quote:
Merk het zelf op sinds ik in 5 maanden in Praag geweest ben. Soms zie je in je ooghoeken dat een meisje kort naar je kijkt. Als je dan haar richting op kijkt kijkt ze meteen weg. Enige wat je dan hoeft te doen is wijzen, haar naar je toe trekken, en binnen een minuutje sta je te zoenen.
Heb ook wel eens niets gedaan om te zien hoe dat af zou lopen. Zelfde verhaal, ik was los aan het gaan, zie ik in m'n ooghoeken een meisje kijken, en snel wegkijken. Ik reageer er niet op. Dit deed ze ong 5 keer in een paar minuten, waarna ze met haar vriendinnen iets dichterbij ging staan. Ging heel overdreven sexy dansen, en eens in de zoveel tijd heel kort achterom kijken of ik er nog was. Vervolgens (liep ze vlak langs me) en ging ze een drankje halen, toen ze terugkwam stapte ze ''per ongeluk'' op mijn tenen: ''Oh Sorry!'' Hilarisch, ik heb haar maar beloont voor de moeite.
Maargoed, ik ben ook al een jaar actief bezig om deze shit te leren. Op een gegeven moment ga je die subtiele dingetjes opmerken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''