quote:
58 G???? Neem terug dat ik zweer jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Rookworst. het volgende:
Ik schat zo'n 58?
PS: koop een goeie Camara
Is geen troll, heb zn FB gevonden via die foto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef spierbal het volgende:
Leuke troll wel. Dit aangezien alle info in je account is ingevuld.
die gooi ik meestal 50 cent toequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer zelf maar chickie zoals deze te regelen!! mothafuckaz...mij oud noemen FOOL
ja duah die fotos komen ook vn een fb ma das echt niet van hem hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Is geen troll, heb zn FB gevonden via die foto's
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Niet echt oud of jong maar gewoon een coole gast met veel swag.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
gelukkig niet zeg, ik wil nog niet aan mijn pensioen denkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
zo lichaam hebben jullie hier niet...en niemand van 50 heeft deze lichaam!! dus nee ik ben een 50 FOOL
THATZ WHAT AM TALKIN' BOUT BRO! YOU TRUE G XxX MUCH GANGSTA LOVVVEquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben 41 jaren jong. Maar ik lijk wel jongquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Rookworst. het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk wel?
Als ik jouw was zou ik even rimpel crème kopen
Nou nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Ik ben 41 jaren jong. Maar ik lijk wel jong
Alles G alles Ruffneck tot Gangstadope hip hop echt alllllles focking alles Gquote:
jong? in het bejaardencentrum niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Ik ben 41 jaren jong. Maar ik lijk wel jong
Daar heb je wel een dochter voor nodig, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef DuTank het volgende:
TS kan zo mee doen met Hotter than my daughter
aiiiiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Alles G alles Ruffneck tot Gangstadope hip hop echt alllllles focking alles G
luister deze hard g shitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef ichangedmymind het volgende:
![]()
en die 'chick' is ook om te janken .
Goed lichaam hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
zo lichaam hebben jullie hier niet...en niemand van 50 heeft deze lichaam!! dus nee ik ben een 50 FOOL
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef AmericanAndy het volgende:
Sommigen zeggen mij ik lijk wel 50 (dit ben ik langer niet).
Maar de meeste G's vinden mij eind 20 - begin 30 lijken. Ik wil objectief mening hier. Sorry voor mij nederlands ik ben American.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
Pics ter beoordeling.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef wiijntje het volgende:
ff serieus
ik schat je 51 op die foto´s
als je echt 41 bent... omg ik ben 41 en in vergelijking op m´n kale kop na lijk ik wel een jonge God
quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bijzonder pijnlijk. Die belachelijke foto met dat middelvingertje maakt het wel af. Ik weet niet wat ik erger vind van het figuur op die foto's: puberale kledingstijl, al even puberale houding, de inrichting van zijn huis of zijn ordinaire tatoeages. Ik vermoed wel dat zijn navelstreng ooit in de knoop heeft gelegen want een weldenkend mens gaat zo niet meer over straat.
Heeft hij ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je wel een dochter voor nodig, naar het schijnt.
dit is jouw jam zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
U wanna join my clan of bitches...R U lookin' for some hot sex my daughter of lust....paass me je nummer G bitch...chicks welcomequote:Op woensdag 2 juli 2014 10:58 schreef rosability het volgende:
je ziet er nog prima uit, ik had je 16 geschat.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:36 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
U wanna join my clan of bitches...R U lookin' for some hot sex my daughter of lust....paass me je nummer G bitch...chicks welcome
quote:That's a real" g star" on DA rise suckers.. Don't c DA hatertz but DA bitches still lookin' 4 me...4 suurrre...
Dat meisje kijkt alsof ze een hersenbeschadiging heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:47 schreef Lastpost het volgende:
Hoe oud is je chick eigenlijk?
[ afbeelding ]
Wrs omdat het z'n dochter is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef Lastpost het volgende:
Trouwens, TS ... Waarom noemt dat meisje dat je hier constant plaatst jou je ex?![]()
Btw, 27 jaar. Had ik ook niet geschat.
Twisted shit, ik wil het niet eens weten denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wrs omdat het z'n dochter is.
Of zo.
Waarom niet die andere Facebook? Is die niet underground genoeg G?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:09 schreef AmericanAndy het volgende:
Reallaz who wanna joing my westside clan...APD underground drugdealaz....join me on FB
http://www.facebook.com/andy.sommer
Yow duud, i hef a lot of hesjies to dael wiht joe. Wil ed joe on facebook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:09 schreef AmericanAndy het volgende:
Reallaz who wanna joing my westside clan...APD underground drugdealaz....join me on FB
http://www.facebook.com/andy.sommer
No probs G. Wie de neuk is dit nou trouwens?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:12 schreef AmericanAndy het volgende:
https://www.facebook.com/andy.sommer.311?fref=ts
Had verkeerde link gedaan G...
my chick G...alleen mmnteel ff hard timez but we GOT USED 2 THEM HARD TIMEZ everything will be OK ok G?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
No probs G. Wie de neuk is dit nou trouwens?
https://www.facebook.com/stefania.deleo.315
Chick/Ex/Dochter?
Yeahhhh after 2 days workin' without annnny sleep G! Zie jij zo er maar uit komen zien na zo dag!!quote:
hustlin' around in APD city weet toch G.....de cops lezen mee dusssssss verder uit weide can't do thatt Gquote:
Apeldoorn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:23 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
hustlin' around in APD city weet toch G.....de cops lezen mee dusssssss verder uit weide can't do thatt G
And thug it is... dont be jealous bout my SWAG...WILL ALWAYZ HAVE MORE THAN U....nevermind Gquote:
Geen twijfel mogelijk inderdaad. Swag all ovser the fucking place right G.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:26 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
And thug it is... dont be jealous bout my SWAG...WILL ALWAYZ HAVE MORE THAN U....nevermind G
PLEAZ G dont be haten on lastopst, he is just a lastpotquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:26 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
And thug it is... dont be jealous bout my SWAG...WILL ALWAYZ HAVE MORE THAN U....nevermind G
met hustlin' hard timez meegemaakt @ Omnizorg G....mean really hard runnin' for tha copz, dealin' & shit...maar my place iz MY PLACE en NEVER omnizorg G!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:27 schreef Scootermuisje het volgende:
Apeldoorn? Woon je omnicentrum zeker
kijk G'z als jou....I NEED G'z LIKE YOU MAN...Join my clan APD undergroundquote:
Jij zal NEVER my dolo mogen ontvangen MIJN SWAG WILL NEVER FUCK ur BRAINZ OUT BITCHquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind um maar een eng bekkie hebben, dun mondje met een kalkoennekkie. Sorry Andy je ziet er echt niet jonger uit, ik had je eerder 10 jaar ouder geschat.
Man tik es normaal abn, je gedraagt als een puber van 16 die het stoer vindt om ghetto te zijn. Grow up ouwe.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:40 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Jij zal NEVER my dolo mogen ontvangen MIJN SWAG WILL NEVER FUCK ur BRAINZ OUT BITCH
12 jaar JILLA in LOS ANGELES G....JIJ FAKE AZZ BITCH kan mij NEVERRRRRR krijgenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Man tik es normaal abn, je gedraagt als een puber van 16 die het stoer vindt om ghetto te zijn. Grow up ouwe.
Stoer hoor. Ga maar fijn terug naar Ellee hier word je meelijwekkend bekeken en vooral uitgelachenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:43 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
12 jaar JILLA in LOS ANGELES G....JIJ FAKE AZZ BITCH kan mij NEVERRRRRR krijgen
50 cent van 10 jaar terug citerenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:46 schreef AmericanAndy het volgende: love u all like a fatt kid" who loves his chocolate cake...
Dus je wilt geen vrienden met jezelf zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:46 schreef AmericanAndy het volgende:
2 all my fans out there' in and around our global atmosphere; love u all like a fatt kid" who loves his chocolate cake... Thx 4 making Andie's aka. Badboy. !LA. Link' what it is??? Most wanted hooked like a phene.remember tho" only beautiful females and g s need apply".... Soo u ugly" moths fuckerz get data fucck.off..
ADD ME on FB http://www.facebook.com/andy.sommer.311
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
#hardtimez behind the geraniums
Is leugenz....ik ben 41quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Heb ff gegoogeld op onze ghettoboy en op PF blijkt ie 46 te zijn, dan nog had ik um rond de 50 gegeven. Geen man die mooi oud wordt dus maar dat komt vast door het harde thug life laat sporen na natuurlijk.
Oh dacht dat de coke dat deedquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Heb ff gegoogeld op onze ghettoboy en op PF blijkt ie 46 te zijn, dan nog had ik um rond de 50 gegeven. Geen man die mooi oud wordt dus maar dat komt vast door het harde thug life laat sporen na natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef AmericanAndy het volgende:
HATERZ GONNA HATE
but
HARDCORE G'z DON'T DIE
THEY JUST KEEP ON
THUGGIN'
HUSTLIN'
KILLIN'
Het enigste wat jij ooit vermoord hebt is een vliegquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef AmericanAndy het volgende:
HATERZ GONNA HATE
but
HARDCORE G'z DON'T DIE
THEY JUST KEEP ON
THUGGIN'
HUSTLIN'
KILLIN'
Heb je een goeie baan G?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef AmericanAndy het volgende:
HATERZ GONNA HATE
but
HARDCORE G'z DON'T DIE
THEY JUST KEEP ON
THUGGIN'
HUSTLIN'
KILLIN'
Gangsterquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Waar staat dat G voor eigenlijk?
Gaylord?
Hij duikt onder voor de cops G, snap dat dan. Underground, hosselen en dope in de achterbuurten van APD city .. Aight G!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik woon ook in Apeldoorn maar ben je nog nooit tegengekomen.
Oh ja, wanneer ik de wc doorspoel, hoor ik altijd een man iets over westside roepen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hij duikt onder voor de cops G, snap dat dan. Underground, hosselen en dope in de achterbuurten van APD city .. Aight G!
Ben er nog niet over uit wie enger is, de echte of ts.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:47 schreef romanv het volgende:
mensen die denken dat dit die ekte g andy sommer is
hallo andyquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:49 schreef AmericanAndy het volgende:
Deze chick wilt mij hosselen...
[ afbeelding ]
YEAH MAN AM SCARREDDEZE CHICK MAG NIET UGLY BITCHES NEVER JOIN MY CLAN OF BITCHES SO FUCK OFFFF
is dat een chick? en ik had toch wel minstens een hayabusa verwacht om dat gewicht te verplaatsenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:49 schreef AmericanAndy het volgende:
Deze chick wilt mij hosselen...
[ afbeelding ]
YEAH MAN AM SCARREDDEZE CHICK MAG NIET UGLY BITCHES NEVER JOIN MY CLAN OF BITCHES SO FUCK OFFFF
Je lijkt 50 en zij lijkt te dom om haar eigen naam te onthouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer zelf maar chickie zoals deze te regelen!! mothafuckaz...mij oud noemen FOOL
Voel je niets van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je lijkt 50 en zij lijkt te dom om haar eigen naam te onthouden.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef BuffaloJill het volgende:
Eerst kwam de schrik, daarna de plaatsvervangende schaamte.
Dit. Alleen is mijn opa al enige tijd niet meerquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:22 schreef eend112 het volgende:
Je lijkt op m'n opa, m'n opa is best wel swag en vrij jong eruit dus is compliment
haha virginquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:40 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Jij zal NEVER my dolo mogen ontvangen MIJN SWAG WILL NEVER FUCK ur BRAINZ OUT BITCH
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:40 schreef AmericanAndy het volgende:
jealousy rules in here....daarom gedicht voor julie! eenn van mij rap texts
WHATEVER YOU FAKE G'S SAY
THIS G WON'T GO AWAY
I'LL FUCK UR MOTHER ANYWAY
IF I LIKE IT I'LL DO HER EVERYDAY
LIFE IS NOT A GAME TO PLAY
HUSTLIN' STRUGGLIN' NIGHT & DAY
CHICKS GIVE ME THEIR THONG ANYWAY
WANT ME TO EAT THEIR PUSSY ALL DAY
Je ziet er in ieder geval net zo oud uit als mijn moeder. Alleen gedraagt zij zich wel naar haar leeftijd, dus ik denk niet dat je een kans maakt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:40 schreef AmericanAndy het volgende:
THIS G WON'T GO AWAY
Holy shit, die chick is dan wel weer smerigquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:49 schreef AmericanAndy het volgende:
NEVERMIND G'S........ZE IS DIT NIET WAARDT
Ik wil je graag voorstellen aan een collega.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:40 schreef AmericanAndy het volgende:
THIS G WON'T GO AWAY
Deze waarheid popt ie zo ff met n .45 in onze harten. Krak, gebroken, dat koude gezwel dat niets dan afgunst rondpompte. G's begrijpen deze harde leven beter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:53 schreef Moira. het volgende:
Als TS zo gelukkig is met zijn leven en zijn omgeving ook met hem, dan is er toch niks aan het handje?
Die chick ziet er best lekker uit voor wat ik kan zien, dus dan heeft 'ie dat toch mooi voor elkaar.
Als anderen geen last van je ondervinden, lekker je leven leven.Fuck die haterz ja togg
Neukt die ook die smerige chick danquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:55 schreef Moira. het volgende:
Kweenie het doet me ergens beetje denken aan Ninja van Die Antwoord.
Die gast is echt een eindbaas maar die is ook al dik in de 30 ofzo toch?
[ afbeelding ]
Ninja vergelijken met dit mislukte stuk verdrietquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:55 schreef Moira. het volgende:
Kweenie het doet me ergens beetje denken aan Ninja van Die Antwoord.
Die gast is echt een eindbaas maar die is ook al dik in de 30 ofzo toch?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:40 schreef AmericanAndy het volgende:
THIS G WON'T GO AWAY
Ik vergelijk 'm niet, het deed me eraan denken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ninja vergelijken met dit mislukte stuk verdriet___
Yo-landi?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neukt die ook die smerige chick dan
Dat is minstens één keer gebeurd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neukt die ook die smerige chick dan
Zij heeft zo'n lekker lichaamquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:08 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
die yolandi is smerig chick yo die nooit NEVER
te skinny menn....ik kan elke drugwijf in bikini krijgen in APD city met zulke body maar NEVER iets meer vlees is goed maatje 38 ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n lekker lichaamEn een knap gezichtje, maar dat zou je alleen goed zien als ze 'gewoon normaal' was
Jonge, in Amerika werken ze niet met die maten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:10 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
te skinny menn....ik kan elke drugwijf in bikini krijgen in APD city met zulke body maar NEVER iets meer vlees is goed maatje 38 ofzo
Ja ze is wel een beetje skinny ja. Maar omdat ze sowieso best klein is maakt dat niet heul veul uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:10 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
te skinny menn....ik kan elke drugwijf in bikini krijgen in APD city met zulke body maar NEVER iets meer vlees is goed maatje 38 ofzo
Hustlin' nd Flowin'quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ze is wel een beetje skinny ja. Maar omdat ze sowieso best klein is maakt dat niet heul veul uit.
Maatje 38 idd
Hee wat doe je voor werk eigk? Waar verdien je je brood mee?
maar luister chick add me op mn FB ga mee naar party in APD City tonightquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ze is wel een beetje skinny ja. Maar omdat ze sowieso best klein is maakt dat niet heul veul uit.
Maatje 38 idd
Hee wat doe je voor werk eigk? Waar verdien je je brood mee?
Topic + facebook doorgestuurd naar AIVD,quote:
Nee drugs dealin' maar mondje dicht 2tha copzquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uitkering, dus?
Harde stuggles bro jwz
Nee chick zit stoned op de bank en moet morgen weer werken, anders was ik graag gaan twerken op je party.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:12 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
maar luister chick add me op mn FB ga mee naar party in APD City tonight
Sowieso ben geen ratquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:13 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Nee drugs dealin' maar mondje dicht 2tha copz
Ok kom de weekendz danquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee chick zit stoned op de bank en moet morgen weer werken, anders was ik graag gaan twerken op je party.
then join ik jou toch chickie vergeet niet deze DOLO telt 8inchquote:
whut??quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:12 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Topic + facebook doorgestuurd naar AIVD,
Jij mag straks lekker paardlants gaan vergezellen in de bajes.
wow vet kleinquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
then join ik jou toch chickie vergeet niet deze DOLO telt 8inch
Aight bro kom je hier fissa met me bouwen dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
haha das niks manquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Oooo die smiley chickie maak me helemaal crazzzzzyyyyy geil sletje ik hou wel van dominate bitches torture mequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight bro kom je hier fissa met me bouwen dan?![]()
[ afbeelding ]
Oei, dat moet je niet roepen hier G, FOK is n verzamelplaats voor de echte grote dolo's.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Ron had geen grotequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:17 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Wie ben jij dan fuckin' ron jeremyz?
Vind je? Hartelijk dank voor je nederige mening!quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Je nederlands gaat steeds verder vooruit Andy.
Hahaha wie is deze troll?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:20 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Vind je? Hartelijk dank voor je nederige mening!
Op dit enigszins arbitraire forum heb ik, zoals je wellicht hebt gemerkt, al veel van de Nederlandse taal opgestoken. Ik spreek nu vloeiend Nederlands en moet zeggen hier uitermate trots op te zijn.
Wat een heerlijk gevoel van vrijheid om me nu op jullie uitmuntende niveau te kunnen begeven.
Vriendelijk dank!
Hoogachtend,
Andy Sommer
Ik heb werkelijk geen enkel idee jongedame. Misschien wil jij er een knap staaltje voor de derde keer door Freud's darmkanaal gespoelde salonpsychologie op loslaten? Bij voorbaat dank! Hoogachtend, Andy Sommerquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:22 schreef summer2bird het volgende:
Andy, waar komt je gevoel om weer een tiener te zijn nu vandaan?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:20 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Vind je? Hartelijk dank voor je nederige mening!
Op dit enigszins arbitraire forum heb ik, zoals je wellicht hebt gemerkt, al veel van de Nederlandse taal opgestoken. Ik spreek nu vloeiend Nederlands en moet zeggen hier uitermate trots op te zijn.
Wat een heerlijk gevoel van vrijheid om me nu op jullie uitmuntende niveau te kunnen begeven.
Vriendelijk dank!
Hoogachtend,
Andy Sommer
Kom vegte danquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Oooo die smiley chickie maak me helemaal crazzzzzyyyyy geil sletje ik hou wel van dominate bitches torture me
Hmmz, hoe was je band met je ouders vroeger, hoe was je jeugd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:23 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen enkel idee jongedame. Misschien wil jij er een knap staaltje voor de derde keer door Freud's darmkanaal gespoelde salonpsychologie op loslaten? Bij voorbaat dank! Hoogachtend, Andy Sommer
Die Facebook gaat wel jaren terug, toen woonde 'ie ook al in Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je stijgt enorm in mijn troll-achting
Normaal troll ik op Viva. Hee, Nummer_Zoveel, kusjes van Claudio.quote:
Een object (een forum) kan niet willekeurig of twijfelachtig zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Of twijfelachtig. Ken uw moedertaal, gij vlerk!
Maar die man van de Facebook bestaat écht?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Normaal troll ik op Viva. Hee, Nummer_Zoveel, kusjes van Claudio.
Probeer dan met deze troll ''chickies te hosselen''quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Normaal troll ik op Viva. Hee, Nummer_Zoveel, kusjes van Claudio.
Ja, woont in Apeldoorn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar die man van de Facebook bestaat écht?
Geloof het of nietquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:32 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Geloof het of niet!! Maar hij woont naast van der G. aan het kanaal in Apeldoorn.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ik móet hier even posten, gewoon, dwangmatig
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Of twijfelachtig. Ken uw moedertaal, gij vlerk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |