Neequote:Op woensdag 2 juli 2014 03:00 schreef Fylax het volgende:
Is er een SC/GC waar echt de hele nacht veel mensen actier zijn?
Dit. Verschilt enorm, ene nacht is het druk in een SC en andere nachten reageert er zo 2 uur lang niemandquote:
Ik weet niet hoe dat voor jou geldt, maar ik heb ook niet elke nacht zin om lang op te blijven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit. Verschilt enorm, ene nacht is het druk in een SC en andere nachten reageert er zo 2 uur lang niemand
Precies het zelfdequote:Op woensdag 2 juli 2014 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat voor jou geldt, maar ik heb ook niet elke nacht zin om lang op te blijven.
Maar soms wel dus.
Wanneer slaap je dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Precies het zelfdeEn soms heb ik geen zin in FOK! 's nachts en ga ik serie's kijken ofzo
Ik heb dan ook wel eens als het al kwart over drie is geweest dat ik toch wel naar bed wil gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Precies het zelfdeEn soms heb ik geen zin in FOK! 's nachts en ga ik serie's kijken ofzo
Slaap lekker meneer van de nasiquote:Op woensdag 2 juli 2014 03:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens als het al kwart over drie is geweest dat ik toch wel naar bed wil gaan.
Toevallig is dat nu ook zo, dus wens ik iedereen welterusten
Trustenquote:Op woensdag 2 juli 2014 03:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens als het al kwart over drie is geweest dat ik toch wel naar bed wil gaan.
Toevallig is dat nu ook zo, dus wens ik iedereen welterusten
Gatverdamme.quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:19 schreef Elan het volgende:
Liep gewoon een spin over me heen meteen klaarwakker weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |