Oud maar onverzettelijk. Al ben ik wel blij dat ik inmiddels niet meer alleen thuis zit. Dat scheelt toch zeker 100x een kat op mijn toetsenbord per dag.quote:
Stuur haar een foto van je piemel, deed LMI ook eerder op de avond toen hij ons zielig vondquote:
Ik ga niet doen wat LMI doet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuur haar een foto van je piemel, deed LMI ook eerder op de avond toen hij ons zielig vond
Ik heb niks ontvangen, maar misschien is er niks te zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuur haar een foto van je piemel, deed LMI ook eerder op de avond toen hij ons zielig vond
Dreigen haar onder het mom van hulp geforceerd te bezwangeren als ze niet snel weer richting bed gaat schijnt wel weer te helpen daarentegen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Je gaat niet dood en raakt niet zwanger van een nachtmerrie hoor.
Goed plan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dreigen haar onder het mom van hulp geforceerd te bezwangeren als ze niet snel weer richting bed gaat schijnt wel weer te helpen daarentegen.
trustenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oud maar onverzettelijk. Al ben ik wel blij dat ik inmiddels niet meer alleen thuis zit. Dat scheelt toch zeker 100x een kat op mijn toetsenbord per dag.
Maar ik moet nu echt richting bed. Tot snel. Ik zal morgen tenminste één Juriaan Harigezoon nummer opzetten uit jouw naam.
nu heb ik zin om iemand op wa lastig te vallenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik weet het al.. dat zij je daarmee lastig valt!
Neequote:
Dat heb ik nog nooit op..quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen Coca Cola cherry is lekkerder
Neequote:Op woensdag 2 juli 2014 03:00 schreef Fylax het volgende:
Is er een SC/GC waar echt de hele nacht veel mensen actier zijn?
Dit. Verschilt enorm, ene nacht is het druk in een SC en andere nachten reageert er zo 2 uur lang niemandquote:
Ik weet niet hoe dat voor jou geldt, maar ik heb ook niet elke nacht zin om lang op te blijven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit. Verschilt enorm, ene nacht is het druk in een SC en andere nachten reageert er zo 2 uur lang niemand
Precies het zelfdequote:Op woensdag 2 juli 2014 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat voor jou geldt, maar ik heb ook niet elke nacht zin om lang op te blijven.
Maar soms wel dus.
Wanneer slaap je dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Precies het zelfdeEn soms heb ik geen zin in FOK! 's nachts en ga ik serie's kijken ofzo
Ik heb dan ook wel eens als het al kwart over drie is geweest dat ik toch wel naar bed wil gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Precies het zelfdeEn soms heb ik geen zin in FOK! 's nachts en ga ik serie's kijken ofzo
Slaap lekker meneer van de nasiquote:Op woensdag 2 juli 2014 03:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens als het al kwart over drie is geweest dat ik toch wel naar bed wil gaan.
Toevallig is dat nu ook zo, dus wens ik iedereen welterusten
Trustenquote:Op woensdag 2 juli 2014 03:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens als het al kwart over drie is geweest dat ik toch wel naar bed wil gaan.
Toevallig is dat nu ook zo, dus wens ik iedereen welterusten
Gatverdamme.quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:19 schreef Elan het volgende:
Liep gewoon een spin over me heen meteen klaarwakker weer
Dat waren spannende avonden kan ik je vertellenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer deze weer in te maken. Ik ben jaloers op de verhalen van Paxgod in bed en jouw geliefde kater.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Paxxie10/10 zou raken met mijn vurige staaf der liefde.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat waren spannende avonden kan ik je vertellen
Zo ranzigquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Gisteren spin in de badkamer die naar me toe kwam. Nog een in mijn slaapkamer en zo'n vieze langpootmug die soms uit het niets in je gezicht vliegen.
Kijken naar hoe jij quality time met je kat hebt is voor mij zeker geen nutteloze bezigheid!quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk in de top van nutteloze bezigheden maar dat mag en mocht de pret niet drukken
Las laatst over een spin waarvan er duizenden in iemands huis gekomen waren. De beet van zo'n spin was niet dodelijk, maar je zou wel "wensen dat je dood was".quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo ranzig![]()
En dan te bedenken dat hier in Nederland alleen lieve spinnetjes wonen
Wtf the horrorquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Las laatst over een spin waarvan er duizenden in iemands huis gekomen waren. De beet van zo'n spin was niet dodelijk, maar je zou wel "wensen dat je dood was".
WTF.
Grapje johquote:
quote:
Ik ben Nick haha. Zit meestal te kutten in ONZ en KLB maar dacht eens gezellig hier te gaan praten en nu ben ik soort van vastgeplakt aan GRTD...quote:
Ik zie je nu pas voor het eerst volgens mij. Wanneer zit je normaal gesproken dan hier?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Ik ben Nick haha. Zit meestal te kutten in ONZ en KLB maar dacht eens gezellig hier te gaan praten en nu ben ik soort van vastgeplakt aan GRTD...
Thanks, heb 'm door de UI-politie. :p
topic in ONZquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie je nu pas voor het eerst volgens mij. Wanneer zit je normaal gesproken dan hier?
UI-politie?
Ah.quote:
Sinds vannacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie je nu pas voor het eerst volgens mij. Wanneer zit je normaal gesproken dan hier?
UI-politie?
Maar ik had het over je sig, niet over je UI.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds vannacht.
En UI-politie is een topic voor alle mensen zonder UI, die kunnen daar een UI krijgen. :p
Oke, ik ben echt niet wakker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik had het over je sig, niet over je UI.
Eerder naar bed gaan.quote:
Scorpie is een baas.quote:
Ban?quote:
Ja hij liep gisteren weer flink met k te schelden dus zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.quote:
Yes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij liep gisteren weer flink met k te schelden dus zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.
Yalesa werd wel tijd ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
En Yalesa ook al een ban. Today is a good day.
Hij is nieuw, vergeef het hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |