Als je iets gauw nodig hebt daar niet bestellen, kan je met sommige dingen nogal lang duren daar is de prijs dan vaak ook naar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef gerwinner het volgende:
Ik heb vorige week iets besteld bij bike-components.de , maar sinds de bevestiging van bestelling nog niets vernomen. Doen ze dat altijd of moet ik me zorgen gaan maken?
Oei! Jij bent inderdaad rapper. Wel ongebruikelijk, de 2 triathleten staan bovenaan van alle FOK!kersquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:16 schreef No-P het volgende:
[..]
2'41.
Dat ding is om voordat je het weet. Tijdje terug alweer dat ik er ben geweest. Misschien eens een ommetje maken binnenkort.
Volgens mij hebben ze geen losse cadansmeter dus je zou zeggen dat als die er bij zit er ook een snelheidsmeter in het pakket zit. Overigens staat op het plaatje weer de losse snelheidsmeter...quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar maar daar hoor je toch iedereen met een Garmin over klagen, en nemen er dan alsnog een snelheidsensor bij.
Ik kijk overigens beetje rond want mijn oude vertrouwde Polar heeft de geest gegeven, de borstband dan.
Die gps trackquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:47 schreef Patroon het volgende:
Gisteren de 3e en laatste etappe van de meerdaagse. Een zeer bochtig criterium...12 bochten in een rondje van 1500m. Hele koers ging goed, constant voorin gezeten, achterin was het niet te doen om naar voren te komen. Halverwege werd de koers geneutralilseerd ivm een ambu op het parcours, gelukkig viel het mee met de renner. Daarna nog 20 rondes koers. Helaas viel een ploeggenoot 5 rondes voor het einde vanuit mijn wiel... en kon ik in de laatste ronde ternauwernood een grote valpartij (die begon in positie 4) ontwijken. Daarna uit laten rollen, ondanks laatste rondje op binnenblad uitgereden toch nog 13e...
Zo'n rondje is eigenlijk onverantwoord..
Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de Vittoria Evo Corsa SC 25mm. Die banden plakken aan de weg, en merk dat ik een stukje schuiner en sneller door de bocht ga dan anderen. Komt waarschijnlijk door het vertrouwen in het materiaal, waardoor je meer durft. Ik rij nu een seizoen wedstrijden op die banden en ga dat ook blijven doen...
http://www.strava.com/activities/160967357
Jij rijd een andere koers dan mijn neefje? Die heeft daar ook gereden maar zo te zien niet tegelijkertijd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:47 schreef Patroon het volgende:
Gisteren de 3e en laatste etappe van de meerdaagse. Een zeer bochtig criterium...12 bochten in een rondje van 1500m. Hele koers ging goed, constant voorin gezeten, achterin was het niet te doen om naar voren te komen. Halverwege werd de koers geneutralilseerd ivm een ambu op het parcours, gelukkig viel het mee met de renner. Daarna nog 20 rondes koers. Helaas viel een ploeggenoot 5 rondes voor het einde vanuit mijn wiel... en kon ik in de laatste ronde ternauwernood een grote valpartij (die begon in positie 4) ontwijken. Daarna uit laten rollen, ondanks laatste rondje op binnenblad uitgereden toch nog 13e...
Zo'n rondje is eigenlijk onverantwoord..
Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de Vittoria Evo Corsa SC 25mm. Die banden plakken aan de weg, en merk dat ik een stukje schuiner en sneller door de bocht ga dan anderen. Komt waarschijnlijk door het vertrouwen in het materiaal, waardoor je meer durft. Ik rij nu een seizoen wedstrijden op die banden en ga dat ook blijven doen...
http://www.strava.com/activities/160967357
Hij rijdt elite ik amateur. Sommige koersen zijn elite en amateur samen. Deze zijn apart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij rijd een andere koers dan mijn neefje? Die heeft daar ook gereden maar zo te zien niet tegelijkertijd.
Oh ik dacht dat die meestal samen gingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hij rijdt elite ik amateur. Sommige koersen zijn elite en amateur samen. Deze zijn apart.
Dat gele is toch juist voor het slijten? Lijkt mij wel dat als dat weg is dat vervangen wel raadzaam is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer zijn je schoenplaatjes eigenlijk versleten? Bij mn rechtervoet is dat gele zoals in onderstaand plaatje:
[ afbeelding ]
bij mn rechtervoet eigenlijk volledig weggesleten. Hangt alleen nog een klein stukje beetje bij. Maar klik nog wel vast en nog nooit los geschoten.. Toch maar nieuwe halen?
Zo ook niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Daar rijden de toekomstige profs, jonge gasten met wereld van tijd om 20u+ te trainen. Bij ons werken de meesten fulltime en moeten ze daarnaast nog trainen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
Gemiddelde snelheid ligt ook hoger bij hem, daar kon ik natuurlijk aan zien. Want hoe beter, hoe sneller!
Dit is wel een beetje een indekken.nlquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo ook niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Daar rijden de toekomstige profs, jonge gasten met wereld van tijd om 20u+ te trainen. Bij ons werken de meesten fulltime en moeten ze daarnaast nog trainen.
Nee als amateur kan je voldoende wedstrijden met elites rijden. Behalve de klassiekers van 180km, maar daar heb ik nu niet zoveel te zoeken. Ik blijf liever amateur waar ik goed mee kan doen in de koers, dan constant aan het elastiek bij de elites.quote:
Eigenlijk wel grappig dat het zo lineair werkt he. Bij 5-10 uur fietsen in de week kan je goed meekomen bij de plaatselijke toerclub of misschien sportklasse, om goed bij de amateurs te zijn moet je 10-15 uur trainen, en met 20 uur arbeid in de week rij je elite.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo ook niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Daar rijden de toekomstige profs, jonge gasten met wereld van tijd om 20u+ te trainen. Bij ons werken de meesten fulltime en moeten ze daarnaast nog trainen.
Nee, het geeft gewoon aan waarom die gasten harder rijden. Iedereen die 20uren per week traint zal op den duur harder gaan rijden dan iemand die 10u per week traint naast een fulltime baan. En dan nog even los van het extra talent wat zij meestal hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een indekken.nl
Nou, zo is het ook niet helemaal. Straks even cijfertjes opzoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eigenlijk wel grappig dat het zo lineair werkt he. Bij 5-10 uur fietsen in de week kan je goed meekomen bij de plaatselijke toerclub of misschien sportklasse, om goed bij de amateurs te zijn moet je 10-15 uur trainen, en met 20 uur arbeid in de week rij je elite.
Even buiten beschouwing gelaten of iedereen even effectief traint, en of je wel of geen talent hebt.
Arbeid in = resultaat uit
Naar wat ik zie trainen niet alle elites 20 uur per week... verre van zelfs....quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo ook niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Daar rijden de toekomstige profs, jonge gasten met wereld van tijd om 20u+ te trainen. Bij ons werken de meesten fulltime en moeten ze daarnaast nog trainen.
Die jongens die voorin meekoersen wel. Je neefje hangt de hele koers achterin...dat moet wel lukken. Momenteel trainen zij niet meer zoveel ivm de wedstrjiden, maar in het voorjaar zag ik hem toch behoorlijke uren maken. En natuurlijk alle jaren waarin zij goed hebben gefietst niet te vergeten he, dat ben je niet zomaar kwijt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, zo is het ook niet helemaal. Straks even cijfertjes opzoeken.
[..]
Naar wat ik zie trainen niet alle elites 20 uur per week... verre van zelfs....
Eigenlijk wel suf. Dat is toch mooier aan voetbal dan, als je beetje talent hebt kan je ook zonder veel trainingsarbeid nog vrij hoog meekomen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eigenlijk wel grappig dat het zo lineair werkt he. Bij 5-10 uur fietsen in de week kan je goed meekomen bij de plaatselijke toerclub of misschien sportklasse, om goed bij de amateurs te zijn moet je 10-15 uur trainen, en met 20 uur arbeid in de week rij je elite.
Even buiten beschouwing gelaten of iedereen even effectief traint, en of je wel of geen talent hebt.
Arbeid in = resultaat uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |