abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141837714
quote:
5s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef gerwinner het volgende:
Ik heb vorige week iets besteld bij bike-components.de , maar sinds de bevestiging van bestelling nog niets vernomen. Doen ze dat altijd of moet ik me zorgen gaan maken?
Als je iets gauw nodig hebt daar niet bestellen, kan je met sommige dingen nogal lang duren daar is de prijs dan vaak ook naar.
  woensdag 2 juli 2014 @ 23:59:19 #277
130803 Gripper
Get a grip
pi_141838289
Ik heb verdorie sinds tijden weer eens op de MTB gezeten vandaag: met twee collega's vanuit werk naar huis fietsen. Lekker raggen over de heuvelrug en die ene jongen kende zelfs paadjes die ik nog nooit gezien had. Wel erg stoffig en veel mul zand. Geregeld een voetje aan de grond op steile klimmen, vooral op de route van Zeist die tegenwoordig 1 hele grote zandbak vol kombochten, bultje op en af is. Echt een speelparadijs!
Eigenlijk is MTB'en ook nog steeds best leuk, alleen ik vergeet het gewoon te doen..

https://www.strava.com/activities/160879162
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 3 juli 2014 @ 08:12:22 #278
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141842585
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:16 schreef No-P het volgende:

[..]

2'41.
Dat ding is om voordat je het weet. Tijdje terug alweer dat ik er ben geweest. Misschien eens een ommetje maken binnenkort.
Oei! Jij bent inderdaad rapper. Wel ongebruikelijk, de 2 triathleten staan bovenaan van alle FOK!kers _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141842752
Kwam vanmorgen een oud baasje tegen in fietsbroek op een opa fiets met dikke banden. Reed gewoon 35 zonder wind mee _O-
pi_141842772
Hmmm stijf onderaan in het lijstje van fokkers op die amerongseberg. Nog daterende van augustus 2013 met een hartslag van een miljoenmiljard, dus maar es een keer wat gaan aanscherpen.
pi_141842804
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ja, dat is waar maar daar hoor je toch iedereen met een Garmin over klagen, en nemen er dan alsnog een snelheidsensor bij.

Ik kijk overigens beetje rond want mijn oude vertrouwde Polar heeft de geest gegeven, de borstband dan.
Volgens mij hebben ze geen losse cadansmeter dus je zou zeggen dat als die er bij zit er ook een snelheidsmeter in het pakket zit. Overigens staat op het plaatje weer de losse snelheidsmeter...

Ik heb met mn garmin 800 een tijd zonder de cadanssnelheid meter gereden en meot zeggen dat ik qua snelheid eigenlijk geen verschil merkte.
pi_141842914
Gisteren de 3e en laatste etappe van de meerdaagse. Een zeer bochtig criterium...12 bochten in een rondje van 1500m. Hele koers ging goed, constant voorin gezeten, achterin was het niet te doen om naar voren te komen. Halverwege werd de koers geneutralilseerd ivm een ambu op het parcours, gelukkig viel het mee met de renner. Daarna nog 20 rondes koers. Helaas viel een ploeggenoot 5 rondes voor het einde vanuit mijn wiel... en kon ik in de laatste ronde ternauwernood een grote valpartij (die begon in positie 4) ontwijken. Daarna uit laten rollen, ondanks laatste rondje op binnenblad uitgereden toch nog 13e...

Zo'n rondje is eigenlijk onverantwoord..

Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de Vittoria Evo Corsa SC 25mm. Die banden plakken aan de weg, en merk dat ik een stukje schuiner en sneller door de bocht ga dan anderen. Komt waarschijnlijk door het vertrouwen in het materiaal, waardoor je meer durft. Ik rij nu een seizoen wedstrijden op die banden en ga dat ook blijven doen...

http://www.strava.com/activities/160967357
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_141842953
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 08:47 schreef Patroon het volgende:
Gisteren de 3e en laatste etappe van de meerdaagse. Een zeer bochtig criterium...12 bochten in een rondje van 1500m. Hele koers ging goed, constant voorin gezeten, achterin was het niet te doen om naar voren te komen. Halverwege werd de koers geneutralilseerd ivm een ambu op het parcours, gelukkig viel het mee met de renner. Daarna nog 20 rondes koers. Helaas viel een ploeggenoot 5 rondes voor het einde vanuit mijn wiel... en kon ik in de laatste ronde ternauwernood een grote valpartij (die begon in positie 4) ontwijken. Daarna uit laten rollen, ondanks laatste rondje op binnenblad uitgereden toch nog 13e...

Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de Vittoria Evo Corsa SC 25mm. Die banden plakken aan de weg, en merk dat ik een stukje schuiner en sneller door de bocht ga dan anderen. Komt waarschijnlijk door het vertrouwen in het materiaal, waardoor je meer durft. Ik rij nu een seizoen wedstrijden op die banden en ga dat ook blijven doen...

Die gps track :D _O_
pi_141842973
Ja die logger deugt van geen kant. Gemiddelde was 41
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:03:08 #285
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141843145
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 08:47 schreef Patroon het volgende:

Jij rijd een andere koers dan mijn neefje? Die heeft daar ook gereden maar zo te zien niet tegelijkertijd.
pi_141843365
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jij rijd een andere koers dan mijn neefje? Die heeft daar ook gereden maar zo te zien niet tegelijkertijd.
Hij rijdt elite ik amateur. Sommige koersen zijn elite en amateur samen. Deze zijn apart.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:21:11 #287
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141843374
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:20 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hij rijdt elite ik amateur. Sommige koersen zijn elite en amateur samen. Deze zijn apart.
Oh ik dacht dat die meestal samen gingen.
pi_141843384
Wanneer zijn je schoenplaatjes eigenlijk versleten? Bij mn rechtervoet is dat gele zoals in onderstaand plaatje:

bij mn rechtervoet eigenlijk volledig weggesleten. Hangt alleen nog een klein stukje beetje bij. Maar klik nog wel vast en nog nooit los geschoten.. Toch maar nieuwe halen?
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:22:51 #289
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141843403
Gemiddelde snelheid ligt ook hoger bij hem, daar kon ik natuurlijk aan zien. Want hoe beter, hoe sneller!
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer zijn je schoenplaatjes eigenlijk versleten? Bij mn rechtervoet is dat gele zoals in onderstaand plaatje:

[ afbeelding ]

bij mn rechtervoet eigenlijk volledig weggesleten. Hangt alleen nog een klein stukje beetje bij. Maar klik nog wel vast en nog nooit los geschoten.. Toch maar nieuwe halen?
Dat gele is toch juist voor het slijten? Lijkt mij wel dat als dat weg is dat vervangen wel raadzaam is.
pi_141843436
Ga jij ook nog bij elite patroon?
pi_141843476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
Gemiddelde snelheid ligt ook hoger bij hem, daar kon ik natuurlijk aan zien. Want hoe beter, hoe sneller!

Zo ook niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Daar rijden de toekomstige profs, jonge gasten met wereld van tijd om 20u+ te trainen. Bij ons werken de meesten fulltime en moeten ze daarnaast nog trainen.
pi_141843508
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:27 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zo ook niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Daar rijden de toekomstige profs, jonge gasten met wereld van tijd om 20u+ te trainen. Bij ons werken de meesten fulltime en moeten ze daarnaast nog trainen.
Dit is wel een beetje een indekken.nl
pi_141843523
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ga jij ook nog bij elite patroon?
Nee als amateur kan je voldoende wedstrijden met elites rijden. Behalve de klassiekers van 180km, maar daar heb ik nu niet zoveel te zoeken. Ik blijf liever amateur waar ik goed mee kan doen in de koers, dan constant aan het elastiek bij de elites.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:30:48 #294
130803 Gripper
Get a grip
pi_141843528
quote:

[..]

Eigenlijk wel grappig dat het zo lineair werkt he. Bij 5-10 uur fietsen in de week kan je goed meekomen bij de plaatselijke toerclub of misschien sportklasse, om goed bij de amateurs te zijn moet je 10-15 uur trainen, en met 20 uur arbeid in de week rij je elite.
Even buiten beschouwing gelaten of iedereen even effectief traint, en of je wel of geen talent hebt.
Arbeid in = resultaat uit :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_141843559
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dit is wel een beetje een indekken.nl
Nee, het geeft gewoon aan waarom die gasten harder rijden. Iedereen die 20uren per week traint zal op den duur harder gaan rijden dan iemand die 10u per week traint naast een fulltime baan. En dan nog even los van het extra talent wat zij meestal hebben.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:34:50 #296
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141843605
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:30 schreef Gripper het volgende:

[..]

Eigenlijk wel grappig dat het zo lineair werkt he. Bij 5-10 uur fietsen in de week kan je goed meekomen bij de plaatselijke toerclub of misschien sportklasse, om goed bij de amateurs te zijn moet je 10-15 uur trainen, en met 20 uur arbeid in de week rij je elite.
Even buiten beschouwing gelaten of iedereen even effectief traint, en of je wel of geen talent hebt.
Nou, zo is het ook niet helemaal. Straks even cijfertjes opzoeken.
quote:

[..]

Naar wat ik zie trainen niet alle elites 20 uur per week... verre van zelfs....
pi_141843630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou, zo is het ook niet helemaal. Straks even cijfertjes opzoeken.

[..]

Naar wat ik zie trainen niet alle elites 20 uur per week... verre van zelfs....
Die jongens die voorin meekoersen wel. Je neefje hangt de hele koers achterin...dat moet wel lukken. Momenteel trainen zij niet meer zoveel ivm de wedstrjiden, maar in het voorjaar zag ik hem toch behoorlijke uren maken. En natuurlijk alle jaren waarin zij goed hebben gefietst niet te vergeten he, dat ben je niet zomaar kwijt.
pi_141843640
Maar kano, ik nodig je graag eens uit om mee te komen koersen bij de amateurs.
pi_141843696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:30 schreef Gripper het volgende:

[..]

Eigenlijk wel suf. Dat is toch mooier aan voetbal dan, als je beetje talent hebt kan je ook zonder veel trainingsarbeid nog vrij hoog meekomen.

Al zit een deel van die trainingstijd dan natuurlijk wel in de uren die je in de jeugd al hebt gemaakt.
pi_141843736
Die neef van je zit nu al op 9200km dit jaar, met voorjaar beste uren in de week...daar leg je de basis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')