Ja lastig inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef Crack_ het volgende:
Maar Toto, wat denk je zelf over dat programma?Het is een beetje lastig.. ene kant hartstikke leuk weer op tv en alles.. maar moet je dat doe nbij zo'n programma?
Moeilijk
Heb het wel een paar keer hier gezegd volgens mij, dus ga maar 4340 delen teruglezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke daar heb je wel een punt.
Maar heb je nou al eens seks gehad met een man, en dan rauwe anus oprekkende stampseks of blijft het bij stoere woorden.
Ja, dat is zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja lastig inderdaad.
Ik denk er over naals er ook een leuke vergoeding tegenover staat scheelt dat ook veel
Ik heb een blendertjequote:
Ben jij nou eigenlijk nog te bewonderen geweest bij SBS? Je zei iets over aflevering 3 maar ik kon je zo snel niet ontdekken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja lastig inderdaad.
Ik denk er over naals er ook een leuke vergoeding tegenover staat scheelt dat ook veel
Ja, aflevering 5.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk nog te bewonderen geweest bij SBS? Je zei iets over aflevering 3 maar ik kon je zo snel niet ontdekken.
Rusland komt wel weer terug jammer dat er zoveel corruptie is. Potentie is er wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat zeer slechte kant op in de wereld daardoor.
hopelijk laten ze polen met rust
Ja sorry dat ik niet geluisterd hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ik je van te voren wel kunnen vertellen
ik zei ik heb ocdquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht
ik leef een leugen
ik ga uit mijn raam springen nu zo verdrietig ben ik
Sapjes maken, moet straks nog even wat meer fruit kopenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, ook wel iets van gehoord maar heb het nog nooit gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is net zoiets als NET5 Dokters geloof ik
Lekkahquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sapjes maken, moet straks nog even wat meer fruit kopen
Dokters is wel aangrijpend altijdquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ook wel iets van gehoord maar heb het nog nooit gezien
[..]
Lekkah
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]Jij bent die ouwe met dat grijze haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hoor![]()
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent die ouwe met dat grijze haar?
Mwah, ook absurd slecht geacteerd hoor.quote:
Wel beter vind ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ook absurd slecht geacteerd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |