Bammetje hagelslagquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Noooooooo you bastard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn maar weinig mensen waarmee je 'dat' ene gevoel hebt dus ik wil eigenlijk gewoon kijken wat wij kunnen hebben. Zelfs inclusief afstand. Dat heb ik voor haar over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Pasta
Ziet er goed uit, ook al hou ik niet van pastaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Klaargemaakt in een halfuurtje.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat kook jij uitgebreid voor jezelf!...
Of vlokken!quote:
Ben jaloers op jouw kookkunst.quote:
mmmmmmmmmmquote:
Vlokken!quote:
Wat lief! je bent echt verliefd. en een beetje blindquote:Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef aeque het volgende:
Er zijn maar weinig mensen waarmee je 'dat' ene gevoel hebt dus ik wil eigenlijk gewoon kijken wat wij kunnen hebben. Zelfs inclusief afstand. Dat heb ik voor haar over.
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat lief! je bent echt verliefd. en een beetje blind
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik op jouw danskunst. You teach me, I teach you. Deal?
Ze lijkt vooral irritantquote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.
Ze is gewoon![]()
Oh ja? in bed ook?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog leuker, dat weet ik zelf ook.
Ze is gewoon![]()
Het moment dat jij kan koken is het moment dat de wereld vergaat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Stel je voor dat ik zou kunnen koken _______!![]()
#Hoop-doet-leven
Nodeju, dat kloptquote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het moment dat jij kan koken is het moment dat de wereld vergaat.
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.quote:
Maar ik vind afwassen niet erg... Afdrogen dan weer wel, dus laat lekker drogen aan de luchtquote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is daarna wel net een rampgebied in de keuken... Drie pannen, tig borden e.d...
rrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat we beide op dat moment onzeker waren, ja.
Dat lichaam![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |