Zo'n soort minigarde op batterij?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
Gadgets en koken
kookgadgets
Oh wacht ik heb wel wat gekocht....een melkopschuimer, want die was echt supergoedkoop
Deze http://www.douweegbertsen(...)deSQAIg&gclsrc=aw.dsquote:
Oh haha dat ziet er professioneel uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze http://www.douweegbertsen(...)deSQAIg&gclsrc=aw.ds
Maar door de cashback actie en een maagzweer aan DE-bonnen en een irischeque die ik nog had, was ie ¤10,-
Told ya she is a nerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
Ik dacht eigenlijk wel dat ik de oppernerd zou zijn hier in dit topic.. maar Uccie kan er ook wat van met van die hightech kookgerei
Die had ik ook, maar die was stuk gegaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh haha dat ziet er professioneel uit.
Ik heb zo'n minigarde, is wel schattig.
Heel high tech....je doet er melk in, drukt op een knopje en wahey....schuimquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
Ik dacht eigenlijk wel dat ik de oppernerd zou zijn hier in dit topic.. maar Uccie kan er ook wat van met van die hightech kookgerei
Ja net als koken, dat kan ik ook al niet, zelfs niet met een recept.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of gewoon de handleiding lezen. Staat op de meegeleverde software.
Dat is wel typisch ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef Specularium het volgende:
Giel is ook voor Belgie, dan weet je het wel weer.
Mijn glazen bol blok waarin ik zag dat er een supporter 'de wedstrijd' zou verstorenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou voor dingen?
Ik zie alleen een klein blokje.
Die halen hun vlees echt van de goorste plekken, is algemeen bekend maar goed.quote:
Hoop ik toch.quote:
NOS is niks meer waard in mijn ogen....ze zijn compleet en dan compleet doorgeslagen in de berichtgeving van sport en ander non-nieuws. Oppervlakkigheid ten top daar .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg van die nieuws updates van de NOS op mijn telefoon, daar zit ook regelmatig dingen bij dat ik denk...is DIT nou breaking?
Eens, NOS stelt echt niks meer voor. Al kijk ik ook geen rtl nieuws.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
NOS is niks meer waard in mijn ogen....ze zijn compleet en dan compleet doorgeslagen in de berichtgeving van sport en ander non-nieuws. Oppervlakkigheid ten top daar .
Ik tegenwoordig veel liever naar het RTL nieuws, veel nieuwswaardiger.
Oh maar RTL en NU.nl sturen dezelfde pushberichten, dus zoveel maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
NOS is niks meer waard in mijn ogen....ze zijn compleet en dan compleet doorgeslagen in de berichtgeving van sport en ander non-nieuws. Oppervlakkigheid ten top daar .
Ik tegenwoordig veel liever naar het RTL nieuws, veel nieuwswaardiger.
De NOS was vroeger een begrip. Nu is het gewoon vuilnis.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eens, NOS stelt echt niks meer voor. Al kijk ik ook geen rtl nieuws.
Voor jou misschien. Zal voor de kippetjes een ander verhaal zijn.quote:
Heb ik nog nooit iets van gegetenquote:
Het is allemaal erg oppervlakkig geworden de laatste jaren...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar RTL en NU.nl sturen dezelfde pushberichten, dus zoveel maakt het niet uit.
Maar kijk idd zelf ook vaker RTL.
Ja, youtube filmpjes in journaals, kan ik niet aa wennenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is allemaal erg oppervlakkig geworden de laatste jaren...
dan hadden ze maar een vak moeten lerenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Zal voor de kippetjes een ander verhaal zijn.
Hey Uccie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en twitterreacties van al dan niet bekende nederlanders over het nieuwsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, youtube filmpjes in journaals, kan ik niet aa wennen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, youtube filmpjes in journaals, kan ik niet aa wennen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Zal voor de kippetjes een ander verhaal zijn.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey Uccie.Hey Specu.....waarom die engerd nou weer, nou durf ik weer jaren niet een KFC in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ha ha?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
ik eet geen vis
weet je hoe ze die beesten vangen, das zielig enzo
Dat zijn toch krabben?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef sp3c het volgende:
das geen grap ofzo, moet je eens deadliest catch ofzo kijken
Heb je wel eens gezien hoe kippen, varkens, koeien en andere dieren in de bio-industrie leven?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef sp3c het volgende:
das geen grap ofzo, moet je eens deadliest catch ofzo kijken
hebben ze een haak door hun kop?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe kippen, varkens, koeien en andere dieren in de bio-industrie leven?
Wie zegt dat ik dat nog niet heb?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij eens een haak door je ansjovis duwen.
Kijken wie er een mietje is.
Ali B zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
Nou ik weet wel mensen waarbij ik dat graag zou willen doen.
pizzahutquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
In een normale wereld zou Ali B ook bij KFC werken.
Maar hoe krijg ik dat dan op mijn bord?quote:
Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
Tering wat spannend.
Hopen op een spetterende penaltyreeks.
gewoon vriendelijk verzoeken of het er wil gaan liggen en anders heb je pechquote:
Dacht even dat dit nog over Karina's piercing ging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
Tering wat spannend.
Hopen op een spetterende penaltyreeks.
Ik spreek geen vis...dat wordt geen topshow.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon vriendelijk verzoeken of het er wil gaan liggen en anders heb je pech
Dan ga ik ook dood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Vissen die al dood zijn uit de sloot vissen en bakken.
Die kun je niet eten he, ontzettende nepbelg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Vissen die al dood zijn uit de sloot vissen en bakken.
Oh die koop ik weleens, dat is lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
Nee Corrie, je moet die fishcuisine hebben.
Dan heb je vis die naar pizza smaakt.
Gewoon even wassen onder de kraan.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht even dat dit nog over Karina's piercing ging.
Die in bierbeslag schijnt heel lekker te zijn, bedoel je die?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die koop ik weleens, dat is lekkerVooral die met een korstje.
Nee dat eerste stukje.quote:
Geen idee, er zit een korstje opquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die in bierbeslag schijnt heel lekker te zijn, bedoel je die?
Ieeuuuuuuwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon even wassen onder de kraan.
Was laatst een topic in CUL, over het wassen van rauw vlees. Blijkbaar doen sommige mensen dat?quote:
Oh..ik heb hem nog niet gegeten, op het pakje staat in bierbeslag.quote:
Nee toch, uitkoken van rauw vleesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was laatst een topic in CUL, over het wassen van rauw vlees. Blijkbaar doen sommige mensen dat?
Dat zul je dus nooit weten hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die spetterende show kan je vergeten.
Karina bluft
Alsof je er iets van moet weten om er iets over te kunnen zeggen. Check de wk pool, ik sta 5e terwijl ik niks van voetbal weet. Is allemaal random.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Cornald Maas en Jan Smit voor de analyse.
Jaja.
Ja, Ik ken wat Surinaamse en Turkse mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was laatst een topic in CUL, over het wassen van rauw vlees. Blijkbaar doen sommige mensen dat?
Dat ging over wassen van kip.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies. Zou je infecties van kunnen krijgen, al begrijp ik het mechanisme daar achter niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ging over wassen van kip.
Dat je dat niet moet doen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh..ik heb hem nog niet gegeten, op het pakje staat in bierbeslag.
Dit is dubbelverpakking, die ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem ja, met een korstje. Al herken ik de verpakking niet, is zeker nieuw.
Een vis die zeewier eet...ik eet volgens mij ook vis die vis eet.quote:
Ik denk dat veel roofvissen ook genuttigd worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een vis die zeewier eet...ik eet volgens mij ook vis die vis eet.
Geen idee eigenlijk.
Gewoon vegetarisch etenquote:
In elk geval meerval, maar geen idee wat een kabeljauw eet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat veel roofvissen ook genuttigd worden.
Oe die ken ik niet, kan ik vrijdag wel eens kopen als ik boodschappen haal, heb ik vrijdagavond wat lekkers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die is lekker.
Maar ik bedoelde deze
[ afbeelding ]
Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar ik hoor er goeie dingen over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe die ken ik niet, kan ik vrijdag wel eens kopen als ik boodschappen haal, heb ik vrijdagavond wat lekkers.
Meervallen zijn eng, heb ze hier in het Amsterdamse bos weleens gezien, in het water dan he, niet in de bossen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval meerval, maar geen idee wat een kabeljauw eet.
Dan kan ik volgens mij beter een lekkerbek gaan halen bij de visboer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die is lekker.
Maar ik bedoelde deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Meervallen zijn eng, heb ze hier in het Amsterdamse bos weleens gezien, in het water dan he, niet in de bossen.
Heb jij zo'n 020 neus dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Zijn inderdaad enge beesten ik ben een keer bijna gebeten..in mijn neus
Maar ze zijn wel erg lekker.
Ik houd niet zo van zoetwatervis, zitten altijd zoveel graatjes in.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ja, die is ook wel lekkerder, maar soms is die dicht en dan is dit ook prima te eten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kan ik volgens mij beter een lekkerbek gaan halen bij de visboer.
Denk ik.
Ik heb ze dat ook nooit gevraagd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval meerval, maar geen idee wat een kabeljauw eet.
Alsof de visboer zo culinair is met zijn bazenfrituur.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die is ook wel lekkerder, maar soms is die dicht en dan is dit ook prima te eten.
Hoeft niet altijd culinair enzo.
Nee een 070 neus.quote:
die beesten worden anderhalve meter lang man, als die in je neus bijt dan heeft hij ook gelijk je schoentjes binnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nou ja, duur dan. Al kan ik bij de visboer wel kiezen tussen dure en goedkopere lekkerbekjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof de visboer zo culinair is met zijn bazenfrituur.
Nee, dan blijven mijn voeten nog net buitenboord bungelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
die beesten worden anderhalve meter lang man, als die in je neus bijt dan heeft hij ook gelijk je schoentjes binnen
Daar kunnen ze best zo'n gare Asylum film over maken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
die beesten worden anderhalve meter lang man, als die in je neus bijt dan heeft hij ook gelijk je schoentjes binnen
Ja nu moet ik opzoeken wat meerval in het Engels is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar kunnen ze best zo'n gare Asylum film over maken.
Nee, was gewoon een matige kans.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef anonymoussie het volgende:
Het begint ergens op te lijken, als je dat bedoelt.
Sneijderquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
Als we eventueel tegen Belgie moeten in de halve finale, doen ze dan naast het Wilhelmus en de Brabanconne, het kabouterploplied voor Mertens en Snijder?
Die ook jaquote:
Ik had natuurlijk moeten zeggen, de man van Yolanthequote:
Het mannetje van Yolanthe bedoel jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk moeten zeggen, de man van Yolanthe
Die sowieso niet in haar mond passen tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Yolanthe heeft rare grote tandpastawitte tanden.
Schijnt te komen omdat ze hem slap in de mond neemt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Yolanthe heeft rare grote tandpastawitte tanden.
Hoe klein is hij eigenlijk, denk namelijk dat ik er alsnog tegenop moet kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het mannetje van Yolanthe bedoel je
Inderdaad, ziet er echt raar uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die sowieso niet in haar mond passen tegenwoordig
1.70 ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe klein is hij eigenlijk, denk namelijk dat ik er alsnog tegenop moet kijken
Bonfire was er aantrekkelijk bij, ja.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe klein is hij eigenlijk, denk namelijk dat ik er alsnog tegenop moet kijken
Foei!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt te komen omdat ze hem slap in de mond neemt.
Dat valt best mee dan.quote:
Wordt dus niets op zo'n plat veld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
'De krijger die over de heuvel komt.'
.
Precies!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die andere voetballers zijn gewoon lang
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
Dit is toch wel het meest treurige dat ik ooit heb gezien.
[ afbeelding ]
Jammer ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:34 schreef anonymoussie het volgende:
Sjeetje, zo'n kans en dan nog niet scoren.... pff
Neeenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
VS gaat heel laf winnen.
Dan ga ik wel even Belgie kijken.
Jurgen Klinsmann?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef anonymoussie het volgende:
Zag die coach van de VS, lijkt echt op een lulletje rozewater
Nee, daarom vroeg ik het ook. Maar ik mis steeds die hulpjes.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:59 schreef Specularium het volgende:
Dan ben je een ginger en heet je de bruine.
Ja, volgens mij welquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Zei hij nou maman je t'aime in de camera?
Ik heb nog nooit zoveel slechte pasen in 1 wedstijd gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:17 schreef Uccie het volgende:
Zit ook verder weinig echt kwaliteit in het team van de VS.
Eigenlijk is het een leuke wedstrijd omdat ze even belabberd zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel slechte pasen in 1 wedstijd gezien
Ja, het is wel lachen zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een leuke wedstrijd omdat ze even belabberd zijn.
De Vs met een gatenkaasverdediging en België met 29 geniste kansen op goal.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef Specularium het volgende:
Nu kunnen ze afgemaakt worden door Argentinie.
Nee, Cornald Maas is fijnquote:
Trusten!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Cornald Maas is fijn
Ik ga slapen, morgen om 7u weer op.
De eerste helft kun je wel overslaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:14 schreef Viro het volgende:
Straks herhaling van Belgie - VS kijken, heb blijkbaar een spannend wedstrijd gemist.
Ik ben verre van simpel...quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:23 schreef Specularium het volgende:
Die OP heeft mij al meer dan 3 minuten gekost.
Het is inderdaad heel mooi weer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
Iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Ben mezelf aan het afbeulen in de sportschool, legdayquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
Dan zijn we natuurlijk allemaal enorm nieuwsgierig naar wat voor liedje dat dan wel niet moet zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Webschip het volgende:
Het moet ook wel en leuk liedje zijn, omdat ik het weer draai.
The Another love van Tom Odellquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zijn we natuurlijk allemaal enorm nieuwsgierig naar wat voor liedje dat dan wel niet moet zijn.
Zonde joh, je kan je legs toch ook buiten trainen met dit weer? Ik heb vandaag 40 km gefietst en daarna 10 km met de honden gelopen. Ben helemaal afgetraind nuquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben mezelf aan het afbeulen in de sportschool, legday![]()
Yep, ga nu nog een terrasje doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
Dat is handig als je slanke benen wilt. Ik wil sterke gespierde benen ivm taekwondo. Wil weer in vorm komen voor ik wedstrijden ga doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zonde joh, je kan je legs toch ook buiten trainen met dit weer? Ik heb vandaag 40 km gefietst en daarna 10 km met de honden gelopen. Ben helemaal afgetraind nu
Oh aha. Wel tof, taekwondo. Ben je goed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is handig als je slanke benen wilt. Ik wil sterke gespierde benen ivm taekwondo. Wil weer in vorm komen voor ik wedstrijden ga doen.
Hij schopt zo een brommerframe krom jonge! BAM!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh aha. Wel tof, taekwondo. Ben je goed?
Deed mee aan nk en ek dus denk zelf dat ik op een best hoog niveau bezig was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh aha. Wel tof, taekwondo. Ben je goed?
Knapquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Deed mee aan nk en ek dus denk zelf dat ik op een best hoog niveau bezig was.
Nee, 5 jaar lang geen examens gedaan omdat ik rood wel mooi vond staan en iedereen in poule voor gek hield. Tegenstanders dachten dat ik een "beginner" was en dat zij mij wel makkelijk konden uitschakelenquote:
Haha. Maar word je bij wedstrijden dan niet ingedeeld op band?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, 5 jaar lang geen examens gedaan omdat ik rood wel mooi vond staan en iedereen in poule voor gek hield. Tegenstanders dachten dat ik een "beginner" was en dat zij mij wel makkelijk konden uitschakelenHebben ze gelijk afgeleerd om iemand te inschatten op band
Jij ziet er toch altijd mooi uit? Het wordt wel warm las ikquote:
Ik kom vanuit mijn werk, wil er niet teveel uitzien als een kantoormiepquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij ziet er toch altijd mooi uit? Het wordt wel warm las ikik neem wel een spijkerjasje mee denk ik.
Nee doe maar geen mantelpakje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kom vanuit mijn werk, wil er niet teveel uitzien als een kantoormiep
Nee dat kan niet.quote:
Ik denk niet dat mijn tafelgenote dat erg op prijs steltquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan makkelijk, ook nog 5 bussen haarlak in je haar en dan kom je er zo mee weg.
Gewoon YOLO op een casual fridayquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn tafelgenote dat erg op prijs stelt
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
Oeps....ik neig op het moment naar telefoon gesloopt
Hij wil.de niet meer aan, dacht dat de accu stuk was. Ik naar de Samsung winkel zegt die kerel dat het niet de accu is. Moest even terug naar fabrieksinstellingen.quote:
Nou, volgens mij kan je hem daar niet mee slopen hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij wil.de niet meer aan, dacht dat de accu stuk was. Ik naar de Samsung winkel zegt die kerel dat het niet de accu is. Moest even terug naar fabrieksinstellingen.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kan je hem daar niet mee slopen hoor.
Ooooooohhhh... dus je bent er zelf gewoon kapot vanquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Nee ik bedoelde mee dat iik het één en ander weer aan de praat moet gaan krijgen. Ringtone weer opnieuw maken achtergrondjes instellen etc etc.
Ik kom er altijd wel weer uit, maar het is zo'n gedoe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ooooooohhhh... dus je bent er zelf gewoon kapot van
Ik heb zo'n hekel aan die dingen.. smartphones die zo dom zijn als het achtereind van een varken of zo traag als een slak. Toen die nieuwe quadcore dingen uitkwamen ook, kwam er zo'n gozer naar mj toe; "kijk dit is die nieuwe HTC, quadcore enzo weetje wel... kan ik meerdere dingen tegelijk doen" bla bla.. Ik dacht, quadcore? Die heb ik thuis staan man.. op 1 single thread heb ik nog meer rekenkracht dan dat stuk ellende wat je in je handen hebt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kom er altijd wel weer uit, maar het is zo'n gedoe.
Maar ja als hij het daarna gewoon weer doet is het prima
Ja kan blijkbaar wel helpen, maar het is een hoop werk alles weer terug te krijgen. Vooral alle contactenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die dingen.. smartphones die zo dom zijn als het achtereind van een varken of zo traag als een slak. Toen die nieuwe quadcore dingen uitkwamen ook, kwam er zo'n gozer naar mj toe; "kijk dit is die nieuwe HTC, quadcore enzo weetje wel... kan ik meerdere dingen tegelijk doen" bla bla.. Ik dacht, quadcore? Die heb ik thuis staan man.. op 1 single thread heb ik nog meer rekenkracht dan dat stuk ellende wat je in je handen hebt.
Ik wil altijd gooien met die dingen.. maar je hebt ze tegenwoordig wel nodig dus dat ben ik een beetje aan het afleren. Maar die van mij kan ook wel even terug naar fabrieksinstellingen denk ik, hij is zo traag.. en daar erger ik mij dan kapot aan.
Komt wel goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan blijkbaar wel helpen, maar het is een hoop werk alles weer terug te krijgen. Vooral alle contactenhopelijk zitten die in de backup die nog aan terugzetten is.
Jawel, maar die zijn verdeeld in 2 subklassen, A-klasse (blauw en hoger) en B-klasse (wit t/m groen). Daarna word er gekeken naar leeftijd, lengte en gewicht zodat de poules eerlijk en gelijk blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Maar word je bij wedstrijden dan niet ingedeeld op band?
Scheelt een hoop frustratie. Al zijn sommige apps wel cool of handig. Maar je koopt zo'n ding en een paar maanden later is er alweer een betere en snellere. Ik zou wel zo'n waterdichte Sony willen maar die dingen zijn stervens duur.quote:
Ik heb de Xperia Zquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Scheelt een hoop frustratie. Al zijn sommige apps wel cool of handig. Maar je koopt zo'n ding en een paar maanden later is er alweer een betere en snellere. Ik zou wel zo'n waterdichte Sony willen maar die dingen zijn stervens duur.
Als ie maar kan trillen toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon een kingkong van 60 euro. Ik weet niet eens hoe een xperia eruit zietJa ik kan googelen.
De accuduur is in ieder geval prima hoor. Anders moet je ook even op Pandawill of zo kijken, scheelt echt een hoop geld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ie maar kan trillen toch?![]()
![]()
Ik wil er 1 die waterdicht is, snel is, lange accuduur en waar je knappe foto's/filmpjes mee kan maken, maar vooral betaalbaar. Is dus onmogelijk.
Had ik al gedaan. Maar ik wil gewoon een Xperia Z1 of Z2.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De accuduur is in ieder geval prima hoor. Anders moet je ook even op Pandawill of zo kijken, scheelt echt een hoop geld.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een telefoon gekregen van mijn sugardaddy
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een telefoon gekregen van mijn sugardaddy
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |