quote:
58 G???? Neem terug dat ik zweer jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Rookworst. het volgende:
Ik schat zo'n 58?
PS: koop een goeie Camara
Is geen troll, heb zn FB gevonden via die foto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef spierbal het volgende:
Leuke troll wel. Dit aangezien alle info in je account is ingevuld.
die gooi ik meestal 50 cent toequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer zelf maar chickie zoals deze te regelen!! mothafuckaz...mij oud noemen FOOL
ja duah die fotos komen ook vn een fb ma das echt niet van hem hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Is geen troll, heb zn FB gevonden via die foto's
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Niet echt oud of jong maar gewoon een coole gast met veel swag.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
gelukkig niet zeg, ik wil nog niet aan mijn pensioen denkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
zo lichaam hebben jullie hier niet...en niemand van 50 heeft deze lichaam!! dus nee ik ben een 50 FOOL
THATZ WHAT AM TALKIN' BOUT BRO! YOU TRUE G XxX MUCH GANGSTA LOVVVEquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben 41 jaren jong. Maar ik lijk wel jongquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Rookworst. het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk wel?
Als ik jouw was zou ik even rimpel crème kopen
Nou nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Ik ben 41 jaren jong. Maar ik lijk wel jong
Alles G alles Ruffneck tot Gangstadope hip hop echt alllllles focking alles Gquote:
jong? in het bejaardencentrum niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Ik ben 41 jaren jong. Maar ik lijk wel jong
Daar heb je wel een dochter voor nodig, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef DuTank het volgende:
TS kan zo mee doen met Hotter than my daughter
aiiiiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Alles G alles Ruffneck tot Gangstadope hip hop echt alllllles focking alles G
luister deze hard g shitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef ichangedmymind het volgende:
![]()
en die 'chick' is ook om te janken .
Goed lichaam hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
zo lichaam hebben jullie hier niet...en niemand van 50 heeft deze lichaam!! dus nee ik ben een 50 FOOL
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef AmericanAndy het volgende:
Sommigen zeggen mij ik lijk wel 50 (dit ben ik langer niet).
Maar de meeste G's vinden mij eind 20 - begin 30 lijken. Ik wil objectief mening hier. Sorry voor mij nederlands ik ben American.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
Pics ter beoordeling.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef wiijntje het volgende:
ff serieus
ik schat je 51 op die foto´s
als je echt 41 bent... omg ik ben 41 en in vergelijking op m´n kale kop na lijk ik wel een jonge God
quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bijzonder pijnlijk. Die belachelijke foto met dat middelvingertje maakt het wel af. Ik weet niet wat ik erger vind van het figuur op die foto's: puberale kledingstijl, al even puberale houding, de inrichting van zijn huis of zijn ordinaire tatoeages. Ik vermoed wel dat zijn navelstreng ooit in de knoop heeft gelegen want een weldenkend mens gaat zo niet meer over straat.
Heeft hij ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je wel een dochter voor nodig, naar het schijnt.
dit is jouw jam zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
U wanna join my clan of bitches...R U lookin' for some hot sex my daughter of lust....paass me je nummer G bitch...chicks welcomequote:Op woensdag 2 juli 2014 10:58 schreef rosability het volgende:
je ziet er nog prima uit, ik had je 16 geschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |