Lang leve een afdruiprek...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de lucht
Slow Sex Chatquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.
Dat lichaam![]()
![]()
![]()
![]()
Syl gaat binnenkort neukenquote:
Wel met water afspoelen dan he, anders krijg je van die zeepresten erop.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de lucht
Ehm laten we dat onderwerp maar even overslaan...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef complicate het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
, heb je haar een multiple orgasme bezorgd?
Toch nog wat spanning hier zo in de late uurtjes.quote:
Echt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar witte chocolade eten, van al t andere krijg ik migraine...
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef aeque het volgende:
Ehm laten we dat onderwerp maar even overslaan...![]()
Awquote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar witte chocolade eten, van al t andere krijg ik migraine...
Oh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Syl gaat binnenkort neuken![]()
oh met liefde![]()
![]()
Konden ze niet in de blessuretijd scoren? Zou 30 minuten extra speeltijd schelen. Grrr.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aw
En de Duitsers staan voor in de verlenging
quote:
Het was de meest bedroevende prestatie die ik ooit heb geleverd. Vandaar ook mijn eerdere opmerking dat we zo onzeker waren.quote:
Ja, mark my wordsquote:
Duitsers he.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Konden ze niet in de blessuretijd scoren? Zou 30 minuten extra speeltijd schelen. Grrr.
Beetje dirty talk tijdens sex. Niks mis meequote:
Onzekerheid is niet erg. Komt de volgende keer zeker goed. Beetje opvrijen en zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was de meest bedroevende prestatie die ik ooit heb geleverd. Vandaar ook mijn eerdere opmerking dat we zo onzeker waren.
Volgende keer zal er waarschijnlijk niet eens komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onzekerheid is niet erg. Komt de volgende keer zeker goed. Beetje opvrijen en zo
Blijven oefenen en volgende keer scheur je gewoon de kleren van haar lijfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was de meest bedroevende prestatie die ik ooit heb geleverd. Vandaar ook mijn eerdere opmerking dat we zo onzeker waren.
Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijven oefenen en volgende keer scheur je gewoon de kleren van haar lijf![]()
O god iedereen heeft hulp over iets nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer zal er waarschijnlijk niet eens komen.
Ps. het lijkt nu net of ik hulp nodig heb in mijn seks leven... O god wat triest.
Zie bovenstaande post hahaquote:
Ja maar daar heb ik geen hulp bij nodig hoor. Het was nu meer de onzekerheid over de gehele situatie die dat veroorzaakte dan normaal gesproken mijn kunsten in bedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
O god iedereen heeft hulp over iets nodig![]()
Tis gewoon triest dat zij niet duidelijk is met wat zij wil.
Das balen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer zal er waarschijnlijk niet eens komen.
Ps. het lijkt nu net of ik hulp nodig heb in mijn seks leven... O god wat triest.
Ok, het zou leuk zijn als ze wat duidelijker kon zijn naar jou toe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen hulp bij nodig hoor. Het was nu meer de onzekerheid over de gehele situatie die dat veroorzaakte dan normaal gesproken mijn kunsten in bed
Niet om het even, maar vrouwen zeuren zo vaak om duidelijkheid maar zijn het zelf over het algemeen niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, het zou leuk zijn als ze wat duidelijker kon zijn naar jou toe.
Het zou leuk zijn als ze gewoon hierheen vliegt morgen en in mijn armen springt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, het zou leuk zijn als ze wat duidelijker kon zijn naar jou toe.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet om het even, maar vrouwen zeuren zo vaak om duidelijkheid maar zijn het zelf over het algemeen niet.
Just sayin'
True, mjaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet om het even, maar vrouwen zeuren zo vaak om duidelijkheid maar zijn het zelf over het algemeen niet.
Just sayin'
QFTquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Just sayin'
oHquote:
Puberteit. Blij dat ik die heb overgeslagenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Puberteit. Blij dat ik die heb overgeslagen
Dirty talk, ik krijg er de slappe lach van als mn vent dat doet....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Duitsers he.
[..]
Beetje dirty talk tijdens sex. Niks mis mee
Wasda?quote:
Slappe lach in bed terwijl jouw vriend dirty talktquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dirty talk, ik krijg er de slappe lach van als mn vent dat doet....
Ik was altijd al het buitenbeentjequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dirty talk, ik krijg er de slappe lach van als mn vent dat doet....
Quoted For Truth.quote:
Zeg, gewoon eerlijk dat je haar graag nog eens wilt neuken, niks mis meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze gewoon hierheen vliegt morgen en in mijn armen springt.
Dus als haar vriend het doet, word jij kletsnat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Slappe lach in bed terwijl jouw vriend dirty talkt, ik word dan gewoon
![]()
![]()
![]()
Klets klets nat natquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus als haar vriend het doet, word jij kletsnat.
Dus.
Was het maar zo...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
Waar is iedereen? Aan het neuken of wat?
Muahaha ja ik zie mezelf dat al zeggen...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg, gewoon eerlijk dat je haar graag nog eens wilt neuken, niks mis mee![]()
#welovesex
quote:
Dank u.quote:
Mijn man is een rotterdammert 1.98m maar echt een watje... Zet spinnetjes en beestjes buiten, ruimt zn afval op, spreekt abn... En dan dirty talk... Nou dan kom ik niet meer bij...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Slappe lach in bed terwijl jouw vriend dirty talkt, ik word dan gewoon
![]()
![]()
![]()
Ach gewoon zaad sparen, sparen en dan op eens tadaaaaaaaa explosieve zaadquote:
Is al te lang geledenquote:
Randjesfietsen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach gewoon zaad sparen, sparen en dan op eens tadaaaaaaaa explosieve zaad
Graag gedaan.quote:
Wij hebben het zwaar... Maar ik begrijp je hoor.quote:
Zo werkt dat niet hè...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach gewoon zaad sparen, sparen en dan op eens tadaaaaaaaa explosieve zaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |