Thanksquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
http://cyclingtips.com.au(...)m-a-baggage-handler/
Ik zou graag meegaan, maar ik kan niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
Wie van de ongemotiveerde prutsers heeft er zin in zondag een lange rit? Heuvelrug / Posbank enzo. Lekker ergens koffie&taart onderweg.
Probeer het op Viva forum of bokt.nl. Hoef je niet tegen zo'n pokdalige zolderkamerautist van fok aan te kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef Gripper het volgende:
Bere interessant allemaal jongens. Maar ik probeer een kaartje te slijten wat voor me vastgehouden wordt, dus ik hoef niet te weten wie er géén goesting heeft, maar wie dat wel heeft.
Als je 't maar laat! Dat is onder de gordel!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:23 schreef Gripper het volgende:
Weetjewat, ik probeer het wel via www.marijndevries.nl
Ik kan ook niet, me jonges komen eten en ik moet koken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:30 schreef Gripper het volgende:
Wie wil er vrijdagavond mee naar de het-is-koers bierproeverij in Utrecht?
Ik zou samen met Muzas, maar de boel bleek volgeboekt, dus jammer maar helaas. Nu blijken er toch ineens 2 kaartjes vrij vanwege een afmelding, maar Muzas heeft inmiddels ook al wat anders gepland voor vrijdag.
Ikzelf ga sowieso, als je mee wilt: SNEL laten weten!
Dus: vrijdagavond 4 juli, 30 ¤, biertjes die iets met wielrennen te maken hebben, 19.30, Domplein Utrecht.
Weet nog niet...quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja sprintersbal, heb ze 1x gereden maar is al een tijdje geleden, waar ben je op vakantie?
Zeeland goede zongarantie. Altijd mooi weer daar en trainen kan je er ook prima, mocht je daar zin in hebben. Renesse is wel leuk.quote:
Renessequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeeland goede zongarantie. Altijd mooi weer daar en trainen kan je er ook prima, mocht je daar zin in hebben. Renesse is wel leuk.
Voor Patroon niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Renesse![]()
![]()
Walcheren is toch veel mooier man.
Je kunt ook in the hills of Holland op vakantie gaan toch. Veluwe (rondom Rozendaal/Velp is t mooi) of op de heuvelrug. Kun je je weinige hoogtemeters voor dit jaar tenminste nog een beetje opkrikken, kano z'n scherpe tijd op de Amerongseberg aanvallen (el pistolero cero cero cero cero staat daar trouwens nog eens 4 sec voor) en bij mij komen BBQ-en.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |