quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speaking of, was je meisje nog geslaagd bij het schoenen kopen?quote:
Yeah! Ze heeft een paartje Air Max Thea's gekocht. Deze:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Speaking of, was je meisje nog geslaagd bij het schoenen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Yeah! Ze heeft een paartje Air Max Thea's gekocht. Deze:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Heb ook een beetje doorgeschemerd dat ik een stapje terug wil doen.quote:
Verstandige zaak denk ik. Absolute eerlijkheid is belangrijk vriend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ook een beetje doorgeschemerd dat ik een stapje terug wil doen.Best lastig tegen z'n lief kind.
Ja eens. Eerlijkheid en vertrouwen imo. Maar alsnog is het niet heel chill om te vertellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
Verstandige zaak denk ik. Absolute eerlijkheid is belangrijk vriend.
Ik heb daar niet zo heel veel moeite mee geloof ik. Misschien is het een goede oefening voor je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja eens. Eerlijkheid en vertrouwen imo. Maar alsnog is het niet heel chill om te vertellen.
ik ben heel gevoeligquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo heel veel moeite mee geloof ik. Misschien is het een goede oefening voor je.
Tss, hoe moet ze dat nou ineens begrijpen? Aan duidelijkheid heeft ze het meest, niet als een wijf gedragen please.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ook een beetje doorgeschemerd dat ik een stapje terug wil doen.Best lastig tegen z'n lief kind.
Ja komt goed, even juiste moment vinden. Ze heeft net haar master gehaald en werd vandaag geopereerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Tss, hoe moet ze dat nou ineens begrijpen? Aan duidelijkheid heeft ze het meest, niet als een wijf gedragen please.
In roerige tijden wil je duidelijkheid is mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja komt goed, even juiste moment vinden. Ze heeft net haar master gehaald en werd vandaag geopereerd.
Het wordt met de dag dramatischer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja komt goed, even juiste moment vinden. Ze heeft net haar master gehaald en werd vandaag geopereerd.
ben je nog met je ex gaan chillen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
mawh, ik besteed er eigenlijk maar weinig aandacht aan
Ik vind het nogal lullig voor dat meisje als je echt niks van d'r wil, zij geopereerd wordt en jij schone schijn houdt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, was even langsgaan. Even in de tuin bakkie thee gedronken en gepraat. Zij heeft issues mannnquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lullig voor dat meisje als je echt niks van d'r wil, zij geopereerd wordt en jij schone schijn houdt.
Dat klopt, desalniettemin mag je toch verwachten dat je er naar handelt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ja, je herhaalt nu zeg maar hetgeen wat ik al heb vermeld.
Ja ik bel haar nu wel even op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat klopt, desalniettemin mag je toch verwachten dat je er naar handelt.
Klinkt misschien stom, maar ik zou dat liever hebben als ik haar was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik bel haar nu wel even op.
'joh, voederbietel zei net en uhm.. ja leek me indd goed, want dit kan.. en.'
Knie.quote:
Maar jij bent haar nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom, maar ik zou dat liever hebben als ik haar was.
Dat klopt. Mooi om je achter te verschuilenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar jij bent haar nietIk ken der iets beter. Toch bedankt.
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat klopt. Mooi om je achter te verschuilen.
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had beter van jou verwacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
ahaha chimeid die ik probeer te hosselen wordt geopereerd zie mij niet caren
Da's ook toevallig, lijkt wel op BT's verhaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dit vind jij hetzelfde alsquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
Jij ziet de gelijkenissen niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dit vind jij hetzelfde als
[..]
Altijd toch.quote:
Een van BT's liefdesverhalenquote:
Die verhalen kunnen mij ook niet bekoren maarja heb niet veel beters te doen om 00:33quote:
zo blijf je fatso. Doe als CB, eet havermoutquote:
Wrom, is toch net als dat liedje ;s jiggle jiggle jigglequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zo blijf je fatso. Doe als CB, eet havermout
welke?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:01 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht nog steeds tot Yvonne mijn prangende vraag beantwoord.
gvdquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom, is toch net als dat liedje ;s jiggle jiggle jiggle
hoe t met je dochter gaatquote:
Moest lachen om mezelfquote:
wijven op facebook die engels proberen te praten gvdquote:
quote:"Disappointend.. But one hell of a good game.. Damn.."
quote:"Disappointend.."
Hoi zaktabakquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd
das de fatso versie
[..]
hoe t met je dochter gaat
Laat Veer eens met rust joh. :squote:Op woensdag 2 juli 2014 00:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wijven op facebook die engels proberen te praten gvd
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben Chocolatebear hoor. ben je blind of wa?quote:
zit graag aan haarquote:
is voor al mn buitenlandse kennissen tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso hekel aan Nederlanders die Engels praten op social media.
opbokkenquote:
Voor je Nederlandse tante in België en je Candy Crush-vriendinnetje ja, ophoeren met die shit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is voor al mn buitenlandse kennissen toch
[..]
opbokken
"ik heb veel gereisd hoor"quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor je Nederlandse tante in België en je Candy Crush-vriendinnetje ja, ophoeren met die shit.
Gewoon een levendige fantasie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:48 schreef chroestjov het volgende:
Volgens mij is BT gewoon een pathologische leugenaar.
Ja precies. Echt niemand van de mensen die je ontmoet hebt geeft een neuk.quote:
Wat is er aan de hand poepie ;squote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Echt niemand van de mensen die je ontmoet hebt geeft een neuk.
Heb zin in Bossche bol. :squote:
Voor jou ? o.O nopequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is voor al mn buitenlandse kennissen toch
[..]
opbokken
Kom eraan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom maar halen, zal een Jan de Groot voor je kopen.
ophoerenquote:
Ben disanpointend in zequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Echt niemand van de mensen die je ontmoet hebt geeft een neuk.
kk opquote:
Gvd, zeker ook weer met je reet over de bank zitten schuren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe me shit opruimen, letterlijk, heb net op het tapijt zitten schijten.
Ja, maar dat geeft niet, is toch bruin, ik kocht hem wit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, zeker ook weer met je reet over de bank zitten schuren.
hebben al genoeg Kkmongolen d'r bij gekregen. Kan meer niet handelen.quote:
kk ik heb nog op die bank gezetenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft niet, is toch bruin, ik kocht hem wit.
Vintagequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft niet, is toch bruin, ik kocht hem wit.
ik heb muizenquote:
Boeiend, wees blij dat die dooie rat op je kop nu weer weg is.quote:
je moet je kk bek houden gek. Mijn haar is praktikquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, wees blij dat die dooie rat op je kop nu weer weg is.
Hahaha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet je kk bek houden gek. Mijn haar is praktik
Lang haar was wel Osiris stylo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet je kk bek houden gek. Mijn haar is praktik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |