SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 30-06-2014 23:04:37 ]1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
U riep ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
Waar is iedereen? Aan het neuken of wat?
Was het lekker?quote:
Was het maar zo'n feest...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
Een neukfeestje?quote:
Wel met mijzelf en een vrouw dan, ben niet zo van meer mensen tijdens dat ritueel.quote:
Buggles waren lekker jahquote:
Wat een feest, ik viel bijna in slaap.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel met mijzelf en een vrouw dan, ben niet zo van meer mensen tijdens dat ritueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
tssssskquote:
tsja, je vraagt of lekker wasquote:
Ik dacht aan iets anders, maar ok.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat een feest, ik viel bijna in slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar zo...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
o okquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders, maar ok.
Ach ja seks is maar seks.quote:
Nee een 'neukfeestje' is maar seks. Seks met z'n 2-en is liefde en seksquote:
Vandaag was mijn dag a la maandagquote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
vandaag weer lekker rust dagje gehad, nu 4 dagen buiten de stad werken.
Nog wel ff geappt met zus en die collega vandaag
tja had studiedag, maar mn verkoudheid had geen zin om mee te werken,quote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Vandaag was mijn dag a la maandag![]()
Warme appjes, of koude?
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik was met gewichten aan t slepen...
terwijl ik rust voorgeschreven heb gekregen...
Ja hoor, liefde én seksquote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee een 'neukfeestje' is maar seks. Seks met z'n 2-en is liefde en seks
Ze zijn al de hele dag niet thuis!.... Maar ik wacht geduldig!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens met jouw buren kunnen "praten", ? Jeweet
Koude appjes dusquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja had studiedag, maar mn verkoudheid had geen zin om mee te werken,
Geinige appjes
You go girlquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze zijn al de hele dag niet thuis!.... Maar ik wacht geduldig!
Zie je, veel beter dan die betekenisloze neukfeestjesquote:
tja gewoon normaal, maar volgens mij is ze echt leukquote:
Ik vind ook neuken om maar te neuken, no-go-neuk-achtig. Geef mij maar een kamer met 1 piemel vol warme zaad van liefde. hahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Zie je, veel beter dan die betekenisloze neukfeestjes
Euuuh situatie = klote in combinatie met veel fun.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja gewoon normaal, maar volgens mij is ze echt leuk
alleen haar huidige situatie is beetje klote. wat ik dan zo hoor, maar ze heeft gelukkig nog fun zat
Ehm ja, zo zou ik het niet verwoorden maar sure. Wanneer zullen we?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind ook neuken om maar te neuken, no-go-neuk-achtig. Geef mij maar een kamer met 1 piemel vol warme zaad van liefde. hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja ze had met haar vriend huis gekocht maar is ver over.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Euuuh situatie = klote in combinatie met veel fun.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind ook neuken om maar te neuken, no-go-neuk-achtig. Geef mij maar een kamer met 1 piemel vol warme zaad van liefde. hahaha
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ehm ja, zo zou ik het niet verwoorden maar sure. Wanneer zullen we?
Ik ben niet meer beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens je moet jouw relatiebreuk nog verwerken
1) No love without freedom, no freedom without love
quote:
Verdomme... Andere gegadigden dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben niet meer beschikbaartrouwens je moet jouw relatie nog verwerken
Zie editquote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdomme... Andere gegadigden dan?
En relatie? Welke relatie?
Ahaaa ontkenningsfase dusquote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdomme... Andere gegadigden dan?
En relatie? Welke relatie?
Hij moet nog 4 fasen gaan. :quote:
Zie mijn edit.quote:
Lol nee niet eens.quote:
Tis toch uit met jouw vriendin?quote:
Vorig jaar mei jaquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis toch uit met jouw vriendin?
Of gaat het om die vriendschaps-vriendin?
Ah tis al een jaar geleden.quote:
Ja maar ook dat had ik al verteld.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah tis al een jaar geleden.
Edit op jouw edit: je bent dus verliefd op die vriendschaps-vriendin?
oeiquote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ze had met haar vriend huis gekocht maar is ver over.
ach jah, net weer op fb lopen te dollen, denk morgen wel weer verder gaat tijdens werk urenquote:
Halloquote:
goeienavondquote:
Ik snap er niks meer vanquote:
I get it.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, net weer op fb lopen te dollen, denk morgen wel weer verder gaat tijdens werk uren
helaas zit ik wel 4 dagen bij nieuwe klant dus kan ik niet veel actief zijn
Haha over mijn relatie tot vorig jaar mei heb ik niks verteld geloof ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van![]()
Dus je had een relatie tot en met vorig jaar in mei.
Nadien heb je een nieuw meisje leren kennen waarop je nu (eenzijdig) verliefd bent.
En dat meisje omschrijf je als een vriendschaps-vriendin? Wacht ik dacht dat je bezig was met iemand los te laten. Wie is het dan?
Succes, beterschap en welterusten dan maar!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kruip mn nestje in
even paraknolletje innemen voor de verkoudheid en dan morgen vol frisse tegenzin naar de nieuwe klant.
Eigenlijk geen zin vanwege de verkoudheid, maar goed, we gaan er het beste van maken
Ja dat is al wat duidelijkerquote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha over mijn relatie tot vorig jaar mei heb ik niks verteld geloof ik.
Maar die meid waarmee ik nu een 'vrienden' ben is degene waarop ik verliefd ben geworden. Maar inmiddels is zij weer terug gegaan naar Roemenië waar ze vandaan komt (ze studeerde hier).
Zo iets duidelijker?
Hmm ja dat is jammer en ergens nog steeds niet helemaal duidelijk...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat is al wat duidelijkerJammer dat het (verliefdheid) niet wederzijds is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kruip mn nestje in
even paraknolletje innemen voor de verkoudheid en dan morgen vol frisse tegenzin naar de nieuwe klant.
Eigenlijk geen zin vanwege de verkoudheid, maar goed, we gaan er het beste van maken
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Pasta
Wat kan je goed koken ,zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* complicate kan het wel aanquote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm ja dat is jammer en ergens nog steeds niet helemaal duidelijk...![]()
Maar ik zal het niet ingewikkelder maken dan dat het al is![]()
Mensen die alles leuk vindenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vond ik afwassen maar net zo leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Ik krijg er honger vanquote:
In de tijd dat ze hier was waren we bijna elke dag samen, af en toe leuke dingen doen, zoenden, hielden elkaar vast, knuffelden en paar keer het bed gedeeld(waarvan maar 1x seksquote:
Kunnen jullie dat niet bespreekbaar maken over wat jullie "zijn"? Op die manier is het duidelijker van beide kanten, denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik krijg er honger van
[..]
In de tijd dat ze hier was waren we bijna elke dag samen, af en toe leuke dingen doen, zoenden, hielden elkaar vast, knuffelden en paar keer het bed gedeeld(waarvan maar 1x seks).
Dus ja, redelijk vaag.
p.s we kennen elkaar nu 2 maanden waarvan ze 1,5 maand hier in NL nog was
Nee, want jij was er weer eens nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
quote:
Al gedaan al vrij vroeg zelfs, zij zegt niet verliefd te zijn maar ging vervolgens wel door met dat alles. Sterker nog, het werd alleen maar meer daarna.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Kunnen jullie dat niet bespreekbaar maken over wat jullie "zijn"? Op die manier is het duidelijker van beide kanten, denk ik.
Wat wil JIJ?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Al gedaan al vrij vroeg zelfs, zij zegt niet verliefd te zijn maar ging vervolgens wel door met dat alles. Sterker nog, het werd alleen maar meer daarna.
Maar ik weet ook dat zij heel erg zit met verwachting van haar ouders. Ergens heb ik dus het vermoeden dat ze het inderdaad heel leuk vond maar zichzelf bewust van iets vasts af houdt
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:37 schreef complicate het volgende:
Ik heb ook honger gekregen van het eten van Syl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok, nu ga ik toch iets eten
Bammetje hagelslagquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Noooooooo you bastard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn maar weinig mensen waarmee je 'dat' ene gevoel hebt dus ik wil eigenlijk gewoon kijken wat wij kunnen hebben. Zelfs inclusief afstand. Dat heb ik voor haar over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Pasta
Ziet er goed uit, ook al hou ik niet van pastaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Klaargemaakt in een halfuurtje.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat kook jij uitgebreid voor jezelf!...
Of vlokken!quote:
Ben jaloers op jouw kookkunst.quote:
mmmmmmmmmmquote:
Vlokken!quote:
Wat lief! je bent echt verliefd. en een beetje blindquote:Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef aeque het volgende:
Er zijn maar weinig mensen waarmee je 'dat' ene gevoel hebt dus ik wil eigenlijk gewoon kijken wat wij kunnen hebben. Zelfs inclusief afstand. Dat heb ik voor haar over.
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat lief! je bent echt verliefd. en een beetje blind
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik op jouw danskunst. You teach me, I teach you. Deal?
Ze lijkt vooral irritantquote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.
Ze is gewoon![]()
Oh ja? in bed ook?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.
Ze is gewoon![]()
Het moment dat jij kan koken is het moment dat de wereld vergaat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Stel je voor dat ik zou kunnen koken _______!![]()
#Hoop-doet-leven
Nodeju, dat kloptquote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het moment dat jij kan koken is het moment dat de wereld vergaat.
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.quote:
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de luchtquote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is daarna wel net een rampgebied in de keuken... Drie pannen, tig borden e.d...
rrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.
Dat lichaam![]()
![]()
![]()
![]()
Lang leve een afdruiprek...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de lucht
Slow Sex Chatquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.
Dat lichaam![]()
![]()
![]()
![]()
Syl gaat binnenkort neukenquote:
Wel met water afspoelen dan he, anders krijg je van die zeepresten erop.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de lucht
Ehm laten we dat onderwerp maar even overslaan...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef complicate het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
, heb je haar een multiple orgasme bezorgd?
Toch nog wat spanning hier zo in de late uurtjes.quote:
Echt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar witte chocolade eten, van al t andere krijg ik migraine...
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef aeque het volgende:
Ehm laten we dat onderwerp maar even overslaan...![]()
Awquote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar witte chocolade eten, van al t andere krijg ik migraine...
Oh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Syl gaat binnenkort neuken![]()
oh met liefde![]()
![]()
Konden ze niet in de blessuretijd scoren? Zou 30 minuten extra speeltijd schelen. Grrr.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aw
En de Duitsers staan voor in de verlenging
quote:
Het was de meest bedroevende prestatie die ik ooit heb geleverd. Vandaar ook mijn eerdere opmerking dat we zo onzeker waren.quote:
Ja, mark my wordsquote:
Duitsers he.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Konden ze niet in de blessuretijd scoren? Zou 30 minuten extra speeltijd schelen. Grrr.
Beetje dirty talk tijdens sex. Niks mis meequote:
Onzekerheid is niet erg. Komt de volgende keer zeker goed. Beetje opvrijen en zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was de meest bedroevende prestatie die ik ooit heb geleverd. Vandaar ook mijn eerdere opmerking dat we zo onzeker waren.
Volgende keer zal er waarschijnlijk niet eens komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onzekerheid is niet erg. Komt de volgende keer zeker goed. Beetje opvrijen en zo
Blijven oefenen en volgende keer scheur je gewoon de kleren van haar lijfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was de meest bedroevende prestatie die ik ooit heb geleverd. Vandaar ook mijn eerdere opmerking dat we zo onzeker waren.
Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijven oefenen en volgende keer scheur je gewoon de kleren van haar lijf![]()
O god iedereen heeft hulp over iets nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer zal er waarschijnlijk niet eens komen.
Ps. het lijkt nu net of ik hulp nodig heb in mijn seks leven... O god wat triest.
Zie bovenstaande post hahaquote:
Ja maar daar heb ik geen hulp bij nodig hoor. Het was nu meer de onzekerheid over de gehele situatie die dat veroorzaakte dan normaal gesproken mijn kunsten in bedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
O god iedereen heeft hulp over iets nodig![]()
Tis gewoon triest dat zij niet duidelijk is met wat zij wil.
Das balen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer zal er waarschijnlijk niet eens komen.
Ps. het lijkt nu net of ik hulp nodig heb in mijn seks leven... O god wat triest.
Ok, het zou leuk zijn als ze wat duidelijker kon zijn naar jou toe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen hulp bij nodig hoor. Het was nu meer de onzekerheid over de gehele situatie die dat veroorzaakte dan normaal gesproken mijn kunsten in bed
Niet om het even, maar vrouwen zeuren zo vaak om duidelijkheid maar zijn het zelf over het algemeen niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, het zou leuk zijn als ze wat duidelijker kon zijn naar jou toe.
Het zou leuk zijn als ze gewoon hierheen vliegt morgen en in mijn armen springt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, het zou leuk zijn als ze wat duidelijker kon zijn naar jou toe.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet om het even, maar vrouwen zeuren zo vaak om duidelijkheid maar zijn het zelf over het algemeen niet.
Just sayin'
True, mjaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet om het even, maar vrouwen zeuren zo vaak om duidelijkheid maar zijn het zelf over het algemeen niet.
Just sayin'
QFTquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Just sayin'
oHquote:
Puberteit. Blij dat ik die heb overgeslagenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Puberteit. Blij dat ik die heb overgeslagen
Dirty talk, ik krijg er de slappe lach van als mn vent dat doet....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Duitsers he.
[..]
Beetje dirty talk tijdens sex. Niks mis mee
Wasda?quote:
Slappe lach in bed terwijl jouw vriend dirty talktquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dirty talk, ik krijg er de slappe lach van als mn vent dat doet....
Ik was altijd al het buitenbeentjequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dirty talk, ik krijg er de slappe lach van als mn vent dat doet....
Quoted For Truth.quote:
Zeg, gewoon eerlijk dat je haar graag nog eens wilt neuken, niks mis meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze gewoon hierheen vliegt morgen en in mijn armen springt.
Dus als haar vriend het doet, word jij kletsnat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Slappe lach in bed terwijl jouw vriend dirty talkt, ik word dan gewoon
![]()
![]()
![]()
Klets klets nat natquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus als haar vriend het doet, word jij kletsnat.
Dus.
Was het maar zo...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
Muahaha ja ik zie mezelf dat al zeggen...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg, gewoon eerlijk dat je haar graag nog eens wilt neuken, niks mis mee![]()
#welovesex
quote:
Dank u.quote:
Mijn man is een rotterdammert 1.98m maar echt een watje... Zet spinnetjes en beestjes buiten, ruimt zn afval op, spreekt abn... En dan dirty talk... Nou dan kom ik niet meer bij...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Slappe lach in bed terwijl jouw vriend dirty talkt, ik word dan gewoon
![]()
![]()
![]()
Ach gewoon zaad sparen, sparen en dan op eens tadaaaaaaaa explosieve zaadquote:
Is al te lang geledenquote:
Randjesfietsen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach gewoon zaad sparen, sparen en dan op eens tadaaaaaaaa explosieve zaad
Graag gedaan.quote:
Wij hebben het zwaar... Maar ik begrijp je hoor.quote:
Zo werkt dat niet hè...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan was het ook zo!quote:
Nu snap ik waarom je dan moet lachen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn man is een rotterdammert 1.98m maar echt een watje... Zet spinnetjes en beestjes buiten, ruimt zn afval op, spreekt abn... En dan dirty talk... Nou dan kom ik niet meer bij...
Daar hoef ik het niet voor op te sparen comp.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:
*piepstem*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je dan moet lachen.
Dat betwijfel ik als ik hier lees dat het voor jou niet zo lang geleden is en het er naar uit ziet dat er meer dan seks in zit bij jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij hebben het zwaar... Maar ik begrijp je hoor.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoef ik het niet voor op te sparen comp.
Dan lees je het verkeerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als ik hier lees dat het voor jou niet zo lang geleden is en het er naar uit ziet dat er meer dan seks in zit bij jou.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als ik hier lees dat het voor jou niet zo lang geleden is en het er naar uit ziet dat er meer dan seks in zit bij jou.
Yats, je had ook kunnen neuken, je grijpt vaak jouw kans niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*piepstem*
"Vind je dat lekker? Roep dat je het lekker vind!"
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Nee meer
"vuile slet"
*schat dat meen ik niet, dat weet je wel he... *mijn man
maar goed dat hij niet op fok zit...
Iedere man die wil neuken kan neuken. Desnoods stel je je eisen maar bij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, je had ook kunnen neuken, je grijpt vaak jouw kans niet.
[..]![]()
Nee meer
"vuile slet"
Precies. En in het donker zie je toch niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedere man die wil neuken kan neuken. Desnoods stel je je eisen maar bij.
[..]![]()
Nee meer
"vuile slet"
Maak daar maar 6 keer zo lang vanquote:
Goede zwemmersquote:
Hm, iets is in mijn opinie beter dan niets. Maar spijtig om dat tweede te horen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan lees je het verkeerd.
1. het was zo bedroevend dat zelfs niks beter was geweest
2. dat zit er helaas toch niet zo snel meer in...
Geen idee wat ik verkeerd doe dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, je had ook kunnen neuken, je grijpt vaak jouw kans niet.
Bullshit...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedere man die wil neuken kan neuken. Desnoods stel je je eisen maar bij.
*Oh ja ik vind het lekker, vinger mij vinger mij oooooooh * .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*piepstem*
"Vind je dat lekker? Roep dat je het lekker vind!"
Het gaat hier nu echt de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
[..]
*Oh ja ik vind het lekker, vinger mij vinger mij oooooooh * .
Wat een ideequote:
Ik zit nog steeds aan dezelfde kant hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat hier nu echt de verkeerde kant op.
Flauwquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds aan dezelfde kant hoor.
Ik weet wat je verkeerd doe, maar je luistert toch nooit naar mijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Maak daar maar 6 keer zo lang van
[..]
Goede zwemmers
[..]
Hm, iets is in mijn opinie beter dan niets. Maar spijtig om dat tweede te horen.
[..]
Geen idee wat ik verkeerd doe dan.
Yats heeft een hoog libido en is al heel lang droog terwijl hij wel kansen krijgtquote:
Dat is ook lekker, beetje respons. Hoop gekreun erbijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
[..]
*Oh ja ik vind het lekker, vinger mij vinger mij oooooooh * .
Scherp Syl!quote:
Joh...quote:
Dan zal ik wel extreem lelijk zijn he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Zelfs de lelijkste mannen weten te scoren...
Kom maar op. En ja, ik ben een stuk losser en qua ouwehoeren gaat het prima, maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet wat je verkeerd doe, maar je luistert toch nooit naar mij
Ik ook niet, van zijn piemel moeten ze afblijven!quote:
Moet ik blij zijn? Je hoeft alleen maar ja te zeggenquote:
Ze mogen tegen Frankrijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn? Je hoeft alleen maar ja te zeggen
Frankrijkquote:
Ik ga er niet eens op in. Ik zou bijna een escortgirl voor je willen betalen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:30 schreef yats het volgende:
[..]
Joh...
[..]
Dan zal ik wel extreem lelijk zijn he?
Mwah, ik doe niet aan betaalde seks. Dan maar droog staan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in. Ik zou bijna een escortgirl voor je willen betalen.
Je moet meer moves maken als je een meisje hebt gezoend, je bent veel te afwachtend en denkt veel na. Dat heb ik je al gezegd. Je moet zo denken "ZIJ IS NAT EN ZIJ WIL DAT IK HAAR PENETREER" en dan moet je dat gevoel volgen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:30 schreef yats het volgende:
Kom maar op. En ja, ik ben een stuk losser en qua ouwehoeren gaat het prima, maar daar blijft het bij.
In dit geval zou je er niet voor hoeven te betalen hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik doe niet aan betaalde seks. Dan maar droog staan.
Lol het kan ook iets 'aardiger'. Gewoon verdergaan als de mogelijkheid zich voordoet, als de meid in kwestie niet wilt merk je dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet meer moves maken als je een meisje hebt gezoend, je ben veel te afwachtend en denkt veel na. Dat heb ik je al gezegd. Je moet zo denken "ZIJ IS NAT EN ZIJ WIL DAT IK HAAR PENETREER" en dan moet je dat gevoel volgen!
Hey ik ben toch aardig?quote:
Kleren uit op de bank, hevig zoenend en dan horen met zo'n wijvenstem: "Nee, ik wil niet."quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol het kan ook iets 'aardiger'. Gewoon verdergaan als de mogelijkheid zich voordoet, als de meid in kwestie niet wilt merk je dat dan wel weer.
Dat zoenen gebeurt de laatste tijd ook maar af en toe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet meer moves maken als je een meisje hebt gezoend, je ben veel te afwachtend en denkt veel na. Dat heb ik je al gezegd. Je moet zo denken "ZIJ IS NAT EN ZIJ WIL DAT IK HAAR PENETREER" en dan moet je dat gevoel volgen!
Complicate kent me al langer dan vandaag. Mijn 'issue' is vooral dat ik te vaak aan mezelf twijfel als ik eenmaal in gesprek ben en dan vaak geen actie durf te ondernemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol het kan ook iets 'aardiger'. Gewoon verdergaan als de mogelijkheid zich voordoet, als de meid in kwestie niet wilt merk je dat dan wel weer.
Ja maar in geval van Yats, gaat hij altijd denken in de omgekeerde richting, van "zal ik maar niet doen, straks wijst zij mij af etc" terwijl hij anders moet denken op dat moment, go with the flow etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog welquote:
quote:
Stop met overanalyseren. Het gebeurt vanzelf, of niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar in geval van Yats, gaat hij altijd denken in de omgekeerde richting, van "zal ik maar niet doen, straks wijst zij mij af etc" terwijl hij anders moet denken op dat moment, go with the flow etc.
Droomzacht en fap maar lekker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar goed, welterusten allemaal. Ik ga fijn dromen over mijn![]()
aan de andere kant van het continent.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stop met overanalyseren. Het gebeurt vanzelf, of niet...
Niet dan dus blijkbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stop met overanalyseren. Het gebeurt vanzelf, of niet...
Geloof mij, ik ben ook niet de zekerste in dat soort situaties. Maar je moet niet gaan nadenken over jezelf. Probeer juist op te merken of ze daar voor in is of niet, dat is vele malen belangrijker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zoenen gebeurt de laatste tijd ook maar af en toe.
[..]
Complicate kent me al langer dan vandaag. Mijn 'issue' is vooral dat ik te vaak aan mezelf twijfel als ik eenmaal in gesprek ben en dan vaak geen actie durf te ondernemen.
Of zeggen "sorry maar ik kan mijn gedachten niet meer controleren als ik naar je kijk, ik wil je zo graag ***** "quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben ook niet de zekerste in dat soort situaties. Maar je moet niet gaan nadenken over jezelf. Probeer juist op te merken of ze daar voor in is of niet, dat is vele malen belangrijker.
Gegarandeerde afknapper.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Of zeggen "sorry maar ik kan mijn gedachten niet meer controleren als ik naar je kijk, ik wil je zo graag ***** "
Zie edit:quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
Dan gaat ze even raar kijken, maar als hij zelfverzekerd is, wordt het NEUKEN haha
Ok slaap wel Syltje.quote:
Ja ok, maar zo zelfverzekerd zal hij nooit worden, althans ik zie mijzelf niet zo zijn en dan werkt het niet.quote:
En niet veel naar porno kijken Yats.quote:
Ja misschien wel, ik zie Yats in macho vormquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar zo zelfverzekerd zal hij nooit worden, althans ik zie mijzelf niet zo zijn en dan werkt het niet.
Dat werkt alleen bij de 'macho's' in deze wereld.
Gaat hem niet worden. Geloof me comp, ik heb de afgelopen tijd van alles geprobeerd omdat het me eigenlijk weinig kon schelen wat er gebeurde. Resultaat, nog steeds weinig/niets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Of zeggen "sorry maar ik kan mijn gedachten niet meer controleren als ik naar je kijk, ik wil je zo graag ***** "
Dan gaat ze even raar kijken, maar als hij zelfverzekerd is, wordt het NEUKEN haha
Dat doe ik sowieso niet zoveel. De lol is er een beetje af he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef complicate het volgende:
[..]
En niet veel naar porno kijken Yats.
Das echt balen Yats.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Geloof me comp, ik heb de afgelopen tijd van alles geprobeerd omdat het me eigenlijk weinig kon schelen wat er gebeurde. Resultaat, nog steeds weinig/niets.
[..]
Dat doe ik sowieso niet zoveel. De lol is er een beetje af he?
Understatement...Al had ik wel enig succes bij twee landgenotes van je die hier in de stad oranje kwamen kijken.quote:
Komt goed joh, nooit forceren die dingen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Geloof me comp, ik heb de afgelopen tijd van alles geprobeerd omdat het me eigenlijk weinig kon schelen wat er gebeurde. Resultaat, nog steeds weinig/niets.
[..]
Dat doe ik sowieso niet zoveel. De lol is er een beetje af he?
OH en je hebt ze niet geneukt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef yats het volgende:
[..]
Understatement...Al had ik wel enig succes bij twee landgenotes van je die hier in de stad oranje kwamen kijken.
Yats gaat wel iemand tegenkomen, zo een vrouw die kleren van zijn lijf scheurt enzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt goed joh, nooit forceren die dingen.
Iedereen komt op een gegeven moment iemand tegen, ook jij.
Same here!quote:
Ja en Kree, wanneer ga jij nog neuken?quote:
Ik zie zoenen en een nummer + adres krijgen ook als succesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef complicate het volgende:
[..]
OH en je hebt ze niet geneukt?Hoezo succes?
Dat hoeft zij niet te doen, als het weer eens zover komt doe ik dat zelf wel denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats gaat wel iemand tegenkomen, zo een vrouw die kleren van zijn lijf scheurt enzo.Alles in handen nemen enzo.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Same here!
Even op z'n Roemeens: Noapte buna!
Slaapzachtquote:
ghehe mjah, nou als ik een lief meisje tegenkomquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en Kree, wanneer ga jij nog neuken?Al wat zaad gespaard?
Mja, dat was bij wijze van spreken hè mijn reactie. Maar ok, misschien ander keer hè aangezien jullie in contact zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie zoenen en een nummer + adres krijgen ook als succesEn nee, er is niet gesekst, dat zat er niet in naar mijn inschatting.
Stoerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef yats het volgende:
Dat hoeft zij niet te doen, als het weer eens zover komt doe ik dat zelf wel denk ik.
Ze komen over twee maanden op de terugweg naar huis nog een keer langs om wat mensen op te zoeken. Maar ik verwacht niet dat er dan wel gesekst word.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja, dat was bij wijze van spreken hè mijn reactie. Maar ok, misschien ander keer hè aangezien jullie in contact zijn.![]()
quote:
okido Kree.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe mjah, nou als ik een lief meisje tegenkom
Ok. Wie weet....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ze komen over twee maanden op de terugweg naar huis nog een keer langs om wat mensen op te zoeken. Maar ik verwacht niet dat er dan wel gesekst word.
Ik moet zeggen, bewonderenswaardig dat je die instelling hebt kreequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe mjah, nou als ik een lief meisje tegenkom
ach tsja ik zat het vanmiddag nog in het maagden topic te posten, tis gewoon ook niet echt dat ik het idee heb dat ik wat mis als in seks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, bewonderenswaardig dat je die instelling hebt kree
Tja, ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
ach tsja ik zat het vanmiddag nog in het maagden topic te posten, tis gewoon ook niet echt dat ik het idee heb dat ik wat mis als in seks.
maja
Mwah, ik heb geleerd nergens vanuit te gaan en me er niet druk meer over te maken, dan kan het alleen maar meevallenquote:
Misschien heeft het ermee te maken hoe lang het geleden is dat je seks had?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:03 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.
Ik merk weinig verschil met een maand of zelfs een jaar geleden. En nee, je bent niet raar. Een goede vriend van me denkt er hetzelfde over als jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken hoe lang het geleden is dat je seks had?
Het slijt een beetje dat willen gevoel.
Of ben ik nu raar
truste complicatjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:07 schreef complicate het volgende:
Filosofeer verder over neuken, mannen. Ik ga slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:07 schreef complicate het volgende:
Middag!quote:
Wat valt er over te filosoferen? Zodra je op dat punt bent is het gewoon je zwaard in de schede stoppenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:07 schreef complicate het volgende:
Ik ben een metafoor-koningquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat verwoord je dat prachtig![]()
Ik zwaai vanaf een bed in t ziekenhuis! Extra controle van de baby ivm harde buiken en krampen...
Mooi!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Middag!
[..]
Wat valt er over te filosoferen? Zodra je op dat punt bent is het gewoon je zwaard in de schede stoppen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zwaai vanaf een bed in t ziekenhuis! Extra controle van de baby ivm harde buiken en krampen...
Hallo Kreequote:
Meh ik had m'n moeder belooft een betonnen afdakje af te krabben en schuren, maar ik heb er helemaal geen zin inquote:
Als je het beloofd hebt, dan moet je het wel doen hè.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
Meh ik had m'n moeder belooft een betonnen afdakje af te krabben en schuren, maar ik heb er helemaal geen zin in
Ik weet het, nou ze kookt vanavond dus ok zal het straks maar ff doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je het beloofd hebt, dan moet je het wel doen hè.
Hoe sneller je eraan begint hoe sneller je er vanaf bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het, nou ze kookt vanavond dus ok zal het straks maar ff doen.
Moet eerst nog naar de gemeente hele vragenlijsten en shit voor die uitkering.
Blij als ik daar vanaf ben.
Leuke klus...Ahum...Zelf heb ik vanmorgen huis gehouden in de tuin van mijn vader. Dat onkruid gaat echt veel te snel met dit weer...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
Meh ik had m'n moeder belooft een betonnen afdakje af te krabben en schuren, maar ik heb er helemaal geen zin in
Ah groene vingersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Leuke klus...Ahum...Zelf heb ik vanmorgen huis gehouden in de tuin van mijn vader. Dat onkruid gaat echt veel te snel met dit weer...
Op dit moment zijn ze vooral bruinquote:
Haha, bij mij wit straks denkquote:
Klussen binnenshuis vind ik meestal wel leuk om te doen, maar echt groene vingers heb ik niet geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Haha, bij mij wit straks denk
Ik *haat* klussen, echt ik ben niet perse onhandig ofzo maar heb er nooit zin in.
Behangen gekloot met plintjes etc
Je mag mijn tuin ook onderhouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Leuke klus...Ahum...Zelf heb ik vanmorgen huis gehouden in de tuin van mijn vader. Dat onkruid gaat echt veel te snel met dit weer...
Ik heb ooit nog eens een paar zomers op een vakantiepark gewerkt, beetje heggen snoeien schoffelen tuintjes maaien, was best leuk werk eigenlijk en lekker buiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Klussen binnenshuis vind ik meestal wel leuk om te doen, maar echt groene vingers heb ik niet geloof ik.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag mijn tuin ook onderhouden.Ik dacht nu komt er een oerwoud foto in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Ik heb net een broodje met tonijn gegetenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
*honger*
Ziet er allemaal wel goed uit, maar is wachten op de labuitslagen....
[..]
Je mag mijn tuin ook onderhouden.Betaal je dan ook in natura?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed te horen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
*honger*
Ziet er allemaal wel goed uit, maar is wachten op de labuitslagen...."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als je speciaal van Holland komt kan ik dat overwegen.quote:
Ik begon me al af te vragen welke 'tuintje' ze nou bedoeldequote:
Stoute Kreequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen welke 'tuintje' ze nou bedoelde
hahahaha toch nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt er een oerwoud foto in de spoiler
Wilde net zeggen kom het wel ff voor je doen, maarja ach ik val afquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Stoute Kree![]()
![]()
Nee maar ik kan mijn tuin niet onderhouden, niet mijn ding. Ik ben op zoek naar een klusjesman ,maar bon niet uit Nederland ofzo
Ben je dan zo lief?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
Wilde net zeggen kom het wel ff voor je doen, maarja ach ik val af
Schattig.quote:
[..]
Je mag mijn tuin ook onderhouden.Ik heb helaas geen groene vingers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
hihiquote:
Ik weet nog wel toen ik bij dat vakantiepark ging werken.quote:
Wat moet er gebeuren?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je speciaal van Holland komt kan ik dat overwegen.
Koop een geit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef complicate het volgende:
Mijn vriend wou/wil mijn gras komen maaien,maar ik durf hem niet toe te laten.
Gras maaienquote:
Toen was werk nog leukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen ik bij dat vakantiepark ging werken.
Moest je al die tuintjes van die huisjes maaien met best wel een vrij zware motor grasmaaier waar je achter moest lopen, zat een soort van koppeling op om hem zeg maar stil te laten staan.
Dus ik daar op 'sollicitatie' was het van probeer het eens ff. Dus klein Kreetje achter die maaier ging helemaal fout zo een bloemenperkje door
Oeps. maar alsnog aangenomen.
Toen nog een keer door de bewoners van een huisje uit hun tuin gekickt omdat ik kale plekken had gemaakt (allemaal hobbels enzo, kuttuin)
Maarja baas kon er wel om lachen, die heeft dat tuintje maar gedaan de rest van de zomer.
Verdiene best goed, guldens toen nog 3 per tuintje en er waren er 60 ofzo, dat was in twee dagen te doen.
Rest van de week voor een uurloontje, maar geen idee meer hoeveel dat was.
Was toen 14-15 trouwens
Als je een maaier hebt komt dat wel in ordequote:
Zo kort als mogelijk isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Kaalhalen?
Hmmm
tis nog te vroeg eigenlijk hiervoor
Kale plekken makenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen ik bij dat vakantiepark ging werken.
Moest je al die tuintjes van die huisjes maaien met best wel een vrij zware motor grasmaaier waar je achter moest lopen, zat een soort van koppeling op om hem zeg maar stil te laten staan.
Dus ik daar op 'sollicitatie' was het van probeer het eens ff. Dus klein Kreetje achter die maaier ging helemaal fout zo een bloemenperkje door
Oeps. maar alsnog aangenomen.
Toen nog een keer door de bewoners van een huisje uit hun tuin gekickt omdat ik kale plekken had gemaakt (allemaal hobbels enzo, kuttuin)
Maarja baas kon er wel om lachen, die heeft dat tuintje maar gedaan de rest van de zomer.
Verdiene best goed, guldens toen nog 3 per tuintje en er waren er 60 ofzo, dat was in twee dagen te doen.
Rest van de week voor een uurloontje, maar geen idee meer hoeveel dat was.
Was toen 14-15 trouwens
Ja hoor ik heb een maaier, maar ik wil het niet doen, want vrouwquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je een maaier hebt komt dat wel in orde
[..]
Zo kort als mogelijk is
Ja of 's ochtends daar de schuur in lopen tegen een zooi op z'n kop hangende gevilde konijnen aan.quote:
Dus daarom laat je het een wildvreemde doen, natura betaald, en dat is het?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb een maaier, maar ik wil het niet doen, want vrouw![]()
Mijn vriend wil dat doen voor mijmaar heb dan een gevoel van "schuld".
Dan zou ik toch omgedraaid zijn, maar dat ben ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ja of 's ochtends daar de schuur in lopen tegen een zooi op z'n kop hangende gevilde konijnen aan.
Was 'opa' aan het slachten geweest.
Hmmjam
wadde?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus daarom laat je het een wildvreemde doen, natura betaald, en dat is het?
Logica
O konijntjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ja of 's ochtends daar de schuur in lopen tegen een zooi op z'n kop hangende gevilde konijnen aan.
Was 'opa' aan het slachten geweest.
Hmmjam
Hmm nou het waren de konijnen van de eigenaar (mijn baas)quote:
Ja en nu gaat grote Kree werken in de electronica.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm nou het waren de konijnen van de eigenaar (mijn baas)
Maar hij had er teveel en durfde ze zelf niet te slachten. Ok zijn vader was van de oude stempel dus die had dat even gedaan, opzich hadden ze dat wel even tegen mij kunnen zeggen voordat ik die schuur in liep. lol
Sebietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef kree het volgende:
meh ik moet naar m'n date bij de gemeente. tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |