Ik zie zoenen en een nummer + adres krijgen ook als succesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef complicate het volgende:
[..]
OH en je hebt ze niet geneukt?Hoezo succes?
Dat hoeft zij niet te doen, als het weer eens zover komt doe ik dat zelf wel denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats gaat wel iemand tegenkomen, zo een vrouw die kleren van zijn lijf scheurt enzo.Alles in handen nemen enzo.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Same here!
Even op z'n Roemeens: Noapte buna!
Slaapzachtquote:
ghehe mjah, nou als ik een lief meisje tegenkomquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en Kree, wanneer ga jij nog neuken?Al wat zaad gespaard?
Mja, dat was bij wijze van spreken hè mijn reactie. Maar ok, misschien ander keer hè aangezien jullie in contact zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie zoenen en een nummer + adres krijgen ook als succesEn nee, er is niet gesekst, dat zat er niet in naar mijn inschatting.
Stoerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef yats het volgende:
Dat hoeft zij niet te doen, als het weer eens zover komt doe ik dat zelf wel denk ik.
Ze komen over twee maanden op de terugweg naar huis nog een keer langs om wat mensen op te zoeken. Maar ik verwacht niet dat er dan wel gesekst word.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja, dat was bij wijze van spreken hè mijn reactie. Maar ok, misschien ander keer hè aangezien jullie in contact zijn.![]()
quote:
okido Kree.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe mjah, nou als ik een lief meisje tegenkom
Ok. Wie weet....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ze komen over twee maanden op de terugweg naar huis nog een keer langs om wat mensen op te zoeken. Maar ik verwacht niet dat er dan wel gesekst word.
Ik moet zeggen, bewonderenswaardig dat je die instelling hebt kreequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe mjah, nou als ik een lief meisje tegenkom
ach tsja ik zat het vanmiddag nog in het maagden topic te posten, tis gewoon ook niet echt dat ik het idee heb dat ik wat mis als in seks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, bewonderenswaardig dat je die instelling hebt kree
Tja, ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
ach tsja ik zat het vanmiddag nog in het maagden topic te posten, tis gewoon ook niet echt dat ik het idee heb dat ik wat mis als in seks.
maja
Mwah, ik heb geleerd nergens vanuit te gaan en me er niet druk meer over te maken, dan kan het alleen maar meevallenquote:
Misschien heeft het ermee te maken hoe lang het geleden is dat je seks had?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:03 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.
Ik merk weinig verschil met een maand of zelfs een jaar geleden. En nee, je bent niet raar. Een goede vriend van me denkt er hetzelfde over als jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken hoe lang het geleden is dat je seks had?
Het slijt een beetje dat willen gevoel.
Of ben ik nu raar
truste complicatjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:07 schreef complicate het volgende:
Filosofeer verder over neuken, mannen. Ik ga slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:07 schreef complicate het volgende:
Middag!quote:
Wat valt er over te filosoferen? Zodra je op dat punt bent is het gewoon je zwaard in de schede stoppenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:07 schreef complicate het volgende:
Ik ben een metafoor-koningquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat verwoord je dat prachtig![]()
Ik zwaai vanaf een bed in t ziekenhuis! Extra controle van de baby ivm harde buiken en krampen...
Mooi!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Middag!
[..]
Wat valt er over te filosoferen? Zodra je op dat punt bent is het gewoon je zwaard in de schede stoppen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zwaai vanaf een bed in t ziekenhuis! Extra controle van de baby ivm harde buiken en krampen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |