Dat is minstens één keer gebeurd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neukt die ook die smerige chick dan
Zij heeft zo'n lekker lichaamquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:08 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
die yolandi is smerig chick yo die nooit NEVER
te skinny menn....ik kan elke drugwijf in bikini krijgen in APD city met zulke body maar NEVER iets meer vlees is goed maatje 38 ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n lekker lichaamEn een knap gezichtje, maar dat zou je alleen goed zien als ze 'gewoon normaal' was
Jonge, in Amerika werken ze niet met die maten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:10 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
te skinny menn....ik kan elke drugwijf in bikini krijgen in APD city met zulke body maar NEVER iets meer vlees is goed maatje 38 ofzo
Ja ze is wel een beetje skinny ja. Maar omdat ze sowieso best klein is maakt dat niet heul veul uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:10 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
te skinny menn....ik kan elke drugwijf in bikini krijgen in APD city met zulke body maar NEVER iets meer vlees is goed maatje 38 ofzo
Hustlin' nd Flowin'quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ze is wel een beetje skinny ja. Maar omdat ze sowieso best klein is maakt dat niet heul veul uit.
Maatje 38 idd
Hee wat doe je voor werk eigk? Waar verdien je je brood mee?
maar luister chick add me op mn FB ga mee naar party in APD City tonightquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ze is wel een beetje skinny ja. Maar omdat ze sowieso best klein is maakt dat niet heul veul uit.
Maatje 38 idd
Hee wat doe je voor werk eigk? Waar verdien je je brood mee?
Topic + facebook doorgestuurd naar AIVD,quote:
Nee drugs dealin' maar mondje dicht 2tha copzquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uitkering, dus?
Harde stuggles bro jwz
Nee chick zit stoned op de bank en moet morgen weer werken, anders was ik graag gaan twerken op je party.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:12 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
maar luister chick add me op mn FB ga mee naar party in APD City tonight
Sowieso ben geen ratquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:13 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Nee drugs dealin' maar mondje dicht 2tha copz
Ok kom de weekendz danquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee chick zit stoned op de bank en moet morgen weer werken, anders was ik graag gaan twerken op je party.
then join ik jou toch chickie vergeet niet deze DOLO telt 8inchquote:
whut??quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:12 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Topic + facebook doorgestuurd naar AIVD,
Jij mag straks lekker paardlants gaan vergezellen in de bajes.
wow vet kleinquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
then join ik jou toch chickie vergeet niet deze DOLO telt 8inch
Aight bro kom je hier fissa met me bouwen dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
haha das niks manquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |