Was laatst een topic in CUL, over het wassen van rauw vlees. Blijkbaar doen sommige mensen dat?quote:
Oh..ik heb hem nog niet gegeten, op het pakje staat in bierbeslag.quote:
Nee toch, uitkoken van rauw vleesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was laatst een topic in CUL, over het wassen van rauw vlees. Blijkbaar doen sommige mensen dat?
Dat zul je dus nooit weten hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die spetterende show kan je vergeten.
Karina bluft
Alsof je er iets van moet weten om er iets over te kunnen zeggen. Check de wk pool, ik sta 5e terwijl ik niks van voetbal weet. Is allemaal random.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Cornald Maas en Jan Smit voor de analyse.
Jaja.
Ja, Ik ken wat Surinaamse en Turkse mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was laatst een topic in CUL, over het wassen van rauw vlees. Blijkbaar doen sommige mensen dat?
Dat ging over wassen van kip.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies. Zou je infecties van kunnen krijgen, al begrijp ik het mechanisme daar achter niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ging over wassen van kip.
Dat je dat niet moet doen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh..ik heb hem nog niet gegeten, op het pakje staat in bierbeslag.
Dit is dubbelverpakking, die ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem ja, met een korstje. Al herken ik de verpakking niet, is zeker nieuw.
Een vis die zeewier eet...ik eet volgens mij ook vis die vis eet.quote:
Ik denk dat veel roofvissen ook genuttigd worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een vis die zeewier eet...ik eet volgens mij ook vis die vis eet.
Geen idee eigenlijk.
Gewoon vegetarisch etenquote:
In elk geval meerval, maar geen idee wat een kabeljauw eet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat veel roofvissen ook genuttigd worden.
Oe die ken ik niet, kan ik vrijdag wel eens kopen als ik boodschappen haal, heb ik vrijdagavond wat lekkers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die is lekker.
Maar ik bedoelde deze
[ afbeelding ]
Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar ik hoor er goeie dingen over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe die ken ik niet, kan ik vrijdag wel eens kopen als ik boodschappen haal, heb ik vrijdagavond wat lekkers.
Meervallen zijn eng, heb ze hier in het Amsterdamse bos weleens gezien, in het water dan he, niet in de bossen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval meerval, maar geen idee wat een kabeljauw eet.
Dan kan ik volgens mij beter een lekkerbek gaan halen bij de visboer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die is lekker.
Maar ik bedoelde deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Meervallen zijn eng, heb ze hier in het Amsterdamse bos weleens gezien, in het water dan he, niet in de bossen.
Heb jij zo'n 020 neus dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Zijn inderdaad enge beesten ik ben een keer bijna gebeten..in mijn neus
Maar ze zijn wel erg lekker.
Ik houd niet zo van zoetwatervis, zitten altijd zoveel graatjes in.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ja, die is ook wel lekkerder, maar soms is die dicht en dan is dit ook prima te eten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kan ik volgens mij beter een lekkerbek gaan halen bij de visboer.
Denk ik.
Ik heb ze dat ook nooit gevraagd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval meerval, maar geen idee wat een kabeljauw eet.
Alsof de visboer zo culinair is met zijn bazenfrituur.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die is ook wel lekkerder, maar soms is die dicht en dan is dit ook prima te eten.
Hoeft niet altijd culinair enzo.
Nee een 070 neus.quote:
die beesten worden anderhalve meter lang man, als die in je neus bijt dan heeft hij ook gelijk je schoentjes binnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nou ja, duur dan. Al kan ik bij de visboer wel kiezen tussen dure en goedkopere lekkerbekjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof de visboer zo culinair is met zijn bazenfrituur.
Nee, dan blijven mijn voeten nog net buitenboord bungelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
die beesten worden anderhalve meter lang man, als die in je neus bijt dan heeft hij ook gelijk je schoentjes binnen
Daar kunnen ze best zo'n gare Asylum film over maken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
die beesten worden anderhalve meter lang man, als die in je neus bijt dan heeft hij ook gelijk je schoentjes binnen
Ja nu moet ik opzoeken wat meerval in het Engels is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar kunnen ze best zo'n gare Asylum film over maken.
Nee, was gewoon een matige kans.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef anonymoussie het volgende:
Het begint ergens op te lijken, als je dat bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |