Thanksquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
http://cyclingtips.com.au(...)m-a-baggage-handler/
Ik zou graag meegaan, maar ik kan niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
Wie van de ongemotiveerde prutsers heeft er zin in zondag een lange rit? Heuvelrug / Posbank enzo. Lekker ergens koffie&taart onderweg.
Probeer het op Viva forum of bokt.nl. Hoef je niet tegen zo'n pokdalige zolderkamerautist van fok aan te kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef Gripper het volgende:
Bere interessant allemaal jongens. Maar ik probeer een kaartje te slijten wat voor me vastgehouden wordt, dus ik hoef niet te weten wie er géén goesting heeft, maar wie dat wel heeft.
Als je 't maar laat! Dat is onder de gordel!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:23 schreef Gripper het volgende:
Weetjewat, ik probeer het wel via www.marijndevries.nl
Ik kan ook niet, me jonges komen eten en ik moet koken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:30 schreef Gripper het volgende:
Wie wil er vrijdagavond mee naar de het-is-koers bierproeverij in Utrecht?
Ik zou samen met Muzas, maar de boel bleek volgeboekt, dus jammer maar helaas. Nu blijken er toch ineens 2 kaartjes vrij vanwege een afmelding, maar Muzas heeft inmiddels ook al wat anders gepland voor vrijdag.
Ikzelf ga sowieso, als je mee wilt: SNEL laten weten!
Dus: vrijdagavond 4 juli, 30 ¤, biertjes die iets met wielrennen te maken hebben, 19.30, Domplein Utrecht.
Weet nog niet...quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja sprintersbal, heb ze 1x gereden maar is al een tijdje geleden, waar ben je op vakantie?
Zeeland goede zongarantie. Altijd mooi weer daar en trainen kan je er ook prima, mocht je daar zin in hebben. Renesse is wel leuk.quote:
Renessequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeeland goede zongarantie. Altijd mooi weer daar en trainen kan je er ook prima, mocht je daar zin in hebben. Renesse is wel leuk.
Voor Patroon niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Renesse![]()
![]()
Walcheren is toch veel mooier man.
Je kunt ook in the hills of Holland op vakantie gaan toch. Veluwe (rondom Rozendaal/Velp is t mooi) of op de heuvelrug. Kun je je weinige hoogtemeters voor dit jaar tenminste nog een beetje opkrikken, kano z'n scherpe tijd op de Amerongseberg aanvallen (el pistolero cero cero cero cero staat daar trouwens nog eens 4 sec voor) en bij mij komen BBQ-en.quote:
Lekker met de tenen van de buurman in je neus aan de Maarseveense plassen liggen, ja toch Gripper?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:32 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet niet naar die zeurgripper luisteren hoor Patroon, die probeert je alleen maar met zijn bier en ballen van de fiets af te krijgen. Voor de harde koers en het mooie weer moet je uiteraard in het Zonnige Zuiden zijn en niet bij die paupers op de heuvelrug waar je kan recreëren op de vierkante centimeter met Rob en Tina uit Medemblik.
Ik heb daar ooit eens wat over geschreven. Niet over nasale teen fetisjismes, maar het strand, en het effect dat dit heeft op sommige mensen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker met de tenen van de buurman in je neus aan de Maarseveense plassen liggen
Daarom poste ik de complete lijst nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:27 schreef Gripper het volgende:
el pistolero cero cero cero cero staat daar trouwens nog eens 4 sec voor
Volgensmijhebikgeenstravaquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
En er staat nog een FOK!ker boven... zo'n triatleet die hier wel eens post maar niet vaak. En niet no-p
Welke kant? Heb er één uit private gehaald en sta nu 133/10000.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
En er staat nog een FOK!ker boven... zo'n triatleet die hier wel eens post maar niet vaak. En niet no-p
das zeker een hele mooie aanbieding voor als je enkel een veredelde snelheidsmeter wilt. Kun je je geen bult aan vallenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hhttps://www.bike24.de/1.php?content=8;navigation=1;menu=1400,1420,1421;product=47704
Bryton 20 met cadans en hartslagmeter voor 65 euro![]()
Daar koop je bij garmin nog geen losse cadanssensor voor
![]()
Meegepakt voor moeder de vrouw.
vanaf A12 kant naarboven, en dan afdalen het dorp in. Vanuit dorp omhoog wordt wel door iedereen als "mietjeskant" bestempelt..quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:57 schreef No-P het volgende:
[..]
Welke kant? Heb er één uit private gehaald en sta nu 133/10000.
2'41.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:01 schreef the_critic het volgende:
[..]
vanaf A12 kant naarboven, en dan afdalen het dorp in. Vanuit dorp omhoog wordt wel door iedereen als "mietjeskant" bestempelt..
edit: http://www.strava.com/segments/1924603
Goede aanbieding, maar wel zonder snelheidsensor als ik het goed lees.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hhttps://www.bike24.de/1.php?content=8;navigation=1;menu=1400,1420,1421;product=47704
Bryton 20 met cadans en hartslagmeter voor 65 euro![]()
Daar koop je bij garmin nog geen losse cadanssensor voor
![]()
Meegepakt voor moeder de vrouw.
als het goed is.. doet de gps datquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goede aanbieding, maar wel zonder snelheidsensor als ik het goed lees.
Ja, dat is waar maar daar hoor je toch iedereen met een Garmin over klagen, en nemen er dan alsnog een snelheidsensor bij.quote:
Zondag is er een youngtimer rit. Kun je meerijden als je nog een fiets hebt die nog net geen klassieker is (Ergopower/STI van een redelijk vroege generatie toegestaan).quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
Wie van de ongemotiveerde prutsers heeft er zin in zondag een lange rit? Heuvelrug / Posbank enzo. Lekker ergens koffie&taart onderweg.
Een rugzakhoes van een litertje of 80, daar passen heel wat losse tassen in. Slaapzak en slaapmatje gaan als beschermingsmateriaal in je fietsdoos.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hier is het subforum 'Fiets en Vliegtuig' van de wereldfietser, staan ook topics over specifieke maatschappijen en hun regels. Wel handig. Veel maatschappijen hebben regels dat er maar 1 stuk handbagage mee mag, dus dat is onhandig als je fietstassen hebt, maar als je alle tassen in 1 grote tas gooit, heb je nog steeds maar 1 stuk bagage
Wij gaan om 2 redenen in Nederland op vakantie. Reden 1: oma van vriendin ligt op sterven, en rij liever niet vanuit Frankrijk terug als het zover is..quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is mooi fietsen op de veluwe maar daar is ook wel alles mee gezegd. Als je dan in de zomer op vakantie moet gaan in Nederland (op vakantie in Nederland!!!!!!!!!!) dan verkiest ieder weldenkend mens toch de mooie stranden van de hollandse costa del sol, de zeeuwse riviera, meeste zonuren per jaar, enige zuidstrand van Nederland, Zoutelande.
Komt sowieso wel goed, maar zou wel even contact opnemen. Misschien iets mis gegaan met email ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef gerwinner het volgende:
Ik heb vorige week iets besteld bij bike-components.de , maar sinds de bevestiging van bestelling nog niets vernomen. Doen ze dat altijd of moet ik me zorgen gaan maken?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:32 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet niet naar die zeurgripper luisteren hoor Patroon, die probeert je alleen maar met zijn bier en ballen van de fiets af te krijgen. Voor de harde koers en het mooie weer moet je uiteraard in het Zonnige Zuiden zijn en niet bij die paupers op de heuvelrug waar je kan recreëren op de vierkante centimeter met Rob en Tina uit Medemblik.
Als je iets gauw nodig hebt daar niet bestellen, kan je met sommige dingen nogal lang duren daar is de prijs dan vaak ook naar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef gerwinner het volgende:
Ik heb vorige week iets besteld bij bike-components.de , maar sinds de bevestiging van bestelling nog niets vernomen. Doen ze dat altijd of moet ik me zorgen gaan maken?
Oei! Jij bent inderdaad rapper. Wel ongebruikelijk, de 2 triathleten staan bovenaan van alle FOK!kersquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:16 schreef No-P het volgende:
[..]
2'41.
Dat ding is om voordat je het weet. Tijdje terug alweer dat ik er ben geweest. Misschien eens een ommetje maken binnenkort.
Volgens mij hebben ze geen losse cadansmeter dus je zou zeggen dat als die er bij zit er ook een snelheidsmeter in het pakket zit. Overigens staat op het plaatje weer de losse snelheidsmeter...quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar maar daar hoor je toch iedereen met een Garmin over klagen, en nemen er dan alsnog een snelheidsensor bij.
Ik kijk overigens beetje rond want mijn oude vertrouwde Polar heeft de geest gegeven, de borstband dan.
Die gps trackquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:47 schreef Patroon het volgende:
Gisteren de 3e en laatste etappe van de meerdaagse. Een zeer bochtig criterium...12 bochten in een rondje van 1500m. Hele koers ging goed, constant voorin gezeten, achterin was het niet te doen om naar voren te komen. Halverwege werd de koers geneutralilseerd ivm een ambu op het parcours, gelukkig viel het mee met de renner. Daarna nog 20 rondes koers. Helaas viel een ploeggenoot 5 rondes voor het einde vanuit mijn wiel... en kon ik in de laatste ronde ternauwernood een grote valpartij (die begon in positie 4) ontwijken. Daarna uit laten rollen, ondanks laatste rondje op binnenblad uitgereden toch nog 13e...
Zo'n rondje is eigenlijk onverantwoord..
Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de Vittoria Evo Corsa SC 25mm. Die banden plakken aan de weg, en merk dat ik een stukje schuiner en sneller door de bocht ga dan anderen. Komt waarschijnlijk door het vertrouwen in het materiaal, waardoor je meer durft. Ik rij nu een seizoen wedstrijden op die banden en ga dat ook blijven doen...
http://www.strava.com/activities/160967357
Jij rijd een andere koers dan mijn neefje? Die heeft daar ook gereden maar zo te zien niet tegelijkertijd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:47 schreef Patroon het volgende:
Gisteren de 3e en laatste etappe van de meerdaagse. Een zeer bochtig criterium...12 bochten in een rondje van 1500m. Hele koers ging goed, constant voorin gezeten, achterin was het niet te doen om naar voren te komen. Halverwege werd de koers geneutralilseerd ivm een ambu op het parcours, gelukkig viel het mee met de renner. Daarna nog 20 rondes koers. Helaas viel een ploeggenoot 5 rondes voor het einde vanuit mijn wiel... en kon ik in de laatste ronde ternauwernood een grote valpartij (die begon in positie 4) ontwijken. Daarna uit laten rollen, ondanks laatste rondje op binnenblad uitgereden toch nog 13e...
Zo'n rondje is eigenlijk onverantwoord..
Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de Vittoria Evo Corsa SC 25mm. Die banden plakken aan de weg, en merk dat ik een stukje schuiner en sneller door de bocht ga dan anderen. Komt waarschijnlijk door het vertrouwen in het materiaal, waardoor je meer durft. Ik rij nu een seizoen wedstrijden op die banden en ga dat ook blijven doen...
http://www.strava.com/activities/160967357
Hij rijdt elite ik amateur. Sommige koersen zijn elite en amateur samen. Deze zijn apart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij rijd een andere koers dan mijn neefje? Die heeft daar ook gereden maar zo te zien niet tegelijkertijd.
Oh ik dacht dat die meestal samen gingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hij rijdt elite ik amateur. Sommige koersen zijn elite en amateur samen. Deze zijn apart.
Dat gele is toch juist voor het slijten? Lijkt mij wel dat als dat weg is dat vervangen wel raadzaam is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer zijn je schoenplaatjes eigenlijk versleten? Bij mn rechtervoet is dat gele zoals in onderstaand plaatje:
[ afbeelding ]
bij mn rechtervoet eigenlijk volledig weggesleten. Hangt alleen nog een klein stukje beetje bij. Maar klik nog wel vast en nog nooit los geschoten.. Toch maar nieuwe halen?
Zo ook niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Daar rijden de toekomstige profs, jonge gasten met wereld van tijd om 20u+ te trainen. Bij ons werken de meesten fulltime en moeten ze daarnaast nog trainen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
Gemiddelde snelheid ligt ook hoger bij hem, daar kon ik natuurlijk aan zien. Want hoe beter, hoe sneller!
Dit is wel een beetje een indekken.nlquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo ook niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Daar rijden de toekomstige profs, jonge gasten met wereld van tijd om 20u+ te trainen. Bij ons werken de meesten fulltime en moeten ze daarnaast nog trainen.
Nee als amateur kan je voldoende wedstrijden met elites rijden. Behalve de klassiekers van 180km, maar daar heb ik nu niet zoveel te zoeken. Ik blijf liever amateur waar ik goed mee kan doen in de koers, dan constant aan het elastiek bij de elites.quote:
Eigenlijk wel grappig dat het zo lineair werkt he. Bij 5-10 uur fietsen in de week kan je goed meekomen bij de plaatselijke toerclub of misschien sportklasse, om goed bij de amateurs te zijn moet je 10-15 uur trainen, en met 20 uur arbeid in de week rij je elite.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo ook niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Daar rijden de toekomstige profs, jonge gasten met wereld van tijd om 20u+ te trainen. Bij ons werken de meesten fulltime en moeten ze daarnaast nog trainen.
Nee, het geeft gewoon aan waarom die gasten harder rijden. Iedereen die 20uren per week traint zal op den duur harder gaan rijden dan iemand die 10u per week traint naast een fulltime baan. En dan nog even los van het extra talent wat zij meestal hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een indekken.nl
Nou, zo is het ook niet helemaal. Straks even cijfertjes opzoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eigenlijk wel grappig dat het zo lineair werkt he. Bij 5-10 uur fietsen in de week kan je goed meekomen bij de plaatselijke toerclub of misschien sportklasse, om goed bij de amateurs te zijn moet je 10-15 uur trainen, en met 20 uur arbeid in de week rij je elite.
Even buiten beschouwing gelaten of iedereen even effectief traint, en of je wel of geen talent hebt.
Arbeid in = resultaat uit
Naar wat ik zie trainen niet alle elites 20 uur per week... verre van zelfs....quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die jongens die voorin meekoersen wel. Je neefje hangt de hele koers achterin...dat moet wel lukken. Momenteel trainen zij niet meer zoveel ivm de wedstrjiden, maar in het voorjaar zag ik hem toch behoorlijke uren maken. En natuurlijk alle jaren waarin zij goed hebben gefietst niet te vergeten he, dat ben je niet zomaar kwijt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, zo is het ook niet helemaal. Straks even cijfertjes opzoeken.
[..]
Naar wat ik zie trainen niet alle elites 20 uur per week... verre van zelfs....
Eigenlijk wel suf. Dat is toch mooier aan voetbal dan, als je beetje talent hebt kan je ook zonder veel trainingsarbeid nog vrij hoog meekomen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eigenlijk wel grappig dat het zo lineair werkt he. Bij 5-10 uur fietsen in de week kan je goed meekomen bij de plaatselijke toerclub of misschien sportklasse, om goed bij de amateurs te zijn moet je 10-15 uur trainen, en met 20 uur arbeid in de week rij je elite.
Even buiten beschouwing gelaten of iedereen even effectief traint, en of je wel of geen talent hebt.
Arbeid in = resultaat uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |