quote:
Las Che_ ipv Cue_, ging hardopquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
R&P / Depressie & Angst #104 waar Cue_ gaat sporten!
Doe maar daar.
Ik heb dat dus zo vaak eh.quote:
Ja.quote:
sletquote:
Denk ook veel aan jou.quote:
durrr2quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij nader inzien kan je sma ook 90 kilo wegen op die US-pic.
Aan jou denk ik het meest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zag een look-a-like van jou en moest aan jou denken.
denk maarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij nader inzien kan je sma ook 90 kilo wegen op die US-pic.
dan ben je supersletquote:
Geen zorgen, ik grope ook mannen op festivalsquote:
Kom je van Gropestreet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik grope ook mannen op festivals
wtf ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
las het trouwens op een belgisch accenteke
families for life gquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Woon je in Gropestreet? [ afbeelding ]
Mooi hempjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
families for life g
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
families for life g
[ afbeelding ]
Welkom op internet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke kom ik net op Facebook een filmpje tegen waar een kale vent zijn hoofd helemaal in een kut stopt.
Vond ik ook al jaquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
families for life g
[ afbeelding ]
.
duhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ].
Maar stiekem wil je natuurlijk gewoon je arm showen.
Hahaha ging ook stuk toen ik die quote zag en idd dat accentquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
las het trouwens op een belgisch accenteke
Contemplating life over some baby formula thoughquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
families for life g
[ afbeelding ]
Als die lijer nou had gescoord met dat verre schot voor open doel hadden we nog punten gepakt ookquote:
Oké wel dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar zolang mijn 4 aanstaande stiefbroertjes en zusjes hier niet komen te wonen zal het nog wel even duren denk ik.
Waarom ga je niet met je mams mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké wel dus.Ze wonen waarschijnlijk vanaf het eind van de maand hier. Heb ze nog nooit ontmoet, maar oké. Alleen die vriendin van mijn vader één keer heel kort. En die is waarschijnlijk zwanger (ze hebben sinds februari iets
). Alleen mijn vader komt overal heel laat mee, weet pas sinds gisteren dat die kinderen er vanaf dan al zijn.
![]()
[/R&P]
Klotequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké wel dus.Ze wonen waarschijnlijk vanaf het eind van de maand hier. Heb ze nog nooit ontmoet, maar oké. Alleen die vriendin van mijn vader één keer heel kort. En die is waarschijnlijk zwanger (ze hebben sinds februari iets
). Alleen mijn vader komt overal heel laat mee, weet pas sinds gisteren dat die kinderen er vanaf dan al zijn.
![]()
[/R&P]
Lol, de R&P-mevrouw komt nu zelf in een R&P-situatiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
[/R&P]
rape mequote:
Ga ik wel, maar die heeft de sleutel nog niet en was van plan alles rustig over te huizen (vooral eerst alles van mijn moeder). Eerst mijn moeder daar wonen, daarna ik. Zodat zij zo snel mogelijk op haar eigen plekje zit.quote:
Ja mij ook een stuk leuker. Met mijn nichtje van die leeftijd kan ik altijd gezellig kletsen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
Een stiefzusje van een jaar of 16 zou me dan wel weer leuk lijken
Dit had ik een half jaar geleden zelf ook nooit geloofd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, de R&P-mevrouw komt nu zelf in een R&P-situatie [ afbeelding ]
Zou je die raken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
Hmmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou een stiefbroer nu ook wel raken, zoveel daddyissues, ik raak de weg kwijt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
In februari kwam 'ie dus iets te snel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
[/R&P]
Ook raar dat je pa dat nu pas laat weten..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
[/R&P]
vrouwenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef ntm het volgende:
Over r&p gesproken, dat topic van een gozer die 22 jaar getrouwd is geweest en z'n vrouw was vreemdgegaan met de buurman.
Klopt. Dat is nog het meest vervelende van alles.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Ook raar dat je pa dat nu pas laat weten..
Zit jij niet op kamers?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Dat is nog het meest vervelende van alles.
Daarom wil ik hier nu echt weg, ben telkens voor het blok gezet.
Nope. Wil ik wel, maar eerst maar de verhuizing naar mijn moeder achter de rug hebben.quote:
Ok cool, dan heb je in ieder geval een plekje voor jezelf waar je weer wat kracht, of hoe je het wilt noemen, op kunt doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope. Wil ik wel, maar eerst maar de verhuizing naar mijn moeder achter de rug hebben.
Wel al volgende week een hospiteeravond.
klbsc is dood man, wist je t nietquote:
Ja al een jaar of twee hè.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
klbsc is dood man, wist je t niet
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Dat is nog het meest vervelende van alles.
Daarom wil ik hier nu echt weg, ben telkens voor het blok gezet.
7 weeks in, nigger genes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja al een jaar of twee hè.
#FerSC4life
En mijn begeleiding werpt zijn vruchten af zie ik.
Mannen doen het niet sneaky, zijn we te dom voorquote:
Zojuist live ingeschakeld.quote:
ik ben de superslavequote:
Geef mij Donna maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Rachel Zane van Suits is zoooo lekker he.
dikzakquote:
pak aanquote:
Welk eerste goal?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef Zaktabak het volgende:
De regeringsformatie in België ging nog sneller dan hun eerste goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |