Ben jij nou eigenlijk nog te bewonderen geweest bij SBS? Je zei iets over aflevering 3 maar ik kon je zo snel niet ontdekken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja lastig inderdaad.
Ik denk er over naals er ook een leuke vergoeding tegenover staat scheelt dat ook veel
Ja, aflevering 5.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk nog te bewonderen geweest bij SBS? Je zei iets over aflevering 3 maar ik kon je zo snel niet ontdekken.
Rusland komt wel weer terug jammer dat er zoveel corruptie is. Potentie is er wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat zeer slechte kant op in de wereld daardoor.
hopelijk laten ze polen met rust
Ja sorry dat ik niet geluisterd hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ik je van te voren wel kunnen vertellen
ik zei ik heb ocdquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht
ik leef een leugen
ik ga uit mijn raam springen nu zo verdrietig ben ik
Sapjes maken, moet straks nog even wat meer fruit kopenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, ook wel iets van gehoord maar heb het nog nooit gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is net zoiets als NET5 Dokters geloof ik
Lekkahquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sapjes maken, moet straks nog even wat meer fruit kopen
Dokters is wel aangrijpend altijdquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ook wel iets van gehoord maar heb het nog nooit gezien
[..]
Lekkah
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]Jij bent die ouwe met dat grijze haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hoor![]()
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent die ouwe met dat grijze haar?
Mwah, ook absurd slecht geacteerd hoor.quote:
Wel beter vind ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ook absurd slecht geacteerd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |