oke, goed om als cadeau weg te gevenquote:
Is maar Belgie - VS hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:29 schreef Chai het volgende:
Mortaxx![]()
WK is maar eens in de 4 jaar hoor en over 2 weken lukt het je ook echt nog wel om twee tinderdates per dag te regelen.
quote:
1-0 inderdaad maar Argentinië wint met 2-1.quote:
Maakt niet uit of het eetbaar is als het er maar leuk uit ziet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn we al klaar voor zaterdag ?
Misschien wat hapjes maken, leuk voor op FB
Hamburgers van piepschuimquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het eetbaar is als het er maar leuk uit ziet.
Waarom 1 lens? Had anders bij kruidvat wat van die daglensen gehaald als het haast heeftquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:20 schreef VeerEli het volgende:
Kk Post NL
Zouden tussen half 3 en half 5 m'n lens bezorgen.
Maar ik zou pas kwart over 4 in m'n woonplaats aankomen, maar zag op m'n tel dat ze er nog niet waren geweest. Ben als een motherfucking speer naar huis gefietst. Toen ik thuis kwam nog geen briefje in de bus, dus chill. Expres gewacht met douchen; want straks hoor ik de bel niet.
INMIDDELS IS HET FREAKING BIJNA HALF 6 EN ZE ZIJN NOG NIET GEWEEST
Cameralens mongool.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom 1 lens? Had anders bij kruidvat wat van die daglensen gehaald als het haast heeft
Jouwquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Cameralens mongool.Zelfs ik snap dat
Gewoon groene boekje vervangen voor straatwoordenboek jatogggquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch had ik gelijk, dat veelvuldig gebruik van jouw is gewoon kk irritant
En wat nou als je geen straat kanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon groene boekje vervangen voor straatwoordenboek jatoggg
Ik eet opeens alleen en heb nu duizend kilo kip over. Kom je eten?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon groene boekje vervangen voor straatwoordenboek jatoggg
Kom je beetje laat mee. Heb nu al eetafspraak :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik eet opeens alleen en heb nu duizend kilo kip over. Kom je eten?
Oeh, heb je date?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je beetje laat mee. Heb nu al eetafspraak :$
Ik heb binnenkort 12 flessen wijn, kunnen dan wel doen
Hoorde deze laatst in de auto, godkk tranen in m'n ogen gekregen toen, zo slecht.quote:
Leuke parodie op de standaardzomerhit: beat, accordeon, saxofoon en een Spaanse tekst.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoorde deze laatst in de auto, godkk tranen in m'n ogen gekregen toen, zo slecht.
Cameralens jonge conjoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom 1 lens? Had anders bij kruidvat wat van die daglensen gehaald als het haast heeft
Kan jij me bellen als het tegenvalt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oeh, heb je date?
Is goed, zal de glazen vast poleren.
Toen Veer net begon over PostNL dacht ik eraan dat ik vanmiddag een mailtje heb gehad.quote:
Wat is het codewoord? 'Chaimozy' weer?quote:
Wie is mozy?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is het codewoord? 'Chaimozy' weer?
Wormvormig aanhangsel.quote:
Het ging net over tieten en gleuvenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
Oh dat topic gesloten zekerwaarom altijd aandacht voor dat soort trolls
oh hihi :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het ging net over tieten en gleuven
Gaat het?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Al mijn toto's verneukt door die kut Duitsers.
Gelukkig.quote:
Nou en.quote:
Srs?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zoek een Ray Ban Justin bril maat 54. Turtoise.
quote:
Ja jij kan niet eens een treinkaartje betalen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
Vind het ook niet echt een mooie zonnebril eigenlijk. Vast ook nog belachelijk duur.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja jij kan niet eens een treinkaartje betalen.
was grapje tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik kki lekker ben, maar leuk geprobeerd wel
Verschilt enorm.. goedkoopste was ¤99, duurste ¤149.99 die ik tot nu toe heb gevonden. Heb alleen nog niet echt internet doorgespit.quote:
Oh oke. Hoe is het met je baardgroei eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je zeggen dat je niet srs was en iedereen er weer is ingetuind.
[..]
Ja, klopt. [ afbeelding ]
Dat vind ik toch wel vrij duur eigenlijk. Maar goed, ik raak mijn zonnebrillen ook altijd kwijt, dus geef er sws nooit meer dan 30 euro aan uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verschilt enorm.. goedkoopste was ¤99, duurste ¤149.99 die ik tot nu toe heb gevonden. Heb alleen nog niet echt internet doorgespit.
Ja goed, leuk dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh oke. Hoe is het met je baardgroei eigenlijk?
Geld doet hem niet voor kwaliteit hoor. Liever gewoon de 60 euro voor een fijne spijkerbroek zonder merk, dan 120 voor een supermeek om dat merk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja jij kan niet eens een treinkaartje betalen.
Srsly?quote:
Niks hoor ik vind helemaal mooiquote:
Echt spectaculairquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
Omg :S 2nutz, Mur wat vinden jullie ervan?
Gwoon deze togquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Welke heb jij dan? =$ Prada Cat Eye zeker.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik kki lekker ben, maar leuk geprobeerd wel
quote:
Las Che_ ipv Cue_, ging hardopquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
R&P / Depressie & Angst #104 waar Cue_ gaat sporten!
Doe maar daar.
Ik heb dat dus zo vaak eh.quote:
Ja.quote:
sletquote:
Denk ook veel aan jou.quote:
durrr2quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij nader inzien kan je sma ook 90 kilo wegen op die US-pic.
Aan jou denk ik het meest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zag een look-a-like van jou en moest aan jou denken.
denk maarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij nader inzien kan je sma ook 90 kilo wegen op die US-pic.
dan ben je supersletquote:
Geen zorgen, ik grope ook mannen op festivalsquote:
Kom je van Gropestreet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik grope ook mannen op festivals
wtf ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
las het trouwens op een belgisch accenteke
families for life gquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Woon je in Gropestreet? [ afbeelding ]
Mooi hempjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
families for life g
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
families for life g
[ afbeelding ]
Welkom op internet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke kom ik net op Facebook een filmpje tegen waar een kale vent zijn hoofd helemaal in een kut stopt.
Vond ik ook al jaquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
families for life g
[ afbeelding ]
.
duhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ].
Maar stiekem wil je natuurlijk gewoon je arm showen.
Hahaha ging ook stuk toen ik die quote zag en idd dat accentquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
las het trouwens op een belgisch accenteke
Contemplating life over some baby formula thoughquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
families for life g
[ afbeelding ]
Als die lijer nou had gescoord met dat verre schot voor open doel hadden we nog punten gepakt ookquote:
Oké wel dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar zolang mijn 4 aanstaande stiefbroertjes en zusjes hier niet komen te wonen zal het nog wel even duren denk ik.
Waarom ga je niet met je mams mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké wel dus.Ze wonen waarschijnlijk vanaf het eind van de maand hier. Heb ze nog nooit ontmoet, maar oké. Alleen die vriendin van mijn vader één keer heel kort. En die is waarschijnlijk zwanger (ze hebben sinds februari iets
). Alleen mijn vader komt overal heel laat mee, weet pas sinds gisteren dat die kinderen er vanaf dan al zijn.
![]()
[/R&P]
Klotequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké wel dus.Ze wonen waarschijnlijk vanaf het eind van de maand hier. Heb ze nog nooit ontmoet, maar oké. Alleen die vriendin van mijn vader één keer heel kort. En die is waarschijnlijk zwanger (ze hebben sinds februari iets
). Alleen mijn vader komt overal heel laat mee, weet pas sinds gisteren dat die kinderen er vanaf dan al zijn.
![]()
[/R&P]
Lol, de R&P-mevrouw komt nu zelf in een R&P-situatiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
[/R&P]
rape mequote:
Ga ik wel, maar die heeft de sleutel nog niet en was van plan alles rustig over te huizen (vooral eerst alles van mijn moeder). Eerst mijn moeder daar wonen, daarna ik. Zodat zij zo snel mogelijk op haar eigen plekje zit.quote:
Ja mij ook een stuk leuker. Met mijn nichtje van die leeftijd kan ik altijd gezellig kletsen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
Een stiefzusje van een jaar of 16 zou me dan wel weer leuk lijken
Dit had ik een half jaar geleden zelf ook nooit geloofd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, de R&P-mevrouw komt nu zelf in een R&P-situatie [ afbeelding ]
Zou je die raken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
Hmmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou een stiefbroer nu ook wel raken, zoveel daddyissues, ik raak de weg kwijt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
In februari kwam 'ie dus iets te snel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
[/R&P]
Ook raar dat je pa dat nu pas laat weten..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
[/R&P]
vrouwenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef ntm het volgende:
Over r&p gesproken, dat topic van een gozer die 22 jaar getrouwd is geweest en z'n vrouw was vreemdgegaan met de buurman.
Klopt. Dat is nog het meest vervelende van alles.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Ook raar dat je pa dat nu pas laat weten..
Zit jij niet op kamers?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Dat is nog het meest vervelende van alles.
Daarom wil ik hier nu echt weg, ben telkens voor het blok gezet.
Nope. Wil ik wel, maar eerst maar de verhuizing naar mijn moeder achter de rug hebben.quote:
Ok cool, dan heb je in ieder geval een plekje voor jezelf waar je weer wat kracht, of hoe je het wilt noemen, op kunt doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope. Wil ik wel, maar eerst maar de verhuizing naar mijn moeder achter de rug hebben.
Wel al volgende week een hospiteeravond.
klbsc is dood man, wist je t nietquote:
Ja al een jaar of twee hč.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
klbsc is dood man, wist je t niet
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Dat is nog het meest vervelende van alles.
Daarom wil ik hier nu echt weg, ben telkens voor het blok gezet.
7 weeks in, nigger genes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja al een jaar of twee hč.
#FerSC4life
En mijn begeleiding werpt zijn vruchten af zie ik.
Mannen doen het niet sneaky, zijn we te dom voorquote:
Zojuist live ingeschakeld.quote:
ik ben de superslavequote:
Geef mij Donna maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Rachel Zane van Suits is zoooo lekker he.
dikzakquote:
pak aanquote:
Welk eerste goal?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef Zaktabak het volgende:
De regeringsformatie in België ging nog sneller dan hun eerste goal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speaking of, was je meisje nog geslaagd bij het schoenen kopen?quote:
Yeah! Ze heeft een paartje Air Max Thea's gekocht. Deze:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Speaking of, was je meisje nog geslaagd bij het schoenen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Yeah! Ze heeft een paartje Air Max Thea's gekocht. Deze:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Heb ook een beetje doorgeschemerd dat ik een stapje terug wil doen.quote:
Verstandige zaak denk ik. Absolute eerlijkheid is belangrijk vriend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ook een beetje doorgeschemerd dat ik een stapje terug wil doen.Best lastig tegen z'n lief kind.
Ja eens. Eerlijkheid en vertrouwen imo. Maar alsnog is het niet heel chill om te vertellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
Verstandige zaak denk ik. Absolute eerlijkheid is belangrijk vriend.
Ik heb daar niet zo heel veel moeite mee geloof ik. Misschien is het een goede oefening voor je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja eens. Eerlijkheid en vertrouwen imo. Maar alsnog is het niet heel chill om te vertellen.
ik ben heel gevoeligquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo heel veel moeite mee geloof ik. Misschien is het een goede oefening voor je.
Tss, hoe moet ze dat nou ineens begrijpen? Aan duidelijkheid heeft ze het meest, niet als een wijf gedragen please.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ook een beetje doorgeschemerd dat ik een stapje terug wil doen.Best lastig tegen z'n lief kind.
Ja komt goed, even juiste moment vinden. Ze heeft net haar master gehaald en werd vandaag geopereerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Tss, hoe moet ze dat nou ineens begrijpen? Aan duidelijkheid heeft ze het meest, niet als een wijf gedragen please.
In roerige tijden wil je duidelijkheid is mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja komt goed, even juiste moment vinden. Ze heeft net haar master gehaald en werd vandaag geopereerd.
Het wordt met de dag dramatischer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja komt goed, even juiste moment vinden. Ze heeft net haar master gehaald en werd vandaag geopereerd.
ben je nog met je ex gaan chillen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
mawh, ik besteed er eigenlijk maar weinig aandacht aan
Ik vind het nogal lullig voor dat meisje als je echt niks van d'r wil, zij geopereerd wordt en jij schone schijn houdt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, was even langsgaan. Even in de tuin bakkie thee gedronken en gepraat. Zij heeft issues mannnquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lullig voor dat meisje als je echt niks van d'r wil, zij geopereerd wordt en jij schone schijn houdt.
Dat klopt, desalniettemin mag je toch verwachten dat je er naar handelt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ja, je herhaalt nu zeg maar hetgeen wat ik al heb vermeld.
Ja ik bel haar nu wel even op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat klopt, desalniettemin mag je toch verwachten dat je er naar handelt.
Klinkt misschien stom, maar ik zou dat liever hebben als ik haar was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik bel haar nu wel even op.
'joh, voederbietel zei net en uhm.. ja leek me indd goed, want dit kan.. en.'
Knie.quote:
Maar jij bent haar nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom, maar ik zou dat liever hebben als ik haar was.
Dat klopt. Mooi om je achter te verschuilenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar jij bent haar nietIk ken der iets beter. Toch bedankt.
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat klopt. Mooi om je achter te verschuilen.
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had beter van jou verwacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
ahaha chimeid die ik probeer te hosselen wordt geopereerd zie mij niet caren
Da's ook toevallig, lijkt wel op BT's verhaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dit vind jij hetzelfde alsquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
Jij ziet de gelijkenissen niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dit vind jij hetzelfde als
[..]
Altijd toch.quote:
Een van BT's liefdesverhalenquote:
Die verhalen kunnen mij ook niet bekoren maarja heb niet veel beters te doen om 00:33quote:
zo blijf je fatso. Doe als CB, eet havermoutquote:
Wrom, is toch net als dat liedje ;s jiggle jiggle jigglequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zo blijf je fatso. Doe als CB, eet havermout
welke?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:01 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht nog steeds tot Yvonne mijn prangende vraag beantwoord.
gvdquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom, is toch net als dat liedje ;s jiggle jiggle jiggle
hoe t met je dochter gaatquote:
Moest lachen om mezelfquote:
wijven op facebook die engels proberen te praten gvdquote:
quote:"Disappointend.. But one hell of a good game.. Damn.."
quote:"Disappointend.."
Hoi zaktabakquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd
das de fatso versie
[..]
hoe t met je dochter gaat
Laat Veer eens met rust joh. :squote:Op woensdag 2 juli 2014 00:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wijven op facebook die engels proberen te praten gvd
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben Chocolatebear hoor. ben je blind of wa?quote:
zit graag aan haarquote:
is voor al mn buitenlandse kennissen tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso hekel aan Nederlanders die Engels praten op social media.
opbokkenquote:
Voor je Nederlandse tante in België en je Candy Crush-vriendinnetje ja, ophoeren met die shit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is voor al mn buitenlandse kennissen toch
[..]
opbokken
"ik heb veel gereisd hoor"quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor je Nederlandse tante in België en je Candy Crush-vriendinnetje ja, ophoeren met die shit.
Gewoon een levendige fantasie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:48 schreef chroestjov het volgende:
Volgens mij is BT gewoon een pathologische leugenaar.
Ja precies. Echt niemand van de mensen die je ontmoet hebt geeft een neuk.quote:
Wat is er aan de hand poepie ;squote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Echt niemand van de mensen die je ontmoet hebt geeft een neuk.
Heb zin in Bossche bol. :squote:
Voor jou ? o.O nopequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is voor al mn buitenlandse kennissen toch
[..]
opbokken
Kom eraan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom maar halen, zal een Jan de Groot voor je kopen.
ophoerenquote:
Ben disanpointend in zequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Echt niemand van de mensen die je ontmoet hebt geeft een neuk.
kk opquote:
Gvd, zeker ook weer met je reet over de bank zitten schuren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe me shit opruimen, letterlijk, heb net op het tapijt zitten schijten.
Ja, maar dat geeft niet, is toch bruin, ik kocht hem wit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, zeker ook weer met je reet over de bank zitten schuren.
hebben al genoeg Kkmongolen d'r bij gekregen. Kan meer niet handelen.quote:
kk ik heb nog op die bank gezetenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft niet, is toch bruin, ik kocht hem wit.
Vintagequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft niet, is toch bruin, ik kocht hem wit.
ik heb muizenquote:
Boeiend, wees blij dat die dooie rat op je kop nu weer weg is.quote:
je moet je kk bek houden gek. Mijn haar is praktikquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, wees blij dat die dooie rat op je kop nu weer weg is.
Hahaha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet je kk bek houden gek. Mijn haar is praktik
Lang haar was wel Osiris stylo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet je kk bek houden gek. Mijn haar is praktik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |