De eerste helft kun je wel overslaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:14 schreef Viro het volgende:
Straks herhaling van Belgie - VS kijken, heb blijkbaar een spannend wedstrijd gemist.
Ik ben verre van simpel...quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:23 schreef Specularium het volgende:
Die OP heeft mij al meer dan 3 minuten gekost.
Het is inderdaad heel mooi weer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
Iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Ben mezelf aan het afbeulen in de sportschool, legdayquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
Dan zijn we natuurlijk allemaal enorm nieuwsgierig naar wat voor liedje dat dan wel niet moet zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Webschip het volgende:
Het moet ook wel en leuk liedje zijn, omdat ik het weer draai.
The Another love van Tom Odellquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zijn we natuurlijk allemaal enorm nieuwsgierig naar wat voor liedje dat dan wel niet moet zijn.
Zonde joh, je kan je legs toch ook buiten trainen met dit weer? Ik heb vandaag 40 km gefietst en daarna 10 km met de honden gelopen. Ben helemaal afgetraind nuquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben mezelf aan het afbeulen in de sportschool, legday![]()
Yep, ga nu nog een terrasje doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |