Het ging net over tieten en gleuvenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
Oh dat topic gesloten zekerwaarom altijd aandacht voor dat soort trolls
oh hihi :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het ging net over tieten en gleuven
Gaat het?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Al mijn toto's verneukt door die kut Duitsers.
Gelukkig.quote:
Nou en.quote:
Srs?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zoek een Ray Ban Justin bril maat 54. Turtoise.
quote:
Ja jij kan niet eens een treinkaartje betalen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
Vind het ook niet echt een mooie zonnebril eigenlijk. Vast ook nog belachelijk duur.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja jij kan niet eens een treinkaartje betalen.
was grapje tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik kki lekker ben, maar leuk geprobeerd wel
Verschilt enorm.. goedkoopste was ¤99, duurste ¤149.99 die ik tot nu toe heb gevonden. Heb alleen nog niet echt internet doorgespit.quote:
Oh oke. Hoe is het met je baardgroei eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je zeggen dat je niet srs was en iedereen er weer is ingetuind.
[..]
Ja, klopt. [ afbeelding ]
Dat vind ik toch wel vrij duur eigenlijk. Maar goed, ik raak mijn zonnebrillen ook altijd kwijt, dus geef er sws nooit meer dan 30 euro aan uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verschilt enorm.. goedkoopste was ¤99, duurste ¤149.99 die ik tot nu toe heb gevonden. Heb alleen nog niet echt internet doorgespit.
Ja goed, leuk dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh oke. Hoe is het met je baardgroei eigenlijk?
Geld doet hem niet voor kwaliteit hoor. Liever gewoon de 60 euro voor een fijne spijkerbroek zonder merk, dan 120 voor een supermeek om dat merk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja jij kan niet eens een treinkaartje betalen.
Srsly?quote:
Niks hoor ik vind helemaal mooiquote:
Echt spectaculairquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
Omg :S 2nutz, Mur wat vinden jullie ervan?
Gwoon deze togquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Welke heb jij dan? =$ Prada Cat Eye zeker.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik kki lekker ben, maar leuk geprobeerd wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |