quote:
58 G???? Neem terug dat ik zweer jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Rookworst. het volgende:
Ik schat zo'n 58?
PS: koop een goeie Camara
Is geen troll, heb zn FB gevonden via die foto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef spierbal het volgende:
Leuke troll wel. Dit aangezien alle info in je account is ingevuld.
die gooi ik meestal 50 cent toequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer zelf maar chickie zoals deze te regelen!! mothafuckaz...mij oud noemen FOOL
ja duah die fotos komen ook vn een fb ma das echt niet van hem hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Is geen troll, heb zn FB gevonden via die foto's
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Niet echt oud of jong maar gewoon een coole gast met veel swag.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
gelukkig niet zeg, ik wil nog niet aan mijn pensioen denkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
zo lichaam hebben jullie hier niet...en niemand van 50 heeft deze lichaam!! dus nee ik ben een 50 FOOL
THATZ WHAT AM TALKIN' BOUT BRO! YOU TRUE G XxX MUCH GANGSTA LOVVVEquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben 41 jaren jong. Maar ik lijk wel jongquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Rookworst. het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk wel?
Als ik jouw was zou ik even rimpel crème kopen
Nou nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Ik ben 41 jaren jong. Maar ik lijk wel jong
Alles G alles Ruffneck tot Gangstadope hip hop echt alllllles focking alles Gquote:
jong? in het bejaardencentrum niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Ik ben 41 jaren jong. Maar ik lijk wel jong
Daar heb je wel een dochter voor nodig, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef DuTank het volgende:
TS kan zo mee doen met Hotter than my daughter
aiiiiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Alles G alles Ruffneck tot Gangstadope hip hop echt alllllles focking alles G
luister deze hard g shitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Alles G alles Ruffneck tot Gangstadope hip hop echt alllllles focking alles G
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef ichangedmymind het volgende:
![]()
en die 'chick' is ook om te janken .
Goed lichaam hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
zo lichaam hebben jullie hier niet...en niemand van 50 heeft deze lichaam!! dus nee ik ben een 50 FOOL
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef AmericanAndy het volgende:
Sommigen zeggen mij ik lijk wel 50 (dit ben ik langer niet).
Maar de meeste G's vinden mij eind 20 - begin 30 lijken. Ik wil objectief mening hier. Sorry voor mij nederlands ik ben American.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |