quote:Op maandag 30 juni 2014 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik op jouw danskunst. You teach me, I teach you. Deal?
Ze lijkt vooral irritantquote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.
Ze is gewoon![]()
Oh ja? in bed ook?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.
Ze is gewoon![]()
Het moment dat jij kan koken is het moment dat de wereld vergaat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Stel je voor dat ik zou kunnen koken _______!![]()
#Hoop-doet-leven
Nodeju, dat kloptquote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het moment dat jij kan koken is het moment dat de wereld vergaat.
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.quote:
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de luchtquote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is daarna wel net een rampgebied in de keuken... Drie pannen, tig borden e.d...
rrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.
Dat lichaam![]()
![]()
![]()
![]()
Lang leve een afdruiprek...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de lucht
Slow Sex Chatquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.
Dat lichaam![]()
![]()
![]()
![]()
Syl gaat binnenkort neukenquote:
Wel met water afspoelen dan he, anders krijg je van die zeepresten erop.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de lucht
Ehm laten we dat onderwerp maar even overslaan...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef complicate het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
, heb je haar een multiple orgasme bezorgd?
Toch nog wat spanning hier zo in de late uurtjes.quote:
Echt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar witte chocolade eten, van al t andere krijg ik migraine...
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef aeque het volgende:
Ehm laten we dat onderwerp maar even overslaan...![]()
Awquote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar witte chocolade eten, van al t andere krijg ik migraine...
Oh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Syl gaat binnenkort neuken![]()
oh met liefde![]()
![]()
Konden ze niet in de blessuretijd scoren? Zou 30 minuten extra speeltijd schelen. Grrr.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aw
En de Duitsers staan voor in de verlenging
quote:
Het was de meest bedroevende prestatie die ik ooit heb geleverd. Vandaar ook mijn eerdere opmerking dat we zo onzeker waren.quote:
Ja, mark my wordsquote:
Duitsers he.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Konden ze niet in de blessuretijd scoren? Zou 30 minuten extra speeltijd schelen. Grrr.
Beetje dirty talk tijdens sex. Niks mis meequote:
Onzekerheid is niet erg. Komt de volgende keer zeker goed. Beetje opvrijen en zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was de meest bedroevende prestatie die ik ooit heb geleverd. Vandaar ook mijn eerdere opmerking dat we zo onzeker waren.
Volgende keer zal er waarschijnlijk niet eens komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onzekerheid is niet erg. Komt de volgende keer zeker goed. Beetje opvrijen en zo
Blijven oefenen en volgende keer scheur je gewoon de kleren van haar lijfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was de meest bedroevende prestatie die ik ooit heb geleverd. Vandaar ook mijn eerdere opmerking dat we zo onzeker waren.
Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijven oefenen en volgende keer scheur je gewoon de kleren van haar lijf![]()
O god iedereen heeft hulp over iets nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer zal er waarschijnlijk niet eens komen.
Ps. het lijkt nu net of ik hulp nodig heb in mijn seks leven... O god wat triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |