Dat waren spannende avonden kan ik je vertellenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer deze weer in te maken. Ik ben jaloers op de verhalen van Paxgod in bed en jouw geliefde kater.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Paxxie10/10 zou raken met mijn vurige staaf der liefde.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat waren spannende avonden kan ik je vertellen
Zo ranzigquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Gisteren spin in de badkamer die naar me toe kwam. Nog een in mijn slaapkamer en zo'n vieze langpootmug die soms uit het niets in je gezicht vliegen.
Kijken naar hoe jij quality time met je kat hebt is voor mij zeker geen nutteloze bezigheid!quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk in de top van nutteloze bezigheden maar dat mag en mocht de pret niet drukken
Las laatst over een spin waarvan er duizenden in iemands huis gekomen waren. De beet van zo'n spin was niet dodelijk, maar je zou wel "wensen dat je dood was".quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo ranzig![]()
En dan te bedenken dat hier in Nederland alleen lieve spinnetjes wonen
Wtf the horrorquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Las laatst over een spin waarvan er duizenden in iemands huis gekomen waren. De beet van zo'n spin was niet dodelijk, maar je zou wel "wensen dat je dood was".
WTF.
Grapje johquote:
quote:
Ik ben Nick haha. Zit meestal te kutten in ONZ en KLB maar dacht eens gezellig hier te gaan praten en nu ben ik soort van vastgeplakt aan GRTD...quote:
Ik zie je nu pas voor het eerst volgens mij. Wanneer zit je normaal gesproken dan hier?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Ik ben Nick haha. Zit meestal te kutten in ONZ en KLB maar dacht eens gezellig hier te gaan praten en nu ben ik soort van vastgeplakt aan GRTD...
Thanks, heb 'm door de UI-politie. :p
topic in ONZquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie je nu pas voor het eerst volgens mij. Wanneer zit je normaal gesproken dan hier?
UI-politie?
Ah.quote:
Sinds vannacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie je nu pas voor het eerst volgens mij. Wanneer zit je normaal gesproken dan hier?
UI-politie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |