Yes, sir.quote:
Via mijn werkgever natuurlijk.quote:
Speciaal voor thuiswerk Ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes, sir.
[..]
Via mijn werkgever natuurlijk.
Okquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
Opnieuw heb ik moeten concluderen dat jullie gisteren en vannacht tijdens mijn afwezigheid over mij hebben geroddeld. Laat dit een laatste waarschuwing zijn, anders zullen er maatregelen getroffen moeten worden.![]()
Hoogachtend,
Etsu
PS. Johannes_Vermeer is een lekkerding.
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
Opnieuw heb ik moeten concluderen dat jullie gisteren en vannacht tijdens mijn afwezigheid over mij hebben geroddeld. Laat dit een laatste waarschuwing zijn, anders zullen er maatregelen getroffen moeten worden.![]()
Hoogachtend,
Etsu
Wie deed dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
Hoogachtend,
Etsu
neequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
Hoogachtend,
Etsu
Het is behoorlijk onbeleefd om voor anderen te praten, dus graag zou ik je willen verzoeken om daarmee in het vervolg voorzichtig te zijn.quote:
Nee, dat niet zozeer. Ze hebben ook een kantoor waar ik een tijdje heb gewerkt. Maar het typiste werk wordt inderdaad vooral door mensen thuis gedaan. Dat maakt het een stuk makkelijker. Je krijgt een audiobestand, een bepaalde lay out en een deadline.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |