Zo'n vermoeden had ik al. Ik las ook ergens dat jij een keer naar Groningen komt om onmin hard te chillen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want een normaal mens slaapt tussen 00:00-03:00. Met andere woorden: ik ben normaal en jij niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij was jij niet aanwezig tussen ~00.00-03.00, subsidiair heb ik jouw reacties niet gezien. Dat kan natuurlijk z'n oorzaken hebben.
Dat was inderdaad een redelijk historisch moment. De zege pakken tussen twee encyclopedieën van voetbalkennis. Genee en de dobbelsteen waren mij gunstig gezind.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hadden misschien gisteren ook foto's moeten maken van het moment dat jij het spel won.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Ik las ook ergens dat jij een keer naar Groningen komt om onmin hard te chillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitch please.
Ik was er ook niet, vandaar dat ik heb gesherlockt en toen alles heb teruggelezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want een normaal mens slaapt tussen 00:00-03:00. Met andere woorden: ik ben normaal en jij niet.
Waar was je dan? Ik moet dit even opschrijven in mijn Paxcondagboek, dus vertel maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, vandaar dat ik heb gesherlockt en toen alles heb teruggelezen.
Bij mij thuisquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar was je dan? Ik moet dit even opschrijven in mijn Paxcondagboek, dus vertel maar.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Ik las ook ergens dat jij een keer naar Groningen komt om onmin hard te chillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jemig. Ik hoop toch echt dat je je beddengoed gaat verschonen voor als ik vanavond bij je slaap.quote:
quote:Het lelijkste kind dat ben jij en ja dan tel ik je innerlijk er ook bij. Vriendjes pakker je mag hem hebben die stakker. Fock jou en iedereen die op je lijkt wanneer karma je pakt heb je zeker wel spijt!
Jij karakteriseert jezelf door enge stalkereigenschappen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar was je dan? Ik moet dit even opschrijven in mijn Paxcondagboek, dus vertel maar.
Ik ben ook maar gestopt met trollen van mensen op FB. Ze zijn te dom om te poepen en gaan vaak in hele groepen dreigenquote:
Je doelt hiermee zeker op Europees?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij karakteriseert jezelf door enge stalkereigenschappen.
Sommige mensen zijn zo met hun eigen waanideeën bezig dat de materie waarin ze zich zouden moeten verdiepen er maar een beetje bijhangt.
Dat gaat eigenlijk over het uiterlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo met hun eigen waanideeën bezig dat de materie waarin ze zich zouden moeten verdiepen er maar een beetje bijhangt.
Pax vrijdag gaan we die park checken hequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |