Helaas makkelijk gezegd dan gedaan..quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef Inaithnir het volgende:
Toegegeven, heb er zelf ook moeite mee, maar het idee is: gewoon doen. Vrouwen zijn (blijkbaar) ook gewoon mensen, die ook wel van een praatje houden.
Makkelijker Marokkaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:21 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Helaas makkelijk gezegd dan gedaan..
Jaaa dit heel erg. Ik haat het als mannen op je afkomen en dat je ze gewoon al zo ziet kijken, doe mij maar een gezellige vent die ook eens een dansje durft te wagen! (Ik heb mijn vriend leren kennen tijdens een uitgaansavond, gezellig mee gekletst en de gekste dansjes mee gedaan, heerlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef A-mineur het volgende:
Als je zonder enige intenties met vrouwen kan praten dan ga je de goede richting op. Anders kom je een beetje kansloos over, en ja dat voelen ze vaak wel aankomen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Heb trouwens ook nog een boek gekocht over vrouwen versieren.
http://memeguy.com/photos(...)tting-laid-46488.jpgquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Pietiepoe het volgende: Jaaa dit heel erg. Ik haat het als mannen op je afkomen en dat je ze gewoon al zo ziet kijken,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |