SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 30-06-2014 23:04:37 ]1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
U riep ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
Waar is iedereen? Aan het neuken of wat?
Was het lekker?quote:
Was het maar zo'n feest...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
Een neukfeestje?quote:
Wel met mijzelf en een vrouw dan, ben niet zo van meer mensen tijdens dat ritueel.quote:
Buggles waren lekker jahquote:
Wat een feest, ik viel bijna in slaap.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel met mijzelf en een vrouw dan, ben niet zo van meer mensen tijdens dat ritueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
tssssskquote:
tsja, je vraagt of lekker wasquote:
Ik dacht aan iets anders, maar ok.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat een feest, ik viel bijna in slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar zo...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
o okquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders, maar ok.
Ach ja seks is maar seks.quote:
Nee een 'neukfeestje' is maar seks. Seks met z'n 2-en is liefde en seksquote:
Vandaag was mijn dag a la maandagquote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
vandaag weer lekker rust dagje gehad, nu 4 dagen buiten de stad werken.
Nog wel ff geappt met zus en die collega vandaag
tja had studiedag, maar mn verkoudheid had geen zin om mee te werken,quote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Vandaag was mijn dag a la maandag![]()
Warme appjes, of koude?
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik was met gewichten aan t slepen...
terwijl ik rust voorgeschreven heb gekregen...
Ja hoor, liefde én seksquote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee een 'neukfeestje' is maar seks. Seks met z'n 2-en is liefde en seks
Ze zijn al de hele dag niet thuis!.... Maar ik wacht geduldig!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens met jouw buren kunnen "praten", ? Jeweet
Koude appjes dusquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja had studiedag, maar mn verkoudheid had geen zin om mee te werken,
Geinige appjes
You go girlquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze zijn al de hele dag niet thuis!.... Maar ik wacht geduldig!
Zie je, veel beter dan die betekenisloze neukfeestjesquote:
tja gewoon normaal, maar volgens mij is ze echt leukquote:
Ik vind ook neuken om maar te neuken, no-go-neuk-achtig. Geef mij maar een kamer met 1 piemel vol warme zaad van liefde. hahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Zie je, veel beter dan die betekenisloze neukfeestjes
Euuuh situatie = klote in combinatie met veel fun.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja gewoon normaal, maar volgens mij is ze echt leuk
alleen haar huidige situatie is beetje klote. wat ik dan zo hoor, maar ze heeft gelukkig nog fun zat
Ehm ja, zo zou ik het niet verwoorden maar sure. Wanneer zullen we?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind ook neuken om maar te neuken, no-go-neuk-achtig. Geef mij maar een kamer met 1 piemel vol warme zaad van liefde. hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja ze had met haar vriend huis gekocht maar is ver over.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Euuuh situatie = klote in combinatie met veel fun.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind ook neuken om maar te neuken, no-go-neuk-achtig. Geef mij maar een kamer met 1 piemel vol warme zaad van liefde. hahaha
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ehm ja, zo zou ik het niet verwoorden maar sure. Wanneer zullen we?
Ik ben niet meer beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens je moet jouw relatiebreuk nog verwerken
1) No love without freedom, no freedom without love
quote:
Verdomme... Andere gegadigden dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben niet meer beschikbaartrouwens je moet jouw relatie nog verwerken
Zie editquote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdomme... Andere gegadigden dan?
En relatie? Welke relatie?
Ahaaa ontkenningsfase dusquote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdomme... Andere gegadigden dan?
En relatie? Welke relatie?
Hij moet nog 4 fasen gaan. :quote:
Zie mijn edit.quote:
Lol nee niet eens.quote:
Tis toch uit met jouw vriendin?quote:
Vorig jaar mei jaquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis toch uit met jouw vriendin?
Of gaat het om die vriendschaps-vriendin?
Ah tis al een jaar geleden.quote:
Ja maar ook dat had ik al verteld.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah tis al een jaar geleden.
Edit op jouw edit: je bent dus verliefd op die vriendschaps-vriendin?
oeiquote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ze had met haar vriend huis gekocht maar is ver over.
ach jah, net weer op fb lopen te dollen, denk morgen wel weer verder gaat tijdens werk urenquote:
Halloquote:
goeienavondquote:
Ik snap er niks meer vanquote:
I get it.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, net weer op fb lopen te dollen, denk morgen wel weer verder gaat tijdens werk uren
helaas zit ik wel 4 dagen bij nieuwe klant dus kan ik niet veel actief zijn
Haha over mijn relatie tot vorig jaar mei heb ik niks verteld geloof ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van![]()
Dus je had een relatie tot en met vorig jaar in mei.
Nadien heb je een nieuw meisje leren kennen waarop je nu (eenzijdig) verliefd bent.
En dat meisje omschrijf je als een vriendschaps-vriendin? Wacht ik dacht dat je bezig was met iemand los te laten. Wie is het dan?
Succes, beterschap en welterusten dan maar!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kruip mn nestje in
even paraknolletje innemen voor de verkoudheid en dan morgen vol frisse tegenzin naar de nieuwe klant.
Eigenlijk geen zin vanwege de verkoudheid, maar goed, we gaan er het beste van maken
Ja dat is al wat duidelijkerquote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha over mijn relatie tot vorig jaar mei heb ik niks verteld geloof ik.
Maar die meid waarmee ik nu een 'vrienden' ben is degene waarop ik verliefd ben geworden. Maar inmiddels is zij weer terug gegaan naar Roemenië waar ze vandaan komt (ze studeerde hier).
Zo iets duidelijker?
Hmm ja dat is jammer en ergens nog steeds niet helemaal duidelijk...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat is al wat duidelijkerJammer dat het (verliefdheid) niet wederzijds is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Crazy-M het volgende:
Ik kruip mn nestje in
even paraknolletje innemen voor de verkoudheid en dan morgen vol frisse tegenzin naar de nieuwe klant.
Eigenlijk geen zin vanwege de verkoudheid, maar goed, we gaan er het beste van maken
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Pasta
Wat kan je goed koken ,zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* complicate kan het wel aanquote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm ja dat is jammer en ergens nog steeds niet helemaal duidelijk...![]()
Maar ik zal het niet ingewikkelder maken dan dat het al is![]()
Mensen die alles leuk vindenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vond ik afwassen maar net zo leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Ik krijg er honger vanquote:
In de tijd dat ze hier was waren we bijna elke dag samen, af en toe leuke dingen doen, zoenden, hielden elkaar vast, knuffelden en paar keer het bed gedeeld(waarvan maar 1x seksquote:
Kunnen jullie dat niet bespreekbaar maken over wat jullie "zijn"? Op die manier is het duidelijker van beide kanten, denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik krijg er honger van
[..]
In de tijd dat ze hier was waren we bijna elke dag samen, af en toe leuke dingen doen, zoenden, hielden elkaar vast, knuffelden en paar keer het bed gedeeld(waarvan maar 1x seks).
Dus ja, redelijk vaag.
p.s we kennen elkaar nu 2 maanden waarvan ze 1,5 maand hier in NL nog was
Nee, want jij was er weer eens nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
quote:
Al gedaan al vrij vroeg zelfs, zij zegt niet verliefd te zijn maar ging vervolgens wel door met dat alles. Sterker nog, het werd alleen maar meer daarna.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Kunnen jullie dat niet bespreekbaar maken over wat jullie "zijn"? Op die manier is het duidelijker van beide kanten, denk ik.
Wat wil JIJ?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Al gedaan al vrij vroeg zelfs, zij zegt niet verliefd te zijn maar ging vervolgens wel door met dat alles. Sterker nog, het werd alleen maar meer daarna.
Maar ik weet ook dat zij heel erg zit met verwachting van haar ouders. Ergens heb ik dus het vermoeden dat ze het inderdaad heel leuk vond maar zichzelf bewust van iets vasts af houdt
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:37 schreef complicate het volgende:
Ik heb ook honger gekregen van het eten van Syl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok, nu ga ik toch iets eten
Bammetje hagelslagquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Noooooooo you bastard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn maar weinig mensen waarmee je 'dat' ene gevoel hebt dus ik wil eigenlijk gewoon kijken wat wij kunnen hebben. Zelfs inclusief afstand. Dat heb ik voor haar over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Pasta
Ziet er goed uit, ook al hou ik niet van pastaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Klaargemaakt in een halfuurtje.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat kook jij uitgebreid voor jezelf!...
Of vlokken!quote:
Ben jaloers op jouw kookkunst.quote:
mmmmmmmmmmquote:
Vlokken!quote:
Wat lief! je bent echt verliefd. en een beetje blindquote:Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef aeque het volgende:
Er zijn maar weinig mensen waarmee je 'dat' ene gevoel hebt dus ik wil eigenlijk gewoon kijken wat wij kunnen hebben. Zelfs inclusief afstand. Dat heb ik voor haar over.
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat lief! je bent echt verliefd. en een beetje blind
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik op jouw danskunst. You teach me, I teach you. Deal?
Ze lijkt vooral irritantquote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.
Ze is gewoon![]()
Oh ja? in bed ook?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.
Ze is gewoon![]()
Het moment dat jij kan koken is het moment dat de wereld vergaat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Stel je voor dat ik zou kunnen koken _______!![]()
#Hoop-doet-leven
Nodeju, dat kloptquote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het moment dat jij kan koken is het moment dat de wereld vergaat.
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.quote:
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de luchtquote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is daarna wel net een rampgebied in de keuken... Drie pannen, tig borden e.d...
rrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.
Dat lichaam![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |