Lekker met de tenen van de buurman in je neus aan de Maarseveense plassen liggen, ja toch Gripper?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:32 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet niet naar die zeurgripper luisteren hoor Patroon, die probeert je alleen maar met zijn bier en ballen van de fiets af te krijgen. Voor de harde koers en het mooie weer moet je uiteraard in het Zonnige Zuiden zijn en niet bij die paupers op de heuvelrug waar je kan recreëren op de vierkante centimeter met Rob en Tina uit Medemblik.
Ik heb daar ooit eens wat over geschreven. Niet over nasale teen fetisjismes, maar het strand, en het effect dat dit heeft op sommige mensen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker met de tenen van de buurman in je neus aan de Maarseveense plassen liggen
Daarom poste ik de complete lijst nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:27 schreef Gripper het volgende:
el pistolero cero cero cero cero staat daar trouwens nog eens 4 sec voor
Volgensmijhebikgeenstravaquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
En er staat nog een FOK!ker boven... zo'n triatleet die hier wel eens post maar niet vaak. En niet no-p
Welke kant? Heb er één uit private gehaald en sta nu 133/10000.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
En er staat nog een FOK!ker boven... zo'n triatleet die hier wel eens post maar niet vaak. En niet no-p
das zeker een hele mooie aanbieding voor als je enkel een veredelde snelheidsmeter wilt. Kun je je geen bult aan vallenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hhttps://www.bike24.de/1.php?content=8;navigation=1;menu=1400,1420,1421;product=47704
Bryton 20 met cadans en hartslagmeter voor 65 euro![]()
Daar koop je bij garmin nog geen losse cadanssensor voor
![]()
Meegepakt voor moeder de vrouw.
vanaf A12 kant naarboven, en dan afdalen het dorp in. Vanuit dorp omhoog wordt wel door iedereen als "mietjeskant" bestempelt..quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:57 schreef No-P het volgende:
[..]
Welke kant? Heb er één uit private gehaald en sta nu 133/10000.
2'41.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:01 schreef the_critic het volgende:
[..]
vanaf A12 kant naarboven, en dan afdalen het dorp in. Vanuit dorp omhoog wordt wel door iedereen als "mietjeskant" bestempelt..
edit: http://www.strava.com/segments/1924603
Goede aanbieding, maar wel zonder snelheidsensor als ik het goed lees.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hhttps://www.bike24.de/1.php?content=8;navigation=1;menu=1400,1420,1421;product=47704
Bryton 20 met cadans en hartslagmeter voor 65 euro![]()
Daar koop je bij garmin nog geen losse cadanssensor voor
![]()
Meegepakt voor moeder de vrouw.
als het goed is.. doet de gps datquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goede aanbieding, maar wel zonder snelheidsensor als ik het goed lees.
Ja, dat is waar maar daar hoor je toch iedereen met een Garmin over klagen, en nemen er dan alsnog een snelheidsensor bij.quote:
Zondag is er een youngtimer rit. Kun je meerijden als je nog een fiets hebt die nog net geen klassieker is (Ergopower/STI van een redelijk vroege generatie toegestaan).quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
Wie van de ongemotiveerde prutsers heeft er zin in zondag een lange rit? Heuvelrug / Posbank enzo. Lekker ergens koffie&taart onderweg.
Een rugzakhoes van een litertje of 80, daar passen heel wat losse tassen in. Slaapzak en slaapmatje gaan als beschermingsmateriaal in je fietsdoos.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hier is het subforum 'Fiets en Vliegtuig' van de wereldfietser, staan ook topics over specifieke maatschappijen en hun regels. Wel handig. Veel maatschappijen hebben regels dat er maar 1 stuk handbagage mee mag, dus dat is onhandig als je fietstassen hebt, maar als je alle tassen in 1 grote tas gooit, heb je nog steeds maar 1 stuk bagage
Wij gaan om 2 redenen in Nederland op vakantie. Reden 1: oma van vriendin ligt op sterven, en rij liever niet vanuit Frankrijk terug als het zover is..quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is mooi fietsen op de veluwe maar daar is ook wel alles mee gezegd. Als je dan in de zomer op vakantie moet gaan in Nederland (op vakantie in Nederland!!!!!!!!!!) dan verkiest ieder weldenkend mens toch de mooie stranden van de hollandse costa del sol, de zeeuwse riviera, meeste zonuren per jaar, enige zuidstrand van Nederland, Zoutelande.
Komt sowieso wel goed, maar zou wel even contact opnemen. Misschien iets mis gegaan met email ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef gerwinner het volgende:
Ik heb vorige week iets besteld bij bike-components.de , maar sinds de bevestiging van bestelling nog niets vernomen. Doen ze dat altijd of moet ik me zorgen gaan maken?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:32 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet niet naar die zeurgripper luisteren hoor Patroon, die probeert je alleen maar met zijn bier en ballen van de fiets af te krijgen. Voor de harde koers en het mooie weer moet je uiteraard in het Zonnige Zuiden zijn en niet bij die paupers op de heuvelrug waar je kan recreëren op de vierkante centimeter met Rob en Tina uit Medemblik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |