Maar hoe krijg ik dat dan op mijn bord?quote:
Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
Tering wat spannend.
Hopen op een spetterende penaltyreeks.
gewoon vriendelijk verzoeken of het er wil gaan liggen en anders heb je pechquote:
Dacht even dat dit nog over Karina's piercing ging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
Tering wat spannend.
Hopen op een spetterende penaltyreeks.
Ik spreek geen vis...dat wordt geen topshow.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon vriendelijk verzoeken of het er wil gaan liggen en anders heb je pech
Dan ga ik ook dood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Vissen die al dood zijn uit de sloot vissen en bakken.
Die kun je niet eten he, ontzettende nepbelg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Vissen die al dood zijn uit de sloot vissen en bakken.
Oh die koop ik weleens, dat is lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
Nee Corrie, je moet die fishcuisine hebben.
Dan heb je vis die naar pizza smaakt.
Gewoon even wassen onder de kraan.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht even dat dit nog over Karina's piercing ging.
Die in bierbeslag schijnt heel lekker te zijn, bedoel je die?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die koop ik weleens, dat is lekkerVooral die met een korstje.
Nee dat eerste stukje.quote:
Geen idee, er zit een korstje opquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die in bierbeslag schijnt heel lekker te zijn, bedoel je die?
Ieeuuuuuuwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon even wassen onder de kraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |