Oud maar onverzettelijk. Al ben ik wel blij dat ik inmiddels niet meer alleen thuis zit. Dat scheelt toch zeker 100x een kat op mijn toetsenbord per dag.quote:
Stuur haar een foto van je piemel, deed LMI ook eerder op de avond toen hij ons zielig vondquote:
Ik ga niet doen wat LMI doet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuur haar een foto van je piemel, deed LMI ook eerder op de avond toen hij ons zielig vond
Ik heb niks ontvangen, maar misschien is er niks te zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuur haar een foto van je piemel, deed LMI ook eerder op de avond toen hij ons zielig vond
Dreigen haar onder het mom van hulp geforceerd te bezwangeren als ze niet snel weer richting bed gaat schijnt wel weer te helpen daarentegen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Je gaat niet dood en raakt niet zwanger van een nachtmerrie hoor.
Goed plan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dreigen haar onder het mom van hulp geforceerd te bezwangeren als ze niet snel weer richting bed gaat schijnt wel weer te helpen daarentegen.
trustenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oud maar onverzettelijk. Al ben ik wel blij dat ik inmiddels niet meer alleen thuis zit. Dat scheelt toch zeker 100x een kat op mijn toetsenbord per dag.
Maar ik moet nu echt richting bed. Tot snel. Ik zal morgen tenminste één Juriaan Harigezoon nummer opzetten uit jouw naam.
nu heb ik zin om iemand op wa lastig te vallenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik weet het al.. dat zij je daarmee lastig valt!
Neequote:
Dat heb ik nog nooit op..quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen Coca Cola cherry is lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |