Mwah ik zou voor in de TGV van een laken een fietszak makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar is het verplicht om je fiets mee te mogen nemen in de TGV. Maar wil mn fiets volgend jaar ook meenemen in t vliegtuig dus moet wel stevig genoeg zijn om meerdere keren te gebruiken (niet zo'n fietsdoos dus).
Maagd gespotquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:31 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Welles.
Fietsen en biertjes drinken. Rest is bijzaak.
Voor de TGV zou dat misschien nog kunnen, m'n fiets in een laken de band van Schiphol op zien gaan ga ik echt niet overlevenquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah ik zou voor in de TGV van een laken een fietszak maken
Ik ook niet, maar dan heb je een jaartje om op aanbiedingen te lettenquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de TGV zou dat misschien nog kunnen, m'n fiets in een laken de band van Schiphol op zien gaan ga ik echt niet overleven
Welk gedeelte van 'de rest is bijzaak' begrijp je niet?quote:
De goedkoopste van bike-components.dequote:Op woensdag 2 juli 2014 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke? Zou jij zo'n tas kiezen of toch voor de (duurdere) harde koffer gaan?
Ik heb er eentje en m'n fiets heeft al een stuk of 15 vliegreizen erin overleeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik meen wel eens gelezen te hebben dat zo'n hardcase ook niet alles is
Ik lees dat je bij zo'n hardcase vaak (veel) extra moet betalen en dat een tas gewoon als extra tas meevliegt. Maar goed, dat is voor 1 of 2 keer ook nog niet zo'n ramp als je fiets dan veel beter beschermd is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik meen wel eens gelezen te hebben dat zo'n hardcase ook niet alles is
Bij de meeste vliegmaatschappijen betaal je hetzelfde bij voor een fietstas of fietskoffer. Het is nl. odd-size luggage (of hoe ze dat ook noemen).quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees dat je bij zo'n hardcase vaak (veel) extra moet betalen en dat een tas gewoon als extra tas meevliegt. Maar goed, dat is voor 1 of 2 keer ook nog niet zo'n ramp als je fiets dan veel beter beschermd is.
Wel he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:46 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hier alle reacties lezen is bijna net zo leuk als fietsen zelf.
Beter dan wat 70% van de andere doet.quote:Gister eventjes naar mijn fiets laten kijken, stond inderdaad niet helemaal goed afgesteld (dit keer ook geen last van de knie!) en en daarna samen met de buurman (die een paar jaartjes ouder is) er op uit getrokken. Hij voor het eerst dit jaar weer op de fiets. 40 kilometer gefietst en lekker gebabbeld onderweg. Ook voor volgende week dinsdag weer afgesproken. Denk dat dat dus vaste prik gaat worden. Kan ik mooi op donderdagen wat intensiever werk gaan doen en in de weekenden het langere werk uit gaan bouwen! Lijkt het jullie realistisch om zo te starten voor een beginner?
Ik mis er nog een paar door de starnmeer chef.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:50 schreef keesfietst het volgende:
Ook maar weer eens een heatmap gemaakt van m'n ritjes. Heb Noord-Holland (boven het kanaal, daaronder is buitenland) bijna ingekleurd![]()
[ afbeelding ]
Sorry, moet bier drinken op een housewarmingquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
Wie van de ongemotiveerde prutsers heeft er zin in zondag een lange rit? Heuvelrug / Posbank enzo. Lekker ergens koffie&taart onderweg.
Moet ook nog een stukkie langs de kust doen op de mtb een keer, zodat ik de outlines compleet heb.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mis er nog een paar door de starnmeer chef.
Verder, fraai werk hoor. Zo ver ben ik nog niet.
HVH-DH?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:03 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Moet ook nog een stukkie langs de kust doen op de mtb een keer, zodat ik de outlines compleet heb.
Misschien, al komen zondag mijn schoonouders bbqen dus ik moet op tijd thuis zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
Wie van de ongemotiveerde prutsers heeft er zin in zondag een lange rit? Heuvelrug / Posbank enzo. Lekker ergens koffie&taart onderweg.
Je bent zelfs verplicht om hem in bagagerek te leggen heb ik begrepen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar is het verplicht om je fiets mee te mogen nemen in de TGV. Maar wil mn fiets volgend jaar ook meenemen in t vliegtuig dus moet wel stevig genoeg zijn om meerdere keren te gebruiken (niet zo'n fietsdoos dus).
Met welke tool heb je die gemaakt ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:50 schreef keesfietst het volgende:
Ook maar weer eens een heatmap gemaakt van m'n ritjes.
Nou, niet in het rek, ze hebben een speciale ruimte tussen de wagons voor grotere koffers.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Je bent zelfs verplicht om hem in bagagerek te leggen heb ik begrepen.
En dan nog schijnen ze erg moeilijk te doen in de Thalys.
Nee sorry, niet zoveel motivatie momenteel. Ben wat down...quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |