abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:58:50 #1
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141775381
Ik zit (weer) in een depri-periode. Ik merk het aan verschillende dingen, maar het meest aan het er gewoon geen zin meer in hebben.

Geen zin om boodschappen te doen, geen zin om te koken, geen honger. Heb vandaag alleen een banaan, een paar droge witte boterhammen op en wat avondeten. Geen zin in het huishouden.

Kwam ik net bij de kassa, werd ik de eerste 5 minuten niet eens geholpen. Nee, mevrouw had het te druk met allerlei andere dingen, behalve achter de kassa zitten. :( Ik mag dat kutwijf echt niet...

En dat helpt niet bepaald veel tegen de negatieve gedachtes, het triggert het alleen maar meer. Dus een huilbui toen ik thuiskwam. Vriend heeft me getroost. O+
pi_141775457
ik ken het. sterkte!
pi_141775512
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Kwam ik net bij de kassa, werd ik de eerste 5 minuten niet eens geholpen. Nee, mevrouw had het te druk met allerlei andere dingen, behalve achter de kassa zitten.
Gewoon weglopen. Moet je eens kijken hoe snel ze tijd hebben.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_141775575
Wrom zit je in depri modus dan ? :(

Heb er zelf ook last van :( Al een week niet te genieten op het werk, gelukkig heb ik geen vrienden dus die hebben dan ook gelukkig geen last van me...
pi_141775613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gewoon weglopen. Moet je eens kijken hoe snel ze tijd hebben.
Alsof dat hen iets interesseert.. Ben vandaag ook weggelopen uit een winkel omdat het me te lang duurde, denk dat ze alleen maar blij waren dat er een klant minder was.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141775663
plus dat je dan je boodschappen niet hebt, us heb je alleen jezelf er mee...
pi_141775695
Duh.. ik bedoel dus: weglopen MET boodschappen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')